3-vuotiaiden tyttöjen äitejä paikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

ööööh

Vieras
Mitä lahjaksi 3 vuotta täyttävälle tytölle?

Onko hiusjutut tai lasten korut (jotain vaaleanpunaista prinsessatyyliä ajattelen) yhtään hyvä idea, vai sopiiko ne vasta vanhemmille? Ja mistä sellaisia saa ostaa, onko mitään vinkkejä?

Entäs askartelutarvikkeet. Mitkä voisi olla hyviä askartelutarvikkeita sen ikäiselle?

Juu, ei ole omia lapsia eikä kokemusta lapsista muutenkaan.. Olisi silti kiva ostaa lahja, joka oikeasti voisi ilahduttaa. :)

Ei meidän kolme veetä sellaiset ilahduttaneet, sai ne mummilta. 4 eikä 5v ei, 6v oli jo ihan innoissaan. On vanhemmille. Muovailuvaha oli meidän kaikista neljästä kiva juttu

No ihan tavallisista marketeista, Prismoista, Cittareista, Sokoksista jne saa noita hiusjuttuja. Ja ainakin mun lapset oli sellaisista ihan innoissan. :) Askartelutarvikkeista ehkä muovailuvaha, vahaliidut ja värityskirjat vois olla sellainen kiva juttu... :) Sokoksesta mä ainakin oon ostanut omille lapsille sellaisen halvan kruunun, maksoi vaan 6€ tms, ja se sai ainakin 3-vuotiaan ihan sekaisin onnesta. Sai lastenosastolta, samasta paikkaa kuin noita hiusjuttuja, pinnejä ja lasten koruja. Korut on myös aika in-juttu. :)

Huomautan vielä, että meille noi hiusjutut on ollut sellaisia iloisia yllätyksiä lapsilla jo 2-vuotiaasta alkaen ainakin, ja ne on myös mulle mieluisia, koska hiusjuttuja katoaa kokoajan, niitä ei koskaan voi olla liikaa. :D

Viimeksi muokattu:
Kyllä mun 3-vuotias ainakin tykkää tosi paljon koruista ja kaikesta prinsessasälästä, kaikesta pinkistä ja hello kittystä, pupuista, kissoista yms. söpöistä jutuista :)

Kiitos, täytyypä käydä katsomassa jos löytyisi jotain kivoja hiusjuttuja tai koruja. Voisinhan sitten ostaa vaikka jonkun värityskirjankin siihen kylkeen, jos tyttö ei ole vielä "koristautumisesta" innostunut.

[QUOTE="mama";23219785]Myös Lindexistä, kappahlista ja hm:n lastenosastolta saa tyttöjen koruja ja hiusjuttuja.[/QUOTE]

Kiitos tästäkin tiedosta, olen menossa juuri kauppakeskukseen, joten pääsen käymään noissa kaikissa samalla kertaa. :)

Meilläkin noi korut oli suosittuja ja on vieläkin (kohta 5 vuotta). Mutta kaikista suosituin tossa iässä oli leikkiastiat. Siis ne muoviset pienet kahvikupit, lautaset ym, millä voi kattaa pöydän vaikka äidille tai nukelle.

Barbit ja prinsessanuket. Askarteluvälineistä hamahelmet tai muut helmisetit, joista voi tehdä kaulanauhoja tms. 3-vuotias on jo hurjan näppärä sormistaan, tekee itseasiassa kätevämmin kaulanauhoja tai muita vastaavia kuin mitä aikuinen tekee.

meillä tenava ihastui lahjaksi saatuun kiiltokuvavihkoon ja niihin kuviin :) niitä nyt iltaisin katsellaan. Lasten ekat pelit on meillä kovassa suosiossa, esim. Eläinystävät maalla on todella hyvä, muistia kehittävä peli jota tuo meidän 3v ainakin pelaa jo ihan sujuvasti.

posliiniastiasto on kovassa käytössä, sellainen muutaman euron hello kitty sarja. Ja jos äipältä kysyy lahjavinkkejä niin toivotaan baby born kamaa, niitä harvoin raaskii muuten vain ostella. Nukke on rakas, säilynyt äidin leikeistä :)

Meillä ei koruista tykätä yhtään. Askartelupuolella tosi suosittuja ovat jo jonkin aikaa olleet askartelumaissit ja muovailuvaha. Leluista meilläkin astiat ja leikkiruuat pysyy ja pysyy aina suosiossa. Ja meidän 3vee tyttö on tällä hetkellä tosi halukas pelailemaan. Esim. sellainen peli, jossa pinotaan pieniä puisia eläinhahmoja päällekkäin on tosi tykätty ja samoin domino ja muistipeli.

Yhteistyössä