2007 LOKAMAMMOJEN SURINAT *VIIKKO 16*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hipkukka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuka hemmetti oli käyny laittaa meidän pesukoneeseen wc paperi rullan? :kieh: voitte arvata minkä näköistä oli pyykki :kieh: :laugh:

anttonilla ollu melkein normaali päivä..syö ja nukkuu jo melkein niin kuin terveenä..pikkasen on kiukunnut..
minäpäs ostin äsken apteekista niitä buranan suppoja,kiitti vinkistä kuka nyt sanoikaan otin niitä 125mg ku panadolitki meillä on jo tuota luokkaa..panadolit tepsii meillä mut ei niin tehokkaasti,esim.kuumetta ei laske..

mun kaveri on nyt synnärillä..rv nyt 35-36,kokeilevat oksitosiini tipalla kestääkö vauva supistukset,jos kestää nii käynnistävät..vauva on siis alle 2kg ja siks pitää saada masusta pois,että saavat ajoissa syyn pienuuteen..

hampaita meillä on 2 kappaletta,oikein isoja naskaleita jo,ja niillä on kiva äitä kiusata ;) 6 ientä pullottaa ja kovasti niitä hankaa..

mitähän muuta oli,ei muista nyt..ahkeria kyl ootte ollu..PEPISA laita mulle listaan +-0kg :flower:

Jee, pienestä ilon revin nykyään. Mulla on lääkkeet tuossa pöydällä :D *tanssii onnesta soikeena* :laugh: Tai muutenkin olla kevättä rinnassa kun meinasin apteekkari sedällekin jutella ummet ja lammet. Ja muutenkin bongasin noita söpöjä kaksilahkeisia useamman tuolla reissulla. Hyi, minuu :ashamed: Nyt meen lueskelemaan mitä ootte saaneet aikaan kun tekstiä on taas vaikka ja kuinka paljon

DOGTOR (60kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +/-0g, nyt 63kg*
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta +/-0g, nyt 68,5kg*
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 66,7kg*
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta -1000g, nyt 84kg*

TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -500g, nyt 78kg

TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta -500g, nyt 73,9kg

Hampaista. Eilen huomasin että alas on yksi hammas tullut osittain ikenen läpi (se ainokainen). Ei näy mutta tuntuu.. Ja kummasti myös kuulee :headwall: Täällä on kyllä NIIIN HELKATIN kiukkunen pikku neiti ettei tosikaan :kieh:

moi

Lääkärissä käyty Idan kanssa, sai noi nesteytys ohjeet tms..
On jo pirteämpi, ehkä tämä tästä.
Lääkäri oli sitä mieltä että tämä onkin Rota-virusta, siksi ei ole tuohon Eemiin tarttunut, hällä kun se rokote. Olen nyt niin onnellinen että se otettiin!!

Käsidesiä juu veivattu, mä olen muutenkin sellainen käsipesu-hysteerikko..ja ovenkahvat ja muut pesty monta kertaa päivässä, lakanatkin vaihtanut joka päivä, paitsi niinä päiväinä kun olin itse vuoteen omana..Eli kyllä mä oon koittanu parhaani..

Ukin tilanne ennallaan, ennuste oli silloin torstaina 2 vrk, ja nyt ollaan jo maanantaissa..saa nähdä kaunko ukki jaksaa?

Kiitos teille kaikille haleista ja tsempeistä, ne piristää kyllä mieltä, olette niin ihania :hug:

kymysys teille arvon leidit

mulla nenukkia niistäessä tunuu ihan hirvee paine tossa kulmakarvojen välissä suunnilleen..siis ihan tuskaa on niistää!onkohan mulla poskiontelon vai otsaontelon tulehdus?
en viiti velä soitella tk ku on ollu vasta 4päivää tää räkis ja ne ei ota sinne ennen ku on ollu viikon..

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
:attn: Tuutis :attn: :attn:

MITÄ MÄ OLEN VELKAA NIISTÄ VAATTEISTA?????? :attn:

:ashamed: ei minust myyjää ikinää tulis kun en osaa mitään mistään pyytää saatika sitten vanhoista vaatteista *kiemurtelee tuolissaan* :D Olikos ne ees sopivia Eemelille? Ja oisitkos siä ees niitä esim. kirpparilta ostanut? Miä vaan valokuvasin ja tungin pussiin sen enempiä sulta kysymättä :D Jos siä niistä jotain haluut antaa niin keksi ite mitä... Joutenhan nuo täällä oli

*eiks ollut taas hyvin luistettu vastaamatta juurikaan mitään* :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
kymysys teille arvon leidit

mulla nenukkia niistäessä tunuu ihan hirvee paine tossa kulmakarvojen välissä suunnilleen..siis ihan tuskaa on niistää!onkohan mulla poskiontelon vai otsaontelon tulehdus?
en viiti velä soitella tk ku on ollu vasta 4päivää tää räkis ja ne ei ota sinne ennen ku on ollu viikon..

En tiijä kumpi on, mutta älä viivyttele lääkäriin menoa!!!! Meillä isännällä meni jo kerran vähän turhan läheltä ne aivotulehusjutskat kun jahkas ja jahkas sitä lääkäriin menemistä...

Ja piti vielä kommentoimani tuota Dirlittanin hommaa, on muuten hyvä että teillä on se rokote! Aloin tuossa vaan miettimään kun me ei sitä otettu.......... Täytyy taas koputella puuta.

Meijän Raksu kävi muuten tänään lääkärissä ja sydänvika löytyi. No se nyt olikin vähän odotettavissa kun viime aikoina ei ole jaksanu ees lenkkeillä. Onneksi ei vielä joutunut manan maille, vaan sai lääkkeet vaivaan. Eihän ne ikuisesti nuo lemmikit elä, eli kyllä siihen vaan on asennoiduttava niin että lopun eellä mennään.

tiipii, minähän sinne BabyBioon oon menossa yhden kempeleläisen 2kk tytön äidin kanssa =) Tulee se vauvakin mukaan tietysti.

Dirlittan, onpa hyvä että otitte Rota-rokotteen. Ei menny rahat hukkaan!

auttakee tyhmää..kun laittaa huutonettiin kuvia niin miten minä saan ne kuvat sinne tekstin joukkoon linkitettyä? kirjoitin kamalan litanian..mutta kuvat oli tipotiessä..tai ne "kuvien koodit" oli siellä tekstin joukossa..prkle sentään :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
:attn: Tuutis :attn: :attn:

MITÄ MÄ OLEN VELKAA NIISTÄ VAATTEISTA?????? :attn:

:ashamed: ei minust myyjää ikinää tulis kun en osaa mitään mistään pyytää saatika sitten vanhoista vaatteista *kiemurtelee tuolissaan* :D Olikos ne ees sopivia Eemelille? Ja oisitkos siä ees niitä esim. kirpparilta ostanut? Miä vaan valokuvasin ja tungin pussiin sen enempiä sulta kysymättä :D Jos siä niistä jotain haluut antaa niin keksi ite mitä... Joutenhan nuo täällä oli

*eiks ollut taas hyvin luistettu vastaamatta juurikaan mitään* :laugh: :laugh:

Juu, ei susta myyjää tuu :laugh: :laugh: :laugh: Olisinhan ostanut, kun siellä oli aivan mahtavat verkkarit tai siis kahdet. Poju sai melkein samanlaiset housut kuin isillä ja ihan "vahingossa". Muutenkin oli tosi siistejä vaatteita, vaikkakin niitä taisi loppujen lopuksi olla vähän liikaa :D 30?? 40? Sano nyt hyvä nainen jotain ;) :D

Mammoliino: tulipa nyt tuosta teidän Raksusta mieleen, että minä tässä yksi päivä ehdottelin isännälle jo ihan vakavissani sitä pomeriania. Ihan niin kuin mulla ei olisi tarpeeksi pinna tiukalla tällä kokoonpanolla :whistle: vielä sitten olen hankkimassa lisää työtä itselle :/ Olen just tämmönen että kun elämä on tarpeeksi tylsää, niin mulla lähtee lopullisesti mobedi käsistä :D Hyvä kun teidän Raksu sai lääkkeet vaivaansa.

Taas on tälle päivää juoksulenkki tehty. =) saunassakin jo kävin ja kohta lähden laittamaan pojan untenmaille.

Yhteistyössä