S
satu
Vieras
Kun käytte n. parivuotiaiden kanssa ravintolassa syömässä tilaatteko lapselle oman annoksen, vai onko omat eväät mukana?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silloin kun täytti 1v ja syö normiruokaa niin ollaan tilattu oma annos. Ei omia eväitä ravintolaan viedä.
Alkuperäinen kirjoittaja allergiat:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silloin kun täytti 1v ja syö normiruokaa niin ollaan tilattu oma annos. Ei omia eväitä ravintolaan viedä.
Paitsi kun lapsella on pahat allergiat.Meillä lapsella on niin rajattu ruokavalio ja pitää olla todella tarkkana, ettei ruokia olla valmistettu edes väärien ruoka-aineiden lähellä, että emme ota mitään riskiä asian suhteen ja siksi lapsella on aina mukana omat eväät.
Muutoin kyllä tuon ikäiselle voi hyvin tilata oman annoksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja allergiat:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silloin kun täytti 1v ja syö normiruokaa niin ollaan tilattu oma annos. Ei omia eväitä ravintolaan viedä.
Paitsi kun lapsella on pahat allergiat.Meillä lapsella on niin rajattu ruokavalio ja pitää olla todella tarkkana, ettei ruokia olla valmistettu edes väärien ruoka-aineiden lähellä, että emme ota mitään riskiä asian suhteen ja siksi lapsella on aina mukana omat eväät.
Mä en ymmärrä tollasta ylihysterisoimista.
Alkuperäinen kirjoittaja tsubaki:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja allergiat:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Silloin kun täytti 1v ja syö normiruokaa niin ollaan tilattu oma annos. Ei omia eväitä ravintolaan viedä.
Mä en ymmärrä tollasta ylihysterisoimista.
Jos menee hengenahdistuksen puolelle noi yliherkkyydet, niin kyllä ymmärrän ja voihan noi iho-oireetkin olla vaikeita ja pitkäaikaisia.
Itse kysymykseen, meidän 1,5v:lle tilataan välillä oma annos ja jos ei vaikuta nälkäiseltä niin sitten syö purkista.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Oma annos, lasten listalta, ollaan tilattu. Joskus yksi lasten annos puoliksi esikoiselle & kuopukselle.
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Tilaan oman annoksen, niin saa olla hienosti syömässä niinkun muutkin. Tykkää kovasti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua ärsyttää että lapsille on ravintoloissa usein just listalla ne nakit ja ranskikset vaan tai lihapullat sun muut. ois kivempi jos lapsetkin sais samoi annoksii ku aikuiset mut pienempinä ja mausteet tietenkin huomioituna.
ei vaan mee jakeluun miks aina ne nauravat nakit ja muussi.