3 vuotias ja yksin pihalla?

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Saako näin tehdä,kun mä en voi mennä ulos kun toinen lipeä ja esikoinen halua ulos kovasti,hän on jo sielä mä annoin leikkikaluja hänelle ja sanoin että ole vain täällä ei saa mihinkään mennä,hän on ihanikkunan vieressa

Ei kannata päästää noin pientä yksin ulos, hae sisälle. Mitenkäs se sinun nuorimman lapsen kuume? Onko se jo laskenut ja kävittekö lääkärissä? Eilen illalla (yöllä) seurailin palstalla teidän tilannetta.

Meillä 3v on nyt saanut alkaa olla 5v veljensä kanssa pihalla kaksin ja vähitellen jo yksinkin. Riippuu niin lapsesta ja alueesta missä asutaan. Meillä tuo isompi oli ihan luonnikkaasti jo 3veenä yksikseen tuossa pihassa. Vielä keväällä sanoin, että tuota pienempää ei voi kuvitellakaan päästää vielä pitkään aikaan, mutta onpas sujunut sitten sekin. :)

Kuume on laskenut aamulla,hän nukku vieläkin mutta taas lämmin,mä katson kun hän herää,mä annan maitoa välillä hänelle
Esikoinen on tommonen joka pelkää mennä yksin jonnekin,mutta kuitenkin mistä siitä tietä?

Hän huusi niin täällä että halua ulos ja heti leikimään,mutta mä näen häntä ikkunasta

saanko kuraa niskaani, kun sanon tämän!! meillä tyttö3v4kk ja poju 1v9kk ovat usein kahdestaan ulkona...kun imetän tyttöstä!!mutta vähän väliä pitää katsoa että näkyvät tai syöttää ikkunan edessä! ja menen heti katsomaan missä ovat jos ei näy! mutta näin kesällä vaikee pakottaakaan sisälle!!jonkun kerran kylläkin hakenut sisälle vaikka lapsi huutanut, kun eivät ole totelleet että ollaan omalla pihalla!! MITÄS MIELTÄ??

Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Itte sää lapses parhaiten tiedät!Riippuu niin lapsen luonteesta...mun ekat kolme pystyin helposti päästämään turvalliseen pihaan niin että itte kyttäsin ikkunasta ja ramppasin ulkona ja sisällä.Mutta mun rakas Niilo-poika... :headwall: :headwall: ...ehkä sitten 30vuotiaana! :laugh:

Mun esikoista mä tiedän että en päästä häntä 100%mihinkään kun hän heti juokse pois |O Niin vilkas lapsi jos häntä päästetään :D

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Jos sä itse kurkkaat ikkunasta usein niin tuskin mitään kovin ilkeää ehtii saada aikaan :D

Mulle tulee hyviä vatsalihaksia kun joka minutti nousen katsomaan ja sitten taas istumaan:D
Mutta nyt menen tekemään jotain muuta,pää jo menee sekaisin kun olen koko päivä täällä:D

onko teillä oma piha ja aidattu sellainen?vai asuitteko kerrostalossa kun kerran jonkun lapses suljit rappukäytävään..kerrostalon pihalle mä en todellakaan päästäis noin pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
MITÄS MIELTÄ??

Sä ilmiselvästi kaivat verta nenästäsi...
Kai sen nyt tietää, mitä mieltä mammat on tästä asiasta, mutta kaikki hoksaa, että sä yrität provosoida, vaikka asia totta olisikin, eivätkä lähe mukaan tappeluun.

Yhteistyössä