2vuotias ravintolassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
meidän poika on muutaman viikon päästä kaksi. Niin kyllä tilaisin oman annoksen....menisi silläkin aikaa siinä kun pupeltaisi ruokaansa...jotain ankkeja ja ranskalaisia tai muussia tilaisin. saisi jälkkäriksi varmana jäätelön

Tilaan jonkun lastenannoksen.

Jos lapsia olisi mukana vain yksi pieniruokainen/ranttu, saattaisin sopia henkilökunnan kanssa, mitä maksaa, jos lapsi saa oman lautasen ja salaattipöydästä jotain + meidän aikusten annoksista nokareen pääruokaa.

meilläkin tilataan.
Ei varmasti söisi mitään omia eväitä ravintolassa.
Mahdollisimman samanlainen annos kuin muillekin koska haluaa samanlaista.
Muuten kinuaisi muiden annoksista.
Silloin harvoin kun tämän sakin kanssa ulkona syödään,niin pikkuisinkn saa syödä suolaa ja mausteita ihan siinä kuin muutkin kun kerran maistuu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Silloin kun täytti 1v ja syö normiruokaa niin ollaan tilattu oma annos. Ei omia eväitä ravintolaan viedä.

Paitsi kun lapsella on pahat allergiat. :( Meillä lapsella on niin rajattu ruokavalio ja pitää olla todella tarkkana, ettei ruokia olla valmistettu edes väärien ruoka-aineiden lähellä, että emme ota mitään riskiä asian suhteen ja siksi lapsella on aina mukana omat eväät.

Muutoin kyllä tuon ikäiselle voi hyvin tilata oman annoksen.

Alkuperäinen kirjoittaja allergiat:
Silloin kun täytti 1v ja syö normiruokaa niin ollaan tilattu oma annos. Ei omia eväitä ravintolaan viedä.

Paitsi kun lapsella on pahat allergiat. :( Meillä lapsella on niin rajattu ruokavalio ja pitää olla todella tarkkana, ettei ruokia olla valmistettu edes väärien ruoka-aineiden lähellä, että emme ota mitään riskiä asian suhteen ja siksi lapsella on aina mukana omat eväät.

Mä en ymmärrä tollasta ylihysterisoimista.

Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Jos menee hengenahdistuksen puolelle noi yliherkkyydet, niin kyllä ymmärrän ja voihan noi iho-oireetkin olla vaikeita ja pitkäaikaisia.

Itse kysymykseen, meidän 1,5v:lle tilataan välillä oma annos tai jos ei vaikuta nälkäiseltä niin sitten syö purkista. Eli molempi parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:

Jos menee hengenahdistuksen puolelle noi yliherkkyydet, niin kyllä ymmärrän ja voihan noi iho-oireetkin olla vaikeita ja pitkäaikaisia.

Itse kysymykseen, meidän 1,5v:lle tilataan välillä oma annos ja jos ei vaikuta nälkäiseltä niin sitten syö purkista.

Voiko lapsi sitten olla edes vanhempien lähellä, jos he syövät ruokaa missä on allergian aiheuttajaa tai jos vanhempien ruuat on valmistettu allergisoivan ruoka-aineen lähellä. Kerro mulle mikä voi olla niin paha allergia, ettei saa edes lähellä olla?

mua ärsyttää että lapsille on ravintoloissa usein just listalla ne nakit ja ranskikset vaan tai lihapullat sun muut. ois kivempi jos lapsetkin sais samoi annoksii ku aikuiset mut pienempinä ja mausteet tietenkin huomioituna.
ei vaan mee jakeluun miks aina ne nauravat nakit ja muussi.

Kyllä jostain 1v eteenpäin ollaan tilattu oma annos ja yleensä se siellä ravintolassa maistuukin hyvin :) Musta on jotenkin noloa, kun meillä yks tuttavaperhe syöttää vaan sinnikkäästi liki 2v lapselle purkkiruokaa, vaikka toiset vieressä syö ravintola-annoksia. Ja ihan haukkana vahtii, ettei vaan vahingossakaan saa muruakaan ranskanperunasta tms. yhtä kamalasta

mua ärsyttää että lapsille on ravintoloissa usein just listalla ne nakit ja ranskikset vaan tai lihapullat sun muut. ois kivempi jos lapsetkin sais samoi annoksii ku aikuiset mut pienempinä ja mausteet tietenkin huomioituna.
ei vaan mee jakeluun miks aina ne nauravat nakit ja muussi.

Meidän tytön lempiruokaa oli pienenä (no tykkää vieläki!) kalakeitto ja kyllä aika monessa paikassa sai tilattua esim. puolikkaan annoksen aikuisten lohikeitosta :) Kannattaa aina kysellä!
Mut ihan samaa oon aatellu, kyllähän lapsikin vois syödä jotain muutakin kun nakkeja ja ranskalaisia...

Ei tilata omaa annosta, sen mitä syö niin närppii meidän ruokaa (ehkä leipää ottaa), muutoin on leikkipaikalla.
Menis aivan hukkaan jos sille oma annos tilattais vielä tässä vaiheessa.

Yhteistyössä