Mukava tosiaankin kuulla, että Pupulla onnistuneet juhlat
:hug: ja etenkin se hääyö =) :heart: Se on minustakin tärkeä =) Meillä se kyllä onnistui suht hyvin, saatiin olla melkeis kaksin

En raaskinut vielä silloin Eemiliä minneen hoitoon laittaa... kun oli niin pieni. Mutta miehen poika ei alkuun meinannut oikein tajuta, kun köörättiin nuo isommat mummolaan yöksi :kieh: Olis halunnut katsella isin kanssa illalla filmejä ja syödä sipsejä ja juoda limua

Mies sanoikin, että haloo, nyt on meidän hääyö

Miehen poika osaa olla välillä tooodella ärsyttävä :ashamed: Eilisenkin päivän kiukutteli ja mesosi ja kirvasi MINULLE melkeis koko päivän ja aukoi suutansa!? Eihän se nyt jumat kaut ole minun vikani, jos heidän oma äitinsä ei huoli heitä äitienpäivänäkään käymään edes luonaan :'( Varmaan se osasyynä uhoon ja kiukkuun. Ja muutenkin mulla välillä tosiaankin meinaa olla keinot vähissä. Hitto, jos minä olisin aikanani vanhemmilleni puhunut sillätavalla tai edes jolleen muulle aikuiselle tai edes lapselle, olisi kyllä tukkapölly laulanut, että!!! MIhin tämä nykyaika oikein menee?? En siis kannata mitään kurittamista, mutta jotain on nykyaikana pielessä? En minä olisi edes uskaltanut kokeilla tuollaista :O
Joo en minäkään tietty mikään helpoin ole, kun minua alkaaa ärsyttämään, mutta minä sentäs olen se aikuinen. Mulle nyt olis ihan sama kirvatkoon ja raivotkoon omassa huoneessaan, mutta mulle ei! Ja vaikka olisi kuin murkku päällä.... mies yrittää myöskin puuttua tuohon, mutta jotenkin se aina kärjistyy

Ihan oikeesti, mulla eilen jo tuntui että en jaksa enää. Tuntuu pahalle odottaa, että vielä muutama vuosi niin muuttaa pois, mutta ettette usko, kuin rassaa :/ Tyttärenkin kanssa joskus asiaan ja ikään kuuluvaa ongelmaa, mutta ei paha.. Välillä on poika saanut niin pahan riidan mulle ja miehellekin, että ollaan mietitty, että olisiko parempi erillään :/ Mies myönsikin, että jos hällä ei olisi noita aiempia, meillä ei olisi mitään ongelmia... Mutta koko paketin olen ottanut, mutta enpäs olisi silloin uskonut millaisen! Siis tuo poika.
Mulla oli edellämainitun asian vuoksi eilen niin v... käyrä korkealla, että jo mietin tässä, että voidaan elää normaalisti jos jompikumpi lähtee :/ :ashamed: En ole nukkunut juurikaan viime yönä... Mies teki mulle maailman ihanimman äitienpäivän, mutta poikansa pilasi sen.. muistanpas koko loppuelämäni ekan äitienpäiväni. Noh, ei enempää vuodatuksia, tuntui vaan hyvälle jonnekkin purkaa... :ashamed: