Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Huomenta
Minä en kuulkaa kauaa enää jaksa :headwall:
Nyt Ida sai uusiksi sen masutaudin!! Ollaan kohta lähdössä lääkäriin.
Idalla iski viikko sitten mahatauti, luulin jo että parani, mutta keskiviikkona alkoi ykäämään taas, viikonloppu meni ok, ja viimeyönä iski ripuli!!!!
Eetulla oli ma-ti yrjöä, keskiviikkona oli ok ja torstaina koulussa, perjantain kotona kun ripuloi..miehellä ja mulla ollut aika tasaiseen tää olo keskiviikosta alkaen.
Eemi ollut terveenä, luojan kiitos!
Nyt kyllä tuntuu että pää pehmiää, en jaksais tätä rumbaa, ja alkaa jo pelottamaankin että koska tämä menee ohi!
Ja tilannetta ei helpota se että koko ajan saa jännittää koska tulee se puhelu että ukki on kuollut.
Olipahan pirteä viesti näin viikon alkuun..anteeksi :ashamed:
Voi kökkö, teitä..... :'(
Mut jos se oli sitä Noroa niin se virus pysyy "vireessä" jopa kaksi viikkoa jos ei kunnolla desinfioi paikkoja![]()
Täällä pestään käsiä koko ajan, mä oon koko ajan pesemässä vessaa, kahvoja tms..
Anna vinkkejä miten mä saan tän pöpön hengiltä???
Ja kun itse on ihan poikki ja loppu ja pitäisi toi Eemikin hoitaa, niin on tää paikkojen hinkkaaminen tuskasta..
NEUVOJA!!
Apteekista käsidesiä, sillä pyyhkii kaikki pinnat ja kahvat ja raaalla kloriitilla lisäks ja viekä käsidesillä. ja joka vessareissun jälkeen holvaa käsiin sitä.