Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:Kai mäkin oon sitten tiukkis, mutta meillä ei kyllä ikinä kuulu aamupalalle mitkään herkut... Siis toki joskus lapset syövät suklaata ja sipsiäkin, mutta ruuan jälkeen. Mulla ittellä ainakin tulis ihan kauhee olo jos tyhjään mahaan vetäis tollasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:Kai mäkin oon sitten tiukkis, mutta meillä ei kyllä ikinä kuulu aamupalalle mitkään herkut... Siis toki joskus lapset syövät suklaata ja sipsiäkin, mutta ruuan jälkeen. Mulla ittellä ainakin tulis ihan kauhee olo jos tyhjään mahaan vetäis tollasta.
Alkuperäinen kirjoittaja endie:saako tästä täydellinen äiti maininnan, kun meidän lapsen suurinta herkkua on kirsikkatomaatit ja perhesilli, ei niinkään välitä karkeista tai sipseistä :saint: * kyllä, omituinen lapsi - isäänsä tullu *
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu108:Alkuperäinen kirjoittaja Elokuun Kruunu:Kai mäkin oon sitten tiukkis, mutta meillä ei kyllä ikinä kuulu aamupalalle mitkään herkut... Siis toki joskus lapset syövät suklaata ja sipsiäkin, mutta ruuan jälkeen. Mulla ittellä ainakin tulis ihan kauhee olo jos tyhjään mahaan vetäis tollasta.
samoin meillä.
viikonloppuna olin ystäväperheen luona viettämässä iltaa.. heillä 3 ja 5 vuotiaat tytöt..päivällinen tarjoiltiin 8 aikaan.siis lämmin ruoka ja sitä ennen lapsen kävivät napsimassa pöydästä karkkia,sipsejä,keksejä ,mehuja ja limuja.
en antanut lupaa meidän pojan ottaa ennen ruokaa mitään. myös toisen tuttavaperheen 1 ja 3½v vuotiaat vetelivät keksejä ja sipsejä ja suklaita pöydästä ennen ruokaa.
ihmettelin mielessäni miksi,mutta jokainen tyylillään.
sitten ruuan jälkeen juteltiin ja sain naurut yhdeltä isältä siksi että annoin luvan vasta ruuan jälkeen syödä suklaan ja sipsejä..
en tajua. yhden perheen äiti sanoi että ennen kuin hänen lapsensa syntyivät hänellä oli tosi tiukka kuva siitä miten kasvattaa lapsensa,mutta on joutunut joustamaan ja kutsuu sitä selviytymiseksi..
onhan mullakin vajaa 3vuotias..