4-v synttäreiden tarjoilusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hönö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suolaista kaipaisin itse enemmän.Meillä on aina olleet suuressa suosiossa kaikki pikku naposteltava.Olen laittanut kulhoihin prinssin nakkeja, lihapullia, viinirypäleitä, mandariineja, kurkkua, kirsikkatomaatteja, naposteluporkakkanoita....
Niin lasten tarjoilustahan oli kyse?

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Suolaista kaipaisin itse enemmän.Meillä on aina olleet suuressa suosiossa kaikki pikku naposteltava.Olen laittanut kulhoihin prinssin nakkeja, lihapullia, viinirypäleitä, mandariineja, kurkkua, kirsikkatomaatteja, naposteluporkakkanoita....
Niin lasten tarjoilustahan oli kyse?

No ei mulla koskaan synttäreillä mitään nakkeja tai hedelmiä ole ollut tarjolla ja ovat lapsen synttärit.

Meillä on tulossa 3-v. synttärit ja mä meinasin niillä tarjota:

coctailpiirakoita+ leikkeleet, juusto, kurkku
Tortut ja piparit
ja täytekakku

Ja ihan lähimmät sukulaiset, kummit ja lähimmät ystävät on tulossa

Lisää suolaista mäkin kaipaisin. 50-50 suhde vähintään pitäisi oman kokemuksen mukaan olla jos juhlissa kuitenkin aikuisia on. Ehkä lisäksi jotain suolaista piirakkaa tai vaikka patonkia päysteillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Lisää suolaista mäkin kaipaisin. 50-50 suhde vähintään pitäisi oman kokemuksen mukaan olla jos juhlissa kuitenkin aikuisia on. Ehkä lisäksi jotain suolaista piirakkaa tai vaikka patonkia päysteillä?

Tjaa, no enpä ole kahvikesteillä koskaan 50-50 suhdetta nähnyt... Välttämättä ei aina edes yhtä suolaista sorttia.

Piparithan multa unohtu tosta listasta, ne koristellaan tytön kanssa.

Yhteistyössä