[QUOTE="hui";28908031]Aijai, yhden mielipiteen/kiusaamisen perusteella olen ilkeä ihminen, kannattaisi vähän avartaa mieltä

Tuskin nimitäin täydellinen olet itsekkään!
Vanhempien iän tiesin siitä kun tyttö teki koulussa onnittelukortin, ja toisekseen, meillä piti pitää joku esitelmä omasta perheestä missä aika monetkin kertoi vanhempiensa iän. Tosiaankin tuo on ollut ainoa ketä olen koskaan kiusannut, ja olin silloin alle 10-v. niin tuskin voit sillä perusteella minua tuomitsemaan ilkeäksi!
Mutta jos nykyisyydestä puhutaan niin kyllä, minulla on lapsia mutta kuten tuolla jo aiemmin mainitsin niin en todellakaan ole tyhmä, en siis "siirrä" omia mielipiteitä lapsille vaan lapset saavat muodostaa itse omat mielipiteensä.[/QUOTE]
Ei meillä alle 10-vuotiaana pidetty mitään esitelmiä, yläasteella vasta... No anyway toivon että omat lapsesi joutuvat jonkun alle 10-vuotiaan kiusattavaksi vaikkapa ihan siitä että teillä on väärän merkkinen auto tai vaatteet on vääränlaiset. Kun eihän se alle 10-vuotias voi vielä ymmärtää tekojensa seurauksia. Hui, eihän näin saa sanoa.
Ja vaikka kaverini olisi sanonut että äiti on 70-vuotias niin en siltikään olisi tajunnut kun en lapsena edes tiennyt minkä ikäisiä omat vanhempani ovat.
Ja ihanko niin naivisti luulet että kun yli 30-vuotiaat ei lisäänny, niin kiusaaminenkin loppuu. Oh jeah. Niinhän se varmaan menee.