Itse lopettelin kutakuinkin sinun iässäsi, olen nyt 48-v. Ekalla yrityskerralla noin 38-v. tuli ihan älyttömät kuukautiset pariin otteeseen ja siirryin takaisin pillereihin. Kokeilin lopetusta sitten uudelleen ja kappas ei mitään oireita. Ekalla kerralla oli kesä ja tokalla taisi olla kaamos

Minusta keskustelu siitä että voi, jos tulet raskaaksi on hupaisa. Todennäköisyys tulla raskaaksi on todella pieni, jos vielä huomio ovulaatiopäivät ja silloin käyttää kondomia. Jos kierot on nsä'nnöllin tämä on lasten leikkiä. Minä en ainakaan ole tullut raskaaksi vaikka välillä on mennyt iloisesti juuri ovulaation aikaan. Eiköhän munasolut ala olla jo varsin kulahtaneita. Silti nuo normikuukautiset luo jännän tunteen että on ehta nainen. Ja mitä jos sitten lisääntyisi, olisipa ainakin Suomen enkka, supernainen

Ja toinen pointti on se, että mielestäni on tärkeää tietää, milloin vaihdevuodet todella sitten lyövät päälle, ettei tämä johdukaan pillereistä vaan on ensi oireita ja jotta oireisiin voi vaikuttakin juuri oijkein ruokavaliolla, luontaistuotteilla ja vaikkapa sitten hormooneilla jos sikseen.