Päiviä!
Vesi menee meillä ainoostaan mukista, ja hyvin meneekin, äippä vaan kaipaa tarjoilussa hieman harjotusta
Tuttipullosta vesi ei mee ollenkaan, nokkamukista huonosti. Mukista juodessaan juo aika paljonkin vettä. Maitoa tarjoillaan edelleen tuttipullosta, mutta mukiin siirrytään heti kun mä opin tarjoilemaan siitä paremmin, kun meinaan aina kipata liikaa, niin että toiselta valuu sitten suupielistäkin. Mutta sopivasti kun tarjoo niin hyvin menee kaikki kurkusta alas.
Päikkäreistä, meillä Juho lakkas nukkumasta vaunuissa kokonaan, ennen ei suostunut nukkuun päikkäreitä sisällä ollenkaan, mutta nyt on toisin päin. Vetelee sisällä yleensä sen mitä vaunuissa ennen, eli noin tunnin per kerta. Vielä koitan sitkeesti vaunussakin nukuttaa, mut kun Juho on sellanen pyöriäinen unissaan, niin siitä kait johtuu ettei vaunussa nuku kunnolla.
Mäkin tilasin Juholle ton me&I viis salasta vaatetta kun olin viimeviikolla niillä kutsuilla. Pari muutakin vaatetta tilasin, ne mitä himoitsin, ja olin niin valmistautunut ne ostamaan, niin ne piruleet oli loppuneet, piti sitten valkata muuta
Ja tänään jopa tapahtui jotain edistystä, sain Juhon syömään spagettia ja jauhelihakastiketta, sitä 8kk ruokaa, tosin joudin pikkasen haarukalla viellä muussaamaan, mutta Juho ei kakonut kertaakaan
Ehkä tuo ei niin sihtikurkku ookkaan. Kaurapuuro on menny, mutta esim ohrahiutalepuurosta on kakonut kun on mukama ollu liian isoja hiutaleita

mitään muuta 8kk ruokaa ei ookkaan saatu meneen alas niin että poju ei ois kakonut, sitten jo kieltäytyy syömästäkin. Ite oon sitten tehny viellä ihan hienojakosta sosetta, mutta jos hetki treenattas tolla spagetilla ja jauhelihalla (kaupan) niin tekisin itte sitten sitäkin
Jospas hää nyt sitten oppis pikkuhiljaa syömään tuota karkeampaakin sapuskaa.
Maton kuivapesuaineesta, meillä on jotain semmosta vaahtopesuainetta joka käy mattojen, sohvanpäällisten yms "kuivapesuun" kipasempas kattomassa mitä se on --- Finnmaid vaahtopesuaine--- luki putelin kylessä. Tuo on älyttömän vanha, tai älyttömän, mutta ainakin 4-5 vuotta vanha puteli, ja hyvin on riittäny meillä. Yleensä sitä on saanu käyttää sillon jos kissa on oksentanu sohvalle tai matolle.Ostettu muistaakseni jostain ihan tavan marketista.
Käviskös nuo verhoilun vaahtopesuaineet joita saa yleensä sieltä mistä saa autonpesuaineet ja vahatkin. semmosia kun on kanssa, tosin tuo ei ole sitä, mutta varmasti ihan vastaavaa.
Ei meilläkään otettu Juholta hemoglobiinia 8kk neukkulääkärissä
Aijuu, meillä ei ole tarvinut
tutitella öisin enään 3 kuukauteen, Juho oppi ite laittaan tutin suuhun 5 kk iässä myös öisin, joskus tosin viellä herättää jos ei ite tuttiaan sängystään löydä.
Millin koiralle paranemisia, mun tätillä oli cavalier, 8 vuotiaaksi muistaakseni eli hyvissäkin voimissa, mutta täti joutu sitten lopettamaan kun koiralta meni lonkat, tämä kyseinen koira oli nimittäin tosi pullea ja ei sitte lonkat vissiin enään kestäneet kantamaan kaikkea sitä painolastia. Muuten oli oikeen terve ja kiltti pikkunen.
Taidoista, pitääpi niihin sen verran todeta, että huimaa on kyllä näin pienten kehitys.
Muuten en viitti alkaa vertailemaan taitoja, että ei tule se tunnelma että täällä sitten kilpailtas siitä kenen tyttö tai poika osaa eniten mitäkin.
Jaaps, poju heräs :heart: