40v kiva mies haluaisi mennä naimisiin, olen 17. onko mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jessika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jessika"

Vieras
tavattiin ensimmäisen kerran neljä vuotta sitten, kun olin 13v ja hän pyysi minua olemaan uskollinen ja tulevansa luokseni kunhan olen vanhempi.

kaverini ovat varoittaneet että hän on paha, mutta minusta hän on todella kiltti.
hän on uskonnollinen ja haluaisi kanssani naimisiin, koska olen niin kiltti.
hän kertoi nähneensä näyn meistä ja minä olen jumalan valitsema puoliso hänelle.

mitä pitäisi tehdä? onhan hän minua paljon vanhempi enkä todellakaan ole valmis häihin.

Voi lapsi pieni. Älä tee mitään mitä et halua. Mene niin kuin muutkin nuoret ja pidä hauskaa!! Tuo 40 voisi olla sinun isäsi. Vaikka hän haluisi mitä,niin sinun ei ole pakko tehdä /suostua mihenkään!!

[QUOTE="jessika";28382983]
hän kertoi nähneensä näyn meistä ja minä olen jumalan valitsema puoliso hänelle.
[/QUOTE]

Se on pakko mennä naimisiin muuten jumala tappaa yhden kissanpennun.

[QUOTE="jessika";28383051]samaa sanoivat ystäväni ja varoittelivat. en aio mennä naimisiin, koska koulukin on kesken.[/QUOTE]

Voi sinnuu, et edes osaa esittää 17 vuotiasta. :D

[QUOTE="jessika";28383088]En minä sitä miestä tunne kunnolla. Noin hartaat uskovaiset ovat pelottavia. :([/QUOTE]

Onko sinulla muitakin pelottavia ajatuksia mielessäsi? Kannattaisi ihan jutella jollekin.

Pysy likka ettäällä tuommoisesta vanhasta fanaatikosta. Tervepäinen mies ei rupea 13 vuotiaasta vaimoa kasvattamaan, kun itsellä on ikää vähän reilummin. Tervepäinen mies olisi puolisonsa jo löytänyt, eikä jäänyt odottomaan Jumalan lähettämien näkyjen toteutumista. Mies tuskin on kiva, mukava tai muutakaan. Hakee itsellensä koulittavaa ja hellan ja nyrkin välissä pidettävää vaimoa. Toivottavasti oisit provo, jos et niin huolehdi itsestäsi eläkä anna miehen manipuloida itseäs.

Periaatteessa on mahdollista, mutta jos tarina on totta, niin toivon, että ap:n vanhemmat ymmärtävät tilanteen ja antavat oikeusministeriön tiedusteluun kielteisen lausunnon.

Voisit ap kysellä kavereiltasi että miksi he ovat sitä mieltä mitä ovat ja yrittää harkita uudelleen.

[QUOTE="jessika";28382983]tavattiin ensimmäisen kerran neljä vuotta sitten, kun olin 13v ja hän pyysi minua olemaan uskollinen ja tulevansa luokseni kunhan olen vanhempi.

kaverini ovat varoittaneet että hän on paha, mutta minusta hän on todella kiltti.
hän on uskonnollinen ja haluaisi kanssani naimisiin, koska olen niin kiltti.

mitä pitäisi tehdä? onhan hän minua paljon vanhempi enkä todellakaan ole valmis häihin.[/QUOTE]

Tietenkin on ihan mahdollista. Odotat vielä sen verran, kun täytät 18, sitten täräytätte naimisiin, mikään ei estä. Siitä vaan.

Onko tää nyt joku vitsi taas?

Kukaan ei halua naisesta puolisoa koska tämä on niin kiltti. Hyi, jos tää on totta, niin älä usko tuota miestä! Oletko itse saanut teistä ilmestyksen? Onko kukaan muu uskova saanut teistä ilmestystä? Eipä taida olla!
Rukoile ja huomaat, ettei sun luultavasti pidä tuon miehen kanssa olla. Noin vanha mies joka kiinnostuu noin nuoresta, ei ole hyvä eikä terve mies, eikä varmasti Myöskään Jumala halua tuollaista sinulle.

satumpa tietämään tytön, joka täyttää tänä vuonna 18, tosin vasta syksyllä. muutama viikko sitten alkoi seurustelemaan itseään tasan 30-vuotta vanhemman miehen kanssa ja ovat olleet viikon kihloissa ja suunnilleen saman ajan asuneet saman katon alla. minusta tuo on jo sairasta...

Yhteistyössä