40+ so what (vol. 3)

SS :flower: synttärionnea! Toivotaan että on onnenvuosi sinulle!

Olenko nyt muistanut kaikki halukkaat laittaa rktt-listalle???

ON: Ovisplussa ei tullutkaan tänään! Sen sijaan viiva näytti ehkä vähän himmeämmältä tänään... Oisko sitten ovuloimaton kierto? No, huomenna vielä katsellaan ja toivotaan. Onhan se meilläkin tuo ovisaikainen touhu aika vääntämistä, siis mies ei oikein jaksa, vaikka kovasti yrittääkin. Siksikin on inssiä mietitty, vois sitten rakastella paineetta muutoin ;) Mutta tänään lääkärille soittoaika, sen ja huomisen ovistestin jälkeen viisaampana... Hitsi, alkaa taas testit loppumaan, pitänee tilata lisää :(

Jaksamista kaikille! BTW, mäkin yritän tiputtaa painoa, mulle ruoka-aineisiin toi valaistusta kiloklubi.fi (ilmainen), siis sen suhteen mitä ruokia mun pitäis lisätä (sen makean vähentämisen lisäksi). Mutta liikuntaa pitäis munkin lisätä!

Tulin katsomaan, jokos Mur-mur on testaillut, jännää!!!! Pitää vielä kehua, kun te olette niin aktiivista porukkaa, että aina, kun avaa koneen, on tullut lisää tekstiä, ihanaa!

Star, kiva kuulla, että mieliala on jo noussut! Ja Inialle vielä kiitos, kun jaksat päivitellä listaa! :flower:

Mitä kuuluu muille rktt -listalaisille? Saara, Solakka silakka ja Nillanilla?

Mä täällä jo kuvittelen kaikenlaista, on tämä kuumeilu sitten kummallista! heräsin viime yönä klo 02, vatsaa koski ja (muka :laugh: ) tisseihin pisteli. Ja dpo4 vasta ja pupuilustakin on vain kolme päivää :laugh: En saanut kahteen tuntiin unta, enkä voinut avata konettakaan, joka on makkarissa, kun mies nukkui. Minä sitten luin juttujanne kännykällä ja etsin vastausta siihen, kuinka nopeasti voi ilmetä jotain oireita ennen plussaa.

Sehän vasta suoranainen ihme olisi, jos nyt tulisin luomuna raskaaksi. Me yritimme vuoden luomuna ennen IVF -hoitoja. Kaksi tuoreistutusta (jälkimmäisestä siis 2v tyttö), mutta yhteensä viisi pas:a ja puolitoista vuotta luomuilua ei ole tuottanut tulosta.

Onneksi aurinko paistaa!

Kävinpä täällä katsomassa minäkin. Mitä kuuluu.
Siira minäkin ennen kuukautisia tunnustelin tissejä, kun olivat muka niin hellät ja mitä hulluja.
Toivotaan kuitenkin, että sinulla oireet meinaa plussaa. Täällä satanut koko päivän.

Hei vaan!!

Täällä satelee myös ja mieli matalalla..negahan se aamulla tuli kun testailin ja verikokeessa sama tulos :ashamed: juuuh..ei voi kun vain katsoa ja odotella tuleeko se täti- ihminen taas kylään..

Oireina edelleen öklötystä aamulla ja painon tunne pysyväisenä alavatsalla.

Voiko sitä tällaiset itse keksiä?..vastaan itse, Kyllä kait sitten voi..minkäänmoisia PMS oireita ei ole ollut-yleensä ne päällä jo viikko ennen tädin tuloa..nyt on olo ollut ihmeen seesteinen melkeinpä.

Toivoa vielä elättelen jos kiinnittyminen on tapahtunut tuossa 22-23pvä:n tienoilla ja että minulla vain tuo istukkahormoni alkaa nousemaan hitaasti, sekin kuulemma niin yksilöllistä..

Mutta mennään nyt tämä viikko näin ja kattellaan.. =)

En suostu nyt vaipumaan synkkyyteen kun kevätkin ihanasti tulollaa..tänään huomasin parvekkeen pielessä olevassa köynnöksessä isot nuppuset. Köynnös on aivan mahtavan muhkea&vihreä aina kesällä ja varjostaa kivasti kun istuksii parvekkeella.

Kovasti plussatuulia taasen teille kaikille PHUUUUIII :whistle:

mur-mur

Heips kaikille,

ihan hävettää se, miten vähän olen kirjoitellut, Tuntuu jotenkin, että kun ensimmäisen aikaan tuli palstailtua monta vuotta eri palstoilla, niin nyt on jonkinlainen väsymys kaikkeen liittyen menossa, Käyn kyllä ahkerasti lukemassa, mutta oma kirjoittaminen jää jotenkin taustalle :ashamed:

Täti mokoma näkyy taas saavuttaneen monta ja uhkailevan useaa. Pöh, on se sitkeä akka.

Matsalulle hyvää jatkoa ja onnea mukaan =) :wave: Täytyy tuolla toisella palstalla käydä kurkkimassa kuulumisia.

Hoitojen rankkuudesta oli ollut puhetta. Meillähän on siis sellainen hedelmöityshäiriö taustalla, eli luomusta ei vauvelia saada, niin noi hoidot on ollut ainoa mahdollisuus. Rankkojahan ne ovat, mutta aika surkeana sitä ehti olla tyhjien luomukiertojenkin aikaan jo kun ne vaan jatkui ja jatkui. Meillä tietysti hoidot toi selkeyttä ja selvyyttä hommaan siksikin, että syy löytyi.

Joo, limakalvoa ultrailtiin ja ihan hyvin oli laastarilla kasvanut. Tänään laitan varmuudeksi toisen laastarin neljäksi päiväksi ja viikonloppuna taas iki-ihanat luget. Mahdollinen siirto olisi tiistaina. Saas nähdä nyt sitten.

Star ja Mur-mur :hug:

Lämmintä vappuviikkoa jokaiselle :heart:

Inia oliko sinulla jo siis vahvempi viiva testissä eilen? Mitä se lääkäri oli mieltä? Minäkö utelias :ashamed:

Mur-Mur voi harmi, oireet kuitenkin niin hyvät.

Lumeton
mukavaa, että laastarit ovat tehneet tehtävänsä.

ON ilmoitan liikuntasuorituksen eli kävelin aamulla töihin reippaasti 20 min, (niin kuin joka aamu). Ei muuta liikuntaa tälle päivälle. Hyöty liikuntakin kai huomioidaan eli kävely, pyöräily, siivoaminen, puutarhanhoito, koiran ulkoilutus yms? :saint:

Keskiviikkoa!

Pahoittelut mur-mur negasta.
244728hqjqgvc51h.gif

Kyllä se ketuttaa, kun niitä oireita on ja ihan jo melkein varma, että tärppi käynyt. Tiedän tunteen! Mutta ilmeisesti kroppa aina jollain lailla oireilee, niihin ei vain muuten kiinnitä huomioita.

Jadetelle myös, ja tätiä ei näy? En voi neuvoa, miten voi olla ajattelematta vauvautumista. Itse en ainakaan osaa. Paitsi joo, loma teki hyvää. Ehkä sitten myös työhön/harrastuksiin/puutarhan laittoon voisi uppoutua?

Minnille pahoittelut ohimenneestä oviksen hyödyntämisestä, mutta kokeilkaa uusiksi ensi kerralla, vaikka jo reilusti etukäteen, josko siellä joku siemen selviäisi useamman päivän - ainakin auttaa toivomaan.

Oivikki, Päikki ja Jadette hieno idea ilmoittaa tänne liikkuminen josko myös liikkumattomuus? Ja hyötyliikunta varmasti lasketaan mukaan.

ON täällä vielä kylpylästä saatu flunssa päällä. Paljon ei uskalla liikkua, mutta eilen kottikärräsin polttopuita liiteriin ainakin tunnin ajan ja tänään taas, sillai kevyesti. Tissit on kipeät, mutta niin ne on joka kierrossa tähän aikaan, joten ei merkkaa mitään.

Mukavaa vapunodotusta ja plussia pian ++++++!!

Aamulla heräilin selkäsärkyyn-tätihän se vaan.. :( nyt siis näin..

Minulle saapi merkkailla KP 1/28 tiedänpähän nyt tuon kiertoni välin ja samana onkin pysynyt jo monta vuotta-jos jotain positiivista ;)

Ulkona kosteaa ja sumuista sateen jäljiltä-luonto puhdistuu ja minä myös..kyllä se taas tästä..

Ihana kuitenkin kun ei noita kauheita PMS oireita ollut, ne kun vaivaavat jo ovulaation aikaan minua kovasti.

Nämä kuukautiset ovatkin kovin kivuttoma oloiset..pientä juilimista seljässä aamulla ja nyt ei sitäkään enää.

Mietin jotta käväisiköhän alkio kohdunseinässä ja ei jaksanut vain kiinnittyä-syystä tai toisesta..oireita niin kovin oli..
ÄP:llä sitten nähdään tuo kohtukin kunnolla ultraamalla, sattuukin käynti minun ovulaation aikoihin.

..nyt pikku miesi pihalle leikkimään ja alan paistelemaan suklaamuffineja taloyhtiön kokoukseen-kirjoittelemisiin ja kuulumisiin!! :wave: ..juu ja keväisiä plussatuulia PHUUUIIII :whistle:

mur-mur

Lumeton hyvä, että laastareista on apua.
=)
Oivikki tsemppiä liikkumiseen, minä täällä potkin itseäni pylllylle, mutta ei tahdo auttaa. =)
Mur-mur, voi itku minäkin niin elin mukana. No toivon parempia plussatuulia ensi kiertoon. :hug:
Jaa että muffineja nam nam heitäpä pari tänne.

ON täällä sitä sitten aloitettiin oviksen bongaus pelottaa vain, että jos sitä ei enää tulekaan.
No se selviää tässä viikon sisällä.
Mukavia vapunalusaikoja kaikille. :heart:

Täti on kovin voimallisena kylässä meillä.

Liikuntaa tuli tänään juostua 1h50min. Muutoinkin juoksen lähes päivittäin. Yleensä kyllä noin tunnin mittaisesti. Joskus vain puolikin tuntia, muutoin olen kyllä hyvin laiska eli ei niin minkäänlaista hyötyliikuntaa koskaan...Minua ei saa piahlle puutarhahommiin tai muuhun vaikka omakotitalossa maalla asutaankin. :D

Voi mur-mur... :hug: Ehkä alkio tosiaan käväisi kohdun seinämässä, kun oireet niin vahvat oli. Positiivisesti näytät kuitenkin suhtautuneen uuteen kiertoon - se on hyvä. Eipä se vaavi varmasti suremalla ainakaan tule. Puutarhahommat ovat kyllä joka kevät vieneet ainakin minut hetkeksi mennessään. Nyt täytyykin uppoutua oikein kunnolla niihin ja unohtaa tämä kuumepuoli vähäksi aikaa. Tietysti sitten kyykin oviksenkin aikaan iltamyöhälle ja pupuilut unohtuu.... :laugh:

Solakka silakka toivottavasti sinun rintakipuilusi on vain ja ainoastaan rktt-oiretta. Uudille toivon onnea oviksen bongaamiseen. Lumettomalle myös laastarointiin onnea... Toivottavasti apua.

Liikuttua tuli eilen 1,5 tuntia pesäpalloa pelaten ja tänään reipas kävelylenkki.

On: Ei vielä menkkoja, mutta sen verran turpea, että yöllä varmaan tirskahtaa. Tulee aina tässä vaiheessa laskeskeltua jo seuraavan oviksen ajankohtaa ja jopa laskettua aikaa, jos vaikka tärppäisi. Katselin tuossa v.-69 syntyneiden pinoa, ovat siis ikäisiäni. Yllätyin miten paljon heitä olikaan kirjautunut ja miten monella oli vauvahaaveita tai aivan hiljattain syntynyt vaavi. Tämä ei siis ole mitenkään eriskummallista haaveilla tällä ikää... Monet kertoilivat miten ihanaa vauvan kanssa tällä ikää - osaa kuulemma nauttia ihan eri tavalla kuin nuorempana. Olen niin hassu, että mietin jopa jo käytännön asioita, jos joskus vielä vaavin saisimme. Mietin esim. vaunujamme, jotka hankittu esikoiselle v-93. Myös muut tarvikkeet kaukalosta turvaistuimiiin samoilta ajoilta ja nuorimmaisen ajoilta kuluneina. Kalliita hankintoja uusina, mutta JOS vauvan saisin, niin eiköhän se olisi niin lottovoitto, että sitä pitäisi juhlia uusilla vaunuilla jne. Onhan tässä sekin hyvä puoli, kun on jo ehtinyt tuota työtäkin jo tekemään ja asuntolainoja makseltu, niin on taloudellisestikin paremmat mahdollisuudet olla esim. pikkuisen kanssa pitempään kotona. Innostuin aivan kun luin noita -69 juttuja, että eiköhän se meilläkin vielä tärppää.

Mur-Mur harmitus tädistä. Mukavaa kuitenkin, että ei kipuja ja PMS oireita. Ja sylin täydeltä onnea uuteen kiertoon.

Uudille oviksen pyydystys onnea!

Solakka silakka
ota iisisti se liikunta, kun on flunssa niin säästyt jälki taudeilta. Mutta tosi hyvää liikuntaa toi kottikärryillä kuorman työntäminen. Star ja Jadette hyvät liikuntasuoritukset teilläkin.

Nilla oireet??

Jadette jos tämä vauva toive täyttyisi, niin kyllä jotain uutta olisi ihana hankkia. Vaikka joitan käytettyjä suvulla kiertäviä tavaroita käytäisinkin kuten esim. pinnistä, jossa olen itse ensimmäisenä lapsena nukkunut. Nyt vaan alkaa mulla usko hiipua, että minun kohdalla onnistuu, mutta onneksi (itseni tuntien) sitten taas uskon ihan täysillä, kun pääsen uuteen kiertoon.

Minä kotiuduin juuri, taas ylitöissä olin 2 tuntia. Liikunta, kävely töihin noin 20 min ja kävely kauppaan noin 30 min. Huomenna varmaan myös jään ylitöihin :/ Ihanaa, kun on kuitenkin sitten pitkä vkoloppu!

Iloista vappua! :flower: :flower: :wave:

Heips kaikille ja pahoittelut niille joille täti tuli kylään. Eilen kirjoittelin pitkän pätkän ja hups se hävis jonnekkin bittiavaruuteen, harmi. En sitten jaksanu tehdä uusintaa.

Klinikalta soittivat että yksi pallukka tuhoutui ja kasi pallukkaa jakaantui hyvin. Ne kylmäjäädytettiin sillä uudella Vitrio-tekniikalla. Kummatkin samaan olkeen. JOS tulee uusinta kieros niin voidaan siirtää 2 kpl eli kaksoset tai jos haluan niin vain yhden ja se toinen sitten jätetään pakkaseen, että näin nykyään. Mutta minähän odotan jo Tammik vauvaa eli kaksoset saa jäädä tonne muutaman vuoden päähän :saint: mulla oli su ja ma välisenä yönä kipuja tuolla jossain mahassa vihlonta/pistely niin että heräsin unesta ja ihmettelin aikani mutta onneksi nukahdin. Rinnat on olleet pinkeet ja nännit arat ja ärhäkkäästi törröllään niin että paidan alta näkyy. Luget kuulemma saattavat aiheuttaa tommosia oireta. Ja niitähän on kiva pesään työnellä ;)

Mukavaa Vappua ja liikunnan iloa jokaiselle.

Kiitos toivotuksista. :wave:
Jadette toivottavasti tärppää ja pääset laittamaan vauvalle kaikkea kivaa.
Samoin sinulle Oivikki ja jaksuja ylitöihin.
Nillanilla mukavaa, että kaksi pallukkaa vielä jäi. Onnea tammivauvan odotukseen.
Star oletpa sinä ahkera liikkuja oikein kateeksi käy. Sanoo nimimerkki sohvaperuna. Tartutapa tuo minuunkin.

Itse tikuttelin tänään eka kertaa elämässäni vähän jännältä tuntui. Kiirettä pitää muuten, mies yrittää panna firmaa pystyyn ja siinä häkkäröin sitten apuna.
Kaikille oikein ihanaa Vappua !!

:hug: :hug:

mur-mur pahoittelut tädistä :headwall: Toisaalta nyt kun se eukko selkeästi tuli sinne kylään, voit alkaa uuteen sotasuunnitelmaan ja uuteen kiertoon!

Uudille onnea oviksen bongaukseen ja siementen kylvämiseen ;)

Jadette ihanaa olisikin ajatella jo vauvanvarusteita, mutta e-hei, en uskalla alkuunkaan. Kun saisi joskus edes sen plussan, antaisin vasta luvan ajatella eteenpäin. Missä on se -69 pino, jota luet? En ole huomannut, vaikka olen samaa hyvää vuosikertaa..

Nillanilla hienoa kun sait alkioita pakkaseenkin. Toivottavasti ei tarvitse käyttää niitä piiitkään aikaan. Kaikki tuntui sujuvan sinulla niin hyvin, että toivotaan, että se plussa sieltä vielä pärähtää +++! Tarraliisteriä ja kiinnittymistä sinulle ja otahan rennosti, jos vaan voit?

Iloista Vappua koko porukalle!! Aurinkoista ulkoilusäätä B)
4118871.t.gif

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (43).............kp2/28....................yk3.........3.
star-67 (42)................kp4/26-33(-39)....yk4........3.
oivikki (40).................kp8/23-28...........yk5........1.
Uudi (46)...................kp8/24-30.............yk3...........3./1.yhteinen
mimmimamma .............kp11/28............?..............4./1. yhteinen
tirulii (40) "tuubat pois"....kp12/?.......................1. /1.yhteinen
Inia (42).................kp14/26-29.......yk7....1.
lumeton (39)...............kp16/?..................?............2.
anjamarita (40)..........kp16/34-38.........yk4........2.
äitijo2x (46)...............kp17/27-28............yk?........3.
Minni007 (44) .............kp18/28...............yk10........2./1.yhteinen
siira (43)...................kp19/27-28...........yk?............2.
OnniMaija (41)...........kp21/28-30..........yk3........5.
velmuliina74 (34).......kp22/24-30.........yk7........6. /1.yht.
Solakka Silakka (40)...kp23/25-27.........yk7........1.
Taikakuu (40).............kp26/27-32.........?............2./1.yhteinen
nillanilla (42)..............kp26/28-33.........yk4........1.
pääpilvissä (46)..........kp29/25-43.........?............1.yhteinen
Saara10 (42)..............kp29/28...............yk?........1.
Jadette (39)...............kp31/28-30..........yk3...........3.
ikiemo (44).................kp41/20-50.........y?..........4.
liiza (42).....................kp56/28..............yk9........4.
Päikki (40)............kp?/?...............?..................?

kadonneet lampaat?
touhu tenava (46)......kp?/27-30.........y3v........6.
AinoEmilia (44)...........kp?/31-34........?.............4./1.yhteinen

Tilastojen mukaan yli 40 v. vuoden sisään n. 33% raskautuu --> 33%/27 = 8,91 Pino alkanut 21.2.2008 --> 20.1.2009 mennessä "tavoite" = 8 (mukana laskuissa ei ole kadonneet lampaat, taustailijat, reilusti "alaikäiset" ja poistuneet)

RKTT
Saara10 (42)..........dpo13
Solakka Silakka (40)..........dpo11
nillanilla (42)..........pp8
siira (43)..........dpo6
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1, seuraava (oletettu ovispäivä; myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0, sitten dpo1, jne.; hoitopäivä = pp0, sitten pp1 jne.

(Roskis)haamuilijat

Plussanneet
d035.gif

eli yrjöklubilaiset:
h035.gif

torpeedo (42)..17.4.2008/kp24...yk1..poika 30.12.2008
036.gif

Mari66 (41)......9.6.2008/kp37.....y1,5v....poika 5.2.2009
036.gif

päivänkakkara67 (41)..11.7.2008/kp40....................
036.gif

mimuli (42).....30.7.2008/kp29..........yk4.......poika 31.3.2009
036.gif

äittä-67 (40).......15.9.2008/kp29.....yk1....................
036.gif

Karpalo67 (42)..........22.4.2009.................
036.gif

Mukana myös:
Taustajännäilijät
Matsalu, haave3, babo67, sinisyys, kenzie64, lapsellinen67, Karpalo67, äippä67, Pilvenpyörä, vilmaville, ikiemo, Pömppöli ja baby5

Pinon jättäneet:
Plättä, pyrstötähti, Nuusku, einiinvaan, Rva Pikkumyy, gitte, Pennanen, annastiina, Riikkaliisa, kane, keijukka, dinosaurus61
a015.gif

[/b] [/color]

40+ SO WHAT (VOL. 2)
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1091269
YLI 40-v. KUUMEILIJA-KERHO VOL 1. http://kaksplus.fi/keskustelu/t976636

mur-mur, :hug: ja voimia uuteen yritykseen!

Mulla taitaa tää kierto jäädä väliin? Ovisplussaa ei ole tullut, vain haaleaa kakkosviivaa... :/ Mikä lienee. Yleensä siis plussa tulee kp11 tai kp12, nyt jo kp14. Mutta siis inssiin ei päästy nyt (vaikka se plussa vielä tuliskin, kun on tää vappu). Mutta voi olla ettei koko ovista tuu tässä kierrossa. Toivottavasti sitten ensi kierrossa. Vähän alkaa tuntua siltä, että IVF jätetään syksyyn. Muutoin tässä aika onkin mennyt muutossa, sorry en eilen ehtinyt päivittelemäänkään! Eli stressaavaa aikaa on ollut, vaikuttaneeko sekin?

Pitiköhän vielä jotain kommentoida... no, kirjoittelen myöhemmin paremmalla ajalla.

Mukavan rentoa vappua kaikille!!!

No niin pahimmasta hatutuksesta taas päästy, liittyen siihen "ovisaikahyödyntämiskäyttöön".

Matsalulle
tsemit uuteen pinoon ja sylikaupalla onnea.

Pahoittelut MurMurille ja Starille.

SolakkaSilakka: kyllä me lemmiskeltiin n. 4-5 päivää ennen ovista, mutta en jaksa uskoa että sillä nappaisi.

Inia:harmitus ettei sitä viivaa tule, mutta kantsii silti käyttää hyöydyksi, nää ovisestit on välillä sitä sun tätä.

Olin tänään vappuilemassa tuttavapariskunnan luona. Heille tulossa elokuussa kaksoset ja toisella vierailupariskunnalla raskaus alkumetreillä (viikko 9) ja molemmilla myös jo lapsia. Olen erittäin iloinen heidän puolestaan, mutta itse taas ihan maissa ja mitäs musta, mutta kun niin kovasti haluaisin että mieskin sen lapsen saisi, niin että klara vappen hiijo hei.

Mutta oikeesti Iloista Wappua kaikille!!!!

Iloista vappupäivää!

Ihanaa, että sait kaksi hyvää alkiota pakkaseen =), nautithan rktt tunnelmista.

Inia voihan se stressi vaikutta vaikka niinkin, että on tulossa pidempi keirto ja ovis vasta matkalla.

ON Kyllä se yrityksenkin odottaminen käy hermoille. Mä jo täällä laskeskelen, että mun tuurilla seuraavaan kiertoon osuu helatorstai ja sitten juhannus. Joten pelkään valmiiksi, että seuraava yritys mahdollisuus vasta elokuussa. Olen nyt jo vuoden kuumeillut, vaikka yk:ta on vasta 5 takana :( . Toisaalta ymmärrän, että turhaan hermoilen, pääsen yrittäämään silloin kuin pääsen ja yk:ta ei ole enään niin kovin monia tulossa, että tässä voisi enään niin kovin pitkään kuumeilla, mitä siis surra tulevia. Näin mietteet vaihtelee. Eilen liikunta jäi vain töihin kävelyyn :) .

Edelleen olen taustajännäilijöissä, vaikka en enää kuumeilekaan. Kovasti kuitenkin elän palstan tapahtumissa ja jännitän kaikkien puolesta. Matsalulle isot onnentoivotukset tuleviin hoitoihin! Minä lopetin jo viime vuoden puolella kuumeilut, olen niin onnellinen meidän onnistumisesta aikoinaan, 43-vuotiaana siis vihdoin onnisti kahden vuoden ja seitsemän keskenmenon jälkeen. Mitja on nyt jo reipas ja suloinen 1v 2kk ja risat. Mies edelleen haluaa kovasti sitä toista ihmettä ja on kovin vauvakuumeinen. Melkein toinen ihme sitten tulinkin, sillä ilman ehkäisyä olemme kuitenkin olleet, mutta täysin laskematta päiviä. Tulinkin sitten viime kierrossa raskaaksi, mutta lugeja en laittanut, vaikka niitä vielä varastossa on ja se meillä aikoinaan pysäytti keskenmenokierteen ensimmäisellä kokeilukerralla. Keskenmenohan siitä sitten tuli n. 6 viikolla ja 1,5 viikkoa oli kovaa vuotoa. Tämä nyt sitten nosti taas esille hieman tämän vauvakuumeen, ainakin miehen puolelta. Keskustelua on käyty, mutta en taida kuitenkaan kuumeilemaan enää ryhtyä. Kovasti onnea Karpalolle ja kaikille muille!

Aurinkoinen Hei :wave:

Mietiskelyt olen päivänä muutamana tällaista..jos en raskaudu muutamasta kierrosta, mikä olisi ns. ensimmäinen lääkinnällinen apukeino?

Olen itse yrittänyt etsiä tietoa ja ajattelinpa teiltä kysäistä joilla lääkkeitä on apuna raskautumisessa käytetty..olen sitten jo hieman fiksumpi kun 13.5 käynti ÄP:llä..itse näin maallikkona luulen tuon kiinnittymisen olevan minulla ongelmana(arvaus vain)-kuten monilla minun ikäisilläni naisilla, lääkäri myös tämän mainitsi hyvin yleiseksi vaivaksi.

Mikä muuten on hyvä kohdun limakalvon paksuus alkion kiinnittyä?
Onkohan kuukautisvuodon määrällä/pituudella mitään merkitystä?..itselläni runsas vuoto ja kestoltaan n. 5vrk.

Raskaimpia hedelmöityshoitoja en kuitenaan halua alkaa käymään läpi.

Clomit, Luget ja Terot lääkkeinä minulle aivan tuntemattomia, toki löysin näistä tietoa mutta olisi kiva jos joku kertoilisi omasta kokemuksestaan-Kiitos kaunis jo edeltä :hug:

mur-mur

Yhteistyössä