4:n lapsen äiti upeassa bikinikunnossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dalia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minkä ikäinen sen nuorin lapsi on? Eikö ne lapset ole muutenkin melko pienillä ikäeroilla?

Mulla on vaan kaksi lasta ja kuopuskin kolmen ja vaihtaisin kyllä mielihyvin kroppani tuohon!

Ihan tavallisen naisen näköinen. =) Miksköhän tuollasestakin asiasta terttee tehdä lehtijuttu...ai niin, mä unohdin, eihän tässä maailmassa tapahdu mitään tärkeämpääkään tällä hetkellä...

Ai, mun vartalo on kahden lapsen jäljiltä (kuopus 5kk) jo timmimmän näköinen, joten ei kait tässä asiat sitten kovin pahasti ole. Mulla on vaan tosi kriittinen silmä omaa kroppaani kohtaan.

mä tiedän yhden viiden lapsen äidin jolla on vielä paremman näköinen vartalo! ei tietoakaan vuoden takaisesta synnytyksestä tai vartalosta ei vois päätellä et on yhtäkään lasta. mutta mitä väliä. ei musta arvet oo mitenkään pahan näköisiä ja se ei oo musta mikään häpeä että elämän jäljet näkyy.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti86:
mä tiedän yhden viiden lapsen äidin jolla on vielä paremman näköinen vartalo! ei tietoakaan vuoden takaisesta synnytyksestä tai vartalosta ei vois päätellä et on yhtäkään lasta. mutta mitä väliä. ei musta arvet oo mitenkään pahan näköisiä ja se ei oo musta mikään häpeä että elämän jäljet näkyy.

Peesi!

Yhteistyössä