Kiitos
mur-mur taas päivityksestä :heart:. Ja kiitos plussapuhureista myös. Valitettavasti puhuri ei nyt tänne asti tullut, mutta se on ihan ymmärrettävää...
koska plussapuhurilla on ollunna niin kiire Tirilttanin ja Wiivin luona
:heart:!!!! Onnea ihan hirmuisen kamalasti ja tarraa lähetän. Liimaa ja roudarinteippiä. Ihana juttu!! Kiitos teille noista plussistanne, se todellakin tuo toivoa!
Sitten kun
mur-mur seuraavan kerran päivität, niin mulla on tänään kp1. Täti tiputteli eilen pikkusen, mutta tänään vasta alkoi. Eilen just manasin, että jos ja kun mun täti tuppautuu taas kylään, niin tulis sit nyt heti, koska klinikat on joulunajan kiinni ja koko mun Suomessa olo ja tää hoitokierto menis ihan v***ralleen muuten. Mutta manaus auttoi; mä ehdin
just ja just piikittämään ja punktioon ja siirtoon (jos mitään siirrettävää tulee...) ennen joulua.
Mur-murille ovisplussaa, sellaista
THE ovista sulle toivon

.
Liizan mies on kans aika lapsellinen noine lumiräyhäämisineen. Hohhoijaa noita mökötyskohtauksia, olikohan sillä menkat

. Ei sulla Liiza mikään menopaussi ole, ole huoleti vaan. Kyllä ne viivat siitä tasavahvenee ja sit vaan
ailaaavjuuta peliin

.
Ottis Sun miestä saa taas vaan ihetellä! Mikä piru sitä oikein riivaa? Eikös se halunnu lasta sun kanssas? Luulis sen nyt aikuisena miehenä tajuavan, että jos tollasta sanoo naiselleen, niin sit ei tarvii ihmetellä miks nainen ei halua seksiä sellaisen miehen kanssa joka tollasta sanoo. Joku päivä mä viel tuun ja mottaan sitä ihan oikeesti! Niin suututtaa mua sun puolestas! Niinku meitä kaikkia täällä suututtaa sun puolestas. Kukas se sanoikaan, oliko Taavi (?), että mitä tollasella miehellä oikeesti mitään tekee?! MUTTA. Ihmissuhteet on niin kummallinen juttu, että vaikka p***aa sais niskaan säkkikaupalla, niin sen hyppysellisen hyvän voimalla pystyy nippa nappa sietämään kaiken p****n. Eikä kaikkea kertakaikkiaan VOI selttää järjellä. Eikä tarviikaan voida.
Ja yks tosiasia on myös se, että tässä iässä ei ole aikaa etsiä sitä Mr. Oikeaa ja Sopivaa. Oot puun ja kuoren välissä:headwall:. Sulla on mies, joka on periaatteessa kiva mies, mutta jonka
vinttikamarissa viiraa niin, ettei osaa käyttäytyä (eikä ymmärrä omaa parastaan). Tää ukkelikukkeli varmana rauhoittuis ja viisastuis(?) jos sä tulisit raskaaksi, mutta tää samainen ukkelikukkeli mies ei kumminkaan osaa käyttäytyä, joten seksistä ei meinaa tulla mitään, joten on aika vaikea sun tulla raskaaksi, jos ei ees siemeniä saa!!! NII!
Sä oot tavallaan samalla tavalla jumissa väärän/vääränlaisen miehen kanssa, koska meillä kummallakaan ei oo enää muuta vaihtoehtoa(aika loppuu) jos ja kun me se lapsi halutaan. Edes yksi lapsi. Mulla vaan on triljoona kertaa parempi tilanne kuin sulla, koska mun mies on ystävällinen, huomaavainen, rakastava, antelias, kiltti ja vaikka mitä. Poikkeuksetta. Aina. Vaikuttaa siis melko päinvastaiselta kuin sun mies. Aina kun mä kuulen mitä teijän palstalaisten tai mun livekaverin mies on tehnyt, niin en voi muuta kuin todeta että mulla on ihan
täydellisen kiltti mies. Suurin osa miehistä on
ihan tavallisen kunnollisen kivoja, ei mitään sellaisia yltiöpäisen kilttejä niin kuin mun mies, eikä sellaisia superpuupäitä niin kuin Ottiksen mies. Mut Ottiksen puu-ukkeli tarttis tosiaan kunnon ravistelu. Ehkäpä se, mitä
putunen ehdotti, oliskin tarpeen: ukko hevon kuuseen ja kolmen kuukauden täystapaamiskielto. Nyt siis tän kierroksen ovisken kun saisit hyödynnettyä ja sitten ukko pois kolmeks kuukaudeks. ?
Vielä sellainen juttu tuli mieleen,
Ottis, että jos luet mitä oot siitä sun ukosta kirjoitellut, kaikkea mitä se on tehny ja sanonu sulle, saat aika hyvän pläjäyksen
sun omista tuntemuksista. Voi olla helpompi listata niitä plussia ja miinuksia kun näet, luet ja muistat itse omat ajatuksesi. Ymmärrän että sulla on monen monta
hyvää syytä jatkaa sietämistä, mutta ihan itsesi takia on tärkeä tietää, mikä on plussien ja miinusten saldo. Ihan sinun itsesi takia tätä ajattelin, koska on tärkeä, ettet SINÄ menetä järkeäsi, kun tuntuu että oot menettänyt jo ison osan elämäniloasi :'(. Ottis, olet hurjan tärkeä ja hirmuisen hyvä tyyppi, tiedä se! :heart:.
Mitä se sun puupää sanoi kun ihmettelit miks hänellä ei ole lasta jo, vaikka on ollu niin monta naista? Vai onks ne kaikki naiset mahoja...?:attn:
Oivikki Voi kun kurja kuulla sun kissan kurjuudesta. Kovasti toivon että paranee siitä, nin ettei kipuja ole. Ja sulle itselles valtavan lämmin tsemmpihalamus loopuodotukseen :heart:.
Taavi166 Tuttu tunne tuo joka toinen päivä raskaana ja joka toinen päivä ei. Mutta usko pois, niihin oireisiin tai oireettomuuksiin ei ole luottamista! Ne on mitä sattuu ja kaiken järjen ja toivon mukaan kaikki on kuitenkin just niin kuin pitääkin eli vauveli kasvaa iloisesti :heart:.
Putuselle oikein kivoja pieniä kutkuttavia oireita ens viikolle
.

.
Rominas Voi hiton hitto jos nyt tätsy tulee

. Mutta sitten vaan joulun viettoon ja glögiä juomaan ja heti uuteen plussatuuleen +++++. Halaus sulle!
Iida-Karoliinalle rauhaisaa, levollista ja stressitöntä joulun aikaa. Toivon teitille sopivan kokoista lottovoittoa, jotta saatte rahat kasaan siihen siirtoon pikaisesti. Sellaista lahjaa toivoo Hystis Iida-Karoliinan perheelle. :flower: