2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hipkukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
katjanna valittamaan vaan..

ja kyllä,meillä juhlitaan puolivuotis synttärit..täytekakku ja voileipäkakku tulee ja ne jotka haluaa niin käy kahvittelemassa..ei olla kutsuttu ketään ku kummit mutta tulee kaikki mummit ja ukit ja isomummit ja isoukit jne..sit mun siskot ja veljet jne..

Katjanna Kyllä minä vaan vielä vaan asiasta valittaisin, täys oikeus siihen! Itsekkin just soitin Lastentarvikkeeseen, kun meidän Eemilin jumppamatosta (siinä on sellaisia vilkkuvia kukkia) oli ilmeisesti palanut yhdestä kukasta lamppu! Joulukuussa se ostettiin Empulle joululahjaksi. Sanoi myyjä heti, että tottakai se vaihdetaan se osa siitä! Aikoi soittaa heti, kun saavat sen osan sinne! Jotenkin tuli hyvä mieli, kun sinne soitin, asiakaspalvelu kohdallaan =)

Meillä Sannin puolivuotis kaffet keitellään viikonloppuna. Samalla juhlistetaan Pepin nimmareita. Osa kummeista varmaan käy ja tietty vaari, mummo ja setä. herkkuja pitää siis väsäillä lopummalla viikkoo.
Voisko Mammoliino laitella sen vadelma-valkosuklaakakun ohjetta uudemman kerran. Jos minäkii saisin sellasta aikaseks. ja kenellä oli niitä voitaikinakierukoita joissain kutsuilla tms...???

Mainitsen täälläkin:
Tapaaminen Savon mammoille ja myös lokakuisille 7.6 meillä. Joitakin henkilöitä on ilmottautunu. Halukkaat voi tulla koko perheen voimin. Ainakii yks mies tulossa omani lisäks. Tarkotuksena siis tutustua lähemmin seutulaisten kanssa, mutta myös keuempaa olevat on tervetulleita... =)

*haukotus* täälä räkätauti jatkuu.Ihana ilmakin olisi mutta pihalla ei ole paljoa tullu oltuun.Tänään sitten alkoi kauan odotetun MENKAT!!!Ja kylläpäs olen kipeä...aamulla ihmettelin kun munasarjoja vihloi samalla tavalla kun olisi kohdun ulkonen raskaus (eli toooodella kovaa)..onneksi ei kuitenkaan sitä ollut vaan menkat.Ei muuta kuin vauvoja toivomaan lissää ;) :whistle:

Palaan illalla taas..salille lähtö tuli :wave:

Ja Milekon toiveesta;
http://www.hellapoliisi.fi/taytekakut/valkosuklaa-vadelmakakkuja.php

ja tuolla alempana sitten näkyy se miltä se kake näyttää puolivalmiina
http://www.hellapoliisi.fi/taytekakut/valkosuklaa-vadelmakakku.php

Meillä isäntä hanskaa tuon pursottamisen, mulla meni v***ks :D

Ja linnki siis Hellapoliisin sivuille! (Hellis on mun guru :D )

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mainitsen täälläkin:
Tapaaminen Savon mammoille ja myös lokakuisille 7.6 meillä. Joitakin henkilöitä on ilmottautunu. Halukkaat voi tulla koko perheen voimin. Ainakii yks mies tulossa omani lisäks. Tarkotuksena siis tutustua lähemmin seutulaisten kanssa, mutta myös keuempaa olevat on tervetulleita... =)

Kiitos kutsusta mutta kahdessa paikassa ei voi olla samaan aikaan!

Rattaat on ostettu Lastentarvikkeesta. Myyjä on ollut kokoajan yhteistyö haluinen eikä ollenkaan epäillyt etteikö asiakas olisi oikeassa, mutta kun itsestä tuntuu että olen liian pilkun tarkka joka asiasta. Toisaalta kun olen ostanut kalliit ja UUDET rattaat niin oletan niiden olevan myös sen veroiset. Ei siis käytön jälkiä pitkin runkoa. Nyt on varmaan käynyt niin että nämä tarjousrattaat on esittely kappaleita ja niitä on sitten kokeiltu enemmän ja vähemmän liikkeessä. Pyysin myyjää katsomaan varastosta olisiko paketissa olevia rattaita, mutta ei ollut. Missään nimessä en halua kaupan purkua, koska on hyvin harvinaista että satuin saamaan just tämän jungle lime värin. Olen soitellut pitkin Suomea ja Ruotsia eri liikkeitä onko kenelläkään varastossa tätä väriä, eikä sitä ole! On kuulemma loppunut kaikista muista liikkeistä ennen kuin kausi ehti edes loppua joten sitten en saisi just tätä väriä joka mun mielestä on maailman hienoin! ;) On siis tosi harvinaista että Oulun liikkeessä tämä kappale vielä oli jäljellä. Pitää se vissiin taas lähestyä liikettä ja vaatia uusi runko vielä kerran. Muuten tämä asia jää vaivaamaan minua ja kun kerran tekin olette sitä mieltä että uudet rattaat vaatimaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Mainitsen täälläkin:

Joo, en minäkään pääse sinne tapaamiseen, mutta toisaalta tuskin se minulle onkaan tarkoitettu......

Tuli tässä vaan kaikenlaista taas mieleeni.......

:|

*kenties jonkinmoista vi....lua*

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Mainitsen täälläkin:

Joo, en minäkään pääse sinne tapaamiseen, mutta toisaalta tuskin se minulle onkaan tarkoitettu......

mä taas putosin kärryiltä..auttakee..

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Mainitsen täälläkin:

No ei ollu tarkotettu vi.....una kellekkään. Tuo viikonloppu oli sattuneesta syystä vapaana ja kun seutulaistemme kanssa haluamme tutustua, niin lienee luonnollista, että se onnistuu parhaiten tapaamalla.
Ajattelin sitten, että jos on sellaisia, jotka käy tällä palstalla, mutta eivät savon mammojen kerhoon kuulu, niin saavat tiedon tätä kautta. Ja ketään syrjimättä toivotan muutkin tervetulleeksi. Minulla ei ainakaan henkilökohtaisesti ole liikaa ystäviä, joten lisää haluaisin mielellään. Jos se jotakuta haittaa, niin ei voi mitään. Aikaisemmin ei meille sovi ja myöhäisemmäksi on turhaa siirtää. Mutta jos joku välttämättä haluaa, niin voin toki tapaamisemme siirtää vaikka joulukuuhun.
Kiitos ja kuitti.
Tiedoksi muillekkin: Tällä palstalla ei sitten saa omia tapaamisia mainostaa, eikä ilmeisesti ole suotavaa uusiin ihmisiin tutustuakkaan... :|

Terveisiä vaatekaupoista :) Me käytiin ostelemassa Hilmalle kesävermeitä ja tarkoitus oli ostaa äipällekin, mut itselleni sain ostettua vaan yhden topin. Pitää suunnata siis kohta uudestaan :)

Hilma viettää nyt kolmatta päivää jonkinasteista syömälakkoa. Ei uppoa kiinteät eikä tissit..imetettyä saan vain silloin kun neiti on unessa tai tosi uninen. Toivottavasti tämä tästä, taisi olla aika monta muutakin jotka tappelee saman asian kanssa.

Synttärionnittelut täältäkin kaikille puoli vuotta tänään tai kohta täyttäville. Teitä onkin aika monta nyt lyhyen ajan sisällä.

Hampaita ei ole meilläkään. Ja muutenkin meidän neiti tuntuu ottavan rauhallisesti. Juttua pukkaa muidenkin edestä, mutta liikkumaan ei kyllä ole mikään kiire. Kääntyy ihan joskus johonkin suuntaan, kyljellleen kyllä menee sujuvasti. Istumaan punkee sylissä ja sitterissä, mutta ei makuuasennosta eikä kyllä vielä ole ryömimäänkään lähdössä... kaipa tuo sitten vielä ehtii :) Onkos täällä muita liikkumisen suhteen "hitaita" vauvoja?

No niin unohdin tärkeimmät, eli Dirlittanille iso :hug: ja voimia! Ja myös Niinukalle halaus, onneksi Venlalla kaikki ok!

Ja Mammoliino - Hellapoliisi on myös täällä ihan ykkönen, en tulis toimeen ilman tuota sivustoa. Meillä syötäis muuten aina vaan jotain jauhelihasta...

mileko,mä tein niitä..

eli osta paketti voitaikinaa

sit täytteeks silppua kinkkua pussillinen,paprika ja vaikka ruohosipulia jos tykkää..sit mä sekoitin sen aurinkokuivattu tomaatti tuorejuustoon..sen levität voitaikina levyille ja rullaat ja leikkaat kuin kääretortun..ja paistat ohjeen mukaan..siis voitaikina ohjeen :p

Yhteistyössä