Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:mammoliino tuu vaan sinne mökillesaat meidät kaikki sit laittaa nätiks ku se toimittaja tuloo
![]()
joo, ja siinä vasta urakka onkin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:mammoliino tuu vaan sinne mökillesaat meidät kaikki sit laittaa nätiks ku se toimittaja tuloo
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:Mammoliino Mitä jos ilmoittaisit, ettet valitettavasti ristiäisiin pääse, kun samaan aikaan on talvella sovittu meno ja se on jo maksettukin. Laita ristiäiskortti ja -lahja jonkun vieraan mukaan tai vie ennalta. Paketoi oikein yli hienosti lahja, jotta siitä näkee ettei ole ihan huitasten vaan jotain ostettu. Ja sitten kun lapsi on kastettu ja ristiäistarjoilut varmasti päässy vauhtiin, soitat kasteonnittelut ja kyselet mikä tuli nimeksi ja miten kaste meni, miten lapsi käyttäytyi yms. Vanhemmat rakastaa puhua lapsistaan ja tykkää, kun joku on utelias. Luulisi sen jo osoittavan, että olet kiinnostunut veljesi asioista, vaikket valitettavasti ristiäisiin päässy.
Ite oon ollu kerran tilanteessa, jossa peruin odottamani ja aiemmin sovitun menon tutun juhlien takia. Ajattelin, että jos juhlissa käynti lähentäisi taas välejämme. Pöh, koko ajan miulla oli tunne, että tutulle oli tärkeempää näyttää muille, että hällä on paljon ystäviä. Ei oikein mitenkään osoittanut, että oli edes tyytyväinen, että olin juhliin tullut. Niitten juhlien jälkeen oli vaan paskafiilis ja harmitti, että olin semmosseen takia perunu kivemman menon :|
Sukulaisuussuhteet on kyllä aina kinkkisiä. Kaikkia haluisi miellyttää. Välillä vaan pitäisi miellyttää myös itseään. Mutta siehän itse lopulta teet ratkasun mitä teet. (Neuvoo täältä ihminen, joka ei koko tapaamiseen ole tulossa)
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:ai niin ja muoks. Hipkukka, minä oon ymmärtänyt, että uusin suositus on että kävelemään opeteltäis ilman kenkiäKorjatkaa jos olen väärässä!
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:Yllytyshullu täällä taas... Katselin myös noita Me&I-vaatteita. Rottakarkkimekko näyttää kivalta, onko Topsylla tarkempia mittoja (M-koon rinnanympärys + lantio)? Tällä päärynävartalolla mekkojen ostaminen on vähintäänkin haastavaa.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Mulla oli just viime viikolla Me&I kutsut. Sain emäntänä 5 paitaa 8 eurolla!! Kannatti pitää. Nyt mietin tota 5 salaista vaatetta, mut onko se tosiaan niin, että saa vain yhden koon/sukupuolen valita? Etten voi valkata molemmille pojille siitä setistä??