2007 LOKAKUUN MAMMAT, Herhiläisten kevätsurinat vko.19

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piituli1974
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huoh... joskos sitä nyt olis aika henkästä hetki..
On ollu sellasta menoo nää viime päivät että huh. Mutta ihanaa menoa :heart:
Kiitos kaikille tuhannesti onnitteluista! :heart:

Pikaseen selasin viestit, mitään ei kyllä tainnu hattuun jäädä :/
Annikalle rutosti paranemisia, kuten myös muille sairastelijoille.
Heidillä ollu varmasti tosi rankaa siellä. Mä olisin saanu sydänhalvauksen tommosesta kun pikkanen menee siniseksi ja tärisee, onneksi olitte sillon just tk:ssa. :hug:
samoten kun luin tota tobsyn kertomaa, kuinka Minttu oli oksennellu, huh.. mä olisin siinä vaiheessa varmaan saanut myöskin sen sydänhalvauksen, onneks Minttu jo terveenä =)

suuri hymy levahti meikeläisen kasvoille kun huomasin että olitte kaipailleet perjantai iltana :D
Ihania ootte :heart:
Hääyö tosiaan vietettiin omassa kammarissa :whistle:
Ja pakko on kyllä sanoa, että ihana hääyö olikin :whistle: :whistle:
Häämatkalle ei olla nyt ainakaan menossa, täytyy katsoa jos kesällä sitten joku pikku reissu heitettäs romanttisissa merkeissä :D tosin ihan vaan kotosuomessa.
Juhlat oli ihanat ja tää äippä kyllä osas nauttia olostaan :D
Sotkua kyllä tälle aamulle piisas ja suurin osa äitienpäivästä menikin siivoten, mutta sitten saikin lopun iltaa naatiskella kun mentiin anopille päivälliselle.

Oonko mä sokea, vai missä TILDA, tosin kerholla en oo piipahtannu, että joskos siellä jotain kuulumisia..

Jos kattos kiekkoa hetken ja sitte painais pään tyynyyn, mutta ekaseen piipahan kerholla pikaseen :D

Huomenta naiset!

Huh, yksäidillä melkoinen kokemus :( Ja toivottavasti Dogtorin ruokamyrkytys menee pian ohi, olen kokenyt sellaisen ja huh huh :o

Pupu kuulostipa ihanalta teidän juhlat ja hääyö :whistle: ;) Onnea vielä kerran! :) Apua, mun täytyy myöntää että mä en muista miten meillä meni hääyö :o :laugh: Siis en ollut edes humalassa pahasti ja kotona oltiin, mutta kai se ihan hyvin meni kun ei ole mitään negatiivisia ajatuksia ole jäänyt mieleen :D

Juuh, yö oli taas ihan ok, 23 ja 02 söi, mut sitten yritti herätä 05.30. Siihen en sentään suostu, maitoa perään ja sitten heräsi tunnin päästä. Itellä jäi nyt vaan aika repaleiseksi loppuyö, ja se tuntuu nyt |O No, lähdetään siskolle päiväksi kun täällä SATAA LUMILOSKAA :headwall: , voi siellä völlätä kun muut hoitakoot lapsia ;)

Keiju: ei mullekaan tullut aamupala sänkyyn ja itse jouduin kahvitkin keittämään kuin ei myöskään mitään lahjaa tai kukkia mieheltä. Annilta sain lahjan ja olen siitä niin iloinen etten paljon jaksa murehtia miestä. Tosin tänä aamuna mun mies lupasi maksaa hierojan jos haluan käydä sellaisessa. Ja tottakai haluan! Minä en kamalasti välitä mistään romantiikka jutuista. :ashamed: Ikävä kuitenkin jos sinä pahoitit mielen :hug: Toivottavasti mieli piristyy! Mutta on kuitenkin muitakin joiden miehet ei ole niin kovin herrasmiehiä :wave:

Kiva kuulla että Annika on paranemaan päin. =)

Hui kauhistus tuota Pessin haaveria. :hug:

Mulla täällä jatkuu kuumeisesti leikkimökin metsästys! Hirveän kalliita nuo on nykyään :o Yksi edullisempi olisi, mutta on niin kaukana että ongelmaksi voi tulla kuljetus. Toiseksi on ihan eri värinen kuin meidän talo, mutta voishan sen maalata ja koristella vähän hienommaksi.

Mukava tosiaankin kuulla, että Pupulla onnistuneet juhlat
:hug: ja etenkin se hääyö =) :heart: Se on minustakin tärkeä =) Meillä se kyllä onnistui suht hyvin, saatiin olla melkeis kaksin :whistle: En raaskinut vielä silloin Eemiliä minneen hoitoon laittaa... kun oli niin pieni. Mutta miehen poika ei alkuun meinannut oikein tajuta, kun köörättiin nuo isommat mummolaan yöksi :kieh: Olis halunnut katsella isin kanssa illalla filmejä ja syödä sipsejä ja juoda limua :laugh: :laugh: Mies sanoikin, että haloo, nyt on meidän hääyö :o Miehen poika osaa olla välillä tooodella ärsyttävä :ashamed: Eilisenkin päivän kiukutteli ja mesosi ja kirvasi MINULLE melkeis koko päivän ja aukoi suutansa!? Eihän se nyt jumat kaut ole minun vikani, jos heidän oma äitinsä ei huoli heitä äitienpäivänäkään käymään edes luonaan :'( Varmaan se osasyynä uhoon ja kiukkuun. Ja muutenkin mulla välillä tosiaankin meinaa olla keinot vähissä. Hitto, jos minä olisin aikanani vanhemmilleni puhunut sillätavalla tai edes jolleen muulle aikuiselle tai edes lapselle, olisi kyllä tukkapölly laulanut, että!!! MIhin tämä nykyaika oikein menee?? En siis kannata mitään kurittamista, mutta jotain on nykyaikana pielessä? En minä olisi edes uskaltanut kokeilla tuollaista :O

Joo en minäkään tietty mikään helpoin ole, kun minua alkaaa ärsyttämään, mutta minä sentäs olen se aikuinen. Mulle nyt olis ihan sama kirvatkoon ja raivotkoon omassa huoneessaan, mutta mulle ei! Ja vaikka olisi kuin murkku päällä.... mies yrittää myöskin puuttua tuohon, mutta jotenkin se aina kärjistyy :( Ihan oikeesti, mulla eilen jo tuntui että en jaksa enää. Tuntuu pahalle odottaa, että vielä muutama vuosi niin muuttaa pois, mutta ettette usko, kuin rassaa :/ Tyttärenkin kanssa joskus asiaan ja ikään kuuluvaa ongelmaa, mutta ei paha.. Välillä on poika saanut niin pahan riidan mulle ja miehellekin, että ollaan mietitty, että olisiko parempi erillään :/ Mies myönsikin, että jos hällä ei olisi noita aiempia, meillä ei olisi mitään ongelmia... Mutta koko paketin olen ottanut, mutta enpäs olisi silloin uskonut millaisen! Siis tuo poika.

Mulla oli edellämainitun asian vuoksi eilen niin v... käyrä korkealla, että jo mietin tässä, että voidaan elää normaalisti jos jompikumpi lähtee :/ :ashamed: En ole nukkunut juurikaan viime yönä... Mies teki mulle maailman ihanimman äitienpäivän, mutta poikansa pilasi sen.. muistanpas koko loppuelämäni ekan äitienpäiväni. Noh, ei enempää vuodatuksia, tuntui vaan hyvälle jonnekkin purkaa... :ashamed:

Huomenta kaikille! Ja kiitos kovasti kaikille jotka meidàn Annikasta huoltaa kantaa nàin tietsikankin kautta! :flower: :flower: :flower:

Mà àkkià selailin viestejà ja nàin muistan kirjoittaa onnittellut pupulle sekà àitienpàivà lahjoista yms. on ollut puhetta.. Ei mulle tuotu aamulla ainakaan yhtààn mitààn, mutta iltapàivàllà iskà hàipyi jonnekin ja toi semmoisen ihanan sòpòn possu kakun :D Siis meidàn huumoria... Ei loukkauksena ;) :D Ja Annika antoi maailman ihanimman lahjan kun oli kuumeeton koko pàivàn! :)
yksàiti Kun tàmà kaikki alkoi niin Annika sai kuumekouristuksen, mutta nyt viimeksi jài epàselvàksi oliko se kuumekouristus vai mikà... Siis tàrisi ihan hirveàsti, hampaat kalisi yhteen ettà olisi varmaan purrut kielen poikki jos hampaita omistaisi ( TAI KAKSI ALAHAMMASTAHAN TUOLLE NEIDILLE ON TULLUT, jonka olen unohtanut mainita :) ) ja huusi, siis huusi ei itkenyt vaan huusi niin kuin johonkin ottaisi tosi kipeàà ja oli jààkylmà ei siis kuuma vaan Annika meni ihan kylmàksi ja sitten rupesi sinertàmààn huulet ja kàdet ja jalat.. Sità ne sairaalassakin ihmetteli ettà miksi ihmeessà vauva on nàin kylmà :/ Joo, mà tiedàn hyvin tuon tunteen ja màkin olin molemmilla kerroilla yksin :( Nyt kun on maanantai ja miehen pitàà mennà tòihin ja onkin sitten aamusta ilta 10 saakka tòissà niin kyllà pelottaa jààdà tànne yksikseen likan kanssa, ei enemmin ole ollut ongelmaa mutta nyt kaiken tapahtuman jàlkeen ei tykkàisi millààn olla yksikseen :(
Nyt sitten tàmmòistà uutista kun noita romanialaisia tààllàkin on reippaasti ja en tiedà kuinka suomessa kerrotaan tààllà tapahtuvista asioista, ei varmaankaan paljoa vaikka tàmà "ongelmakin" voi tulla suomessa tutuksi.. Eli taas nàmà romanialaiset olivat yrittàneet ryòstàà 6 kk ikàisen vauvan kotoansa!! Siis uskomatonta, olivat nàhneet ettà on kaunis vauva, ajatelleet ettà hànestà voipi sitten kouluttaa hyvàn kadulla kerjààjàn ja nàin olivat tunkeutuneet asuntoon, mutta onneksi oli ollut miesvàki kotona ja akka pààttyi linnaan.. mutta mutta tàmà ongelma on tààllà aika yleinen, esim. keskellà pàivààkin on yritetty ryòstàà vaunut, rannalta jne. Ja ihan vaan sen takia ettà lapsi on nàtti ja sen voisi kouluttaa hyvin sitten kadulle.. Tuo mua pelottaakin aina liikkuessa annikan kanssa, sen verran ettà nyt mennààn hakemaan spraytà jos joku yrittàà mun neitià ryòstàà :( Mutta onko tuo nyt sitten kuinka normaaliakaan enàà ?? Siis ettà aina pitàà pelàtà jotain.. Toivottavasti suomessa ei tàtà ongelmaa tule noiden uusien tulokkaiden kanssa, olisi se hirveàà jos siellàkààn ei olisi enàà turvallista :'(

Tää sivu on ihan outo???
Meillä Eero valvotti viime yön, päivällä mennään lääkäriin tutkituttaan korvat sun muut. Siihen tahtiin tuo kuume noussut aina välillä. Jos on hampaat syynä, niin ainakin tiedän, että helpolla ne ei tule. Onnilla kun vaan huomas suuhun kattoessa, että taas putkahtanut uusi hammas.
Mä koitin kopsata tuota etusivun listaa ja alottaa uus pino, en osaa :'(

Yhteistyössä