Mä aloitin kokopäivätyöt kun poika oli 2kk ja sitä ennen tein päivän kaks viikossa
Isä oli lapsen kanssa kotona. Mulla vaan yrittäjänä ei ollut vaihtoehtoja tai olihan, konkurssi.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja WTF:kuka sillon esim. -70 luvulla harmitteli, jos ja kun vauva, siis muutaman kk:n ikäinen, meni/joutui tarhaan??? varmaan joskus -80 luvulla (oma arvio, korjatkaa kuka tietää paremmin!!!!!) tuli paremmat äitiyslomat, et lapsen kasn voi olla pidempään kotona!
?
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:En mää meuhkannut hänelle. Sanoin vain, ja ollaan hänen kanssa hiukan tuttuja. Juteltiin ihan asiasta muutenkin. Ja muustakin sen jälkeen. Eipä hän siitä loukkaantunut. Sanoi, että hän ehkä katuu myöhemmin mutta se on sen ajan murhe.
Joten lopetan tämän asian vatvomisen kanssanne kun näin kamala "riita" tästä tulee :x
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:Mikäs hoito se on, jos isä on kotona. Onko tämä alkuperäinen vauva tosiaan edes hoidossa, vai jääkö isä kotiin?
Niinpä!!!! Onko se hoitoon viemistä jos lapsen isä hoitaa lasta kotona???
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Joopa joo.. Kaikissa maissa ei ole edes mahdollisuutta hoitaa vauvaa kotona niin pitkäänkuin suomessa.
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Mä aloitin kokopäivätyöt kun poika oli 2kk ja sitä ennen tein päivän kaks viikossaIsä oli lapsen kanssa kotona. Mulla vaan yrittäjänä ei ollut vaihtoehtoja tai olihan, konkurssi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:Joopa joo.. Kaikissa maissa ei ole edes mahdollisuutta hoitaa vauvaa kotona niin pitkäänkuin suomessa.
Ilmeisesti vain suomalainen äiti voi olla hyvä äiti, siis![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:Kuten sanoin, minua tämä ihmetyttää koska en ikinä itse voisi tehdä noin. Ei se minulta ole pois, jos hän vie lapsensa hoitoon. Ihmettelin vain tätä ja ajattelin jakaa ihmetykseni teidän kanssa.
Lapsen isä on kuvioissa mutta hän on töissä myös.
Anteeksi nyt vain kun tämmöisen jutun teille kerroin!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja naurettavaa valittaa, että riita alkoi ja ottaa hatkat -luuletko, että vain sinulla on oikeus laukoa mielipiteesi tälle äidille noin tökerösti, mutta sulle ei sais eriävää mielipidettä esittää??? Se onkin sitten riitelyä ja sinä poistut? Olet oikeasti tosi naurettava kun luikit pakoon heti kun saamasi palaute ei miellytä!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Vasta vuosien -74-75 jälkeen äitiysloma oli hurjat 7kk. eli 70-luvulla lapset menivät hoitoon 4-6kk iässä. Sitä aiemmin äitiysloma oli 3kk, töihin palattiin 2kk synnytyksen jälkeen. Onneksi ajat ovat muuttuneet, mutta meille 70-luvun lapsille ei ole sen suurempia traumoja tullut aikaisesta päiväkotiin laitosta.
Täällä tuomitaan aina toisten äitiys ja ratkaisut. Huomaa että päivisin tänne kirjoittelevat kotiäidit![]()
*muoks. Itsekin olen kotiäiti ja ollut kotona jo yli 2 vuotta mutta en kuitenkaan ihmettele muiden hoitoratkaisuja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei nykyajan ihmisillä mitään traumoja ole, kaikki on niin pirun onnellisia ja normaaleja kun olla vaan voi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:Vasta vuosien -74-75 jälkeen äitiysloma oli hurjat 7kk. eli 70-luvulla lapset menivät hoitoon 4-6kk iässä. Sitä aiemmin äitiysloma oli 3kk, töihin palattiin 2kk synnytyksen jälkeen. Onneksi ajat ovat muuttuneet, mutta meille 70-luvun lapsille ei ole sen suurempia traumoja tullut aikaisesta päiväkotiin laitosta.
Täällä tuomitaan aina toisten äitiys ja ratkaisut. Huomaa että päivisin tänne kirjoittelevat kotiäidit![]()
*muoks. Itsekin olen kotiäiti ja ollut kotona jo yli 2 vuotta mutta en kuitenkaan ihmettele muiden hoitoratkaisuja.
Juu ei nykyajan ihmisillä mitään traumoja ole, kaikki on niin pirun onnellisia ja normaaleja kun olla vaan voi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja naurettavaa valittaa, että riita alkoi ja ottaa hatkat -luuletko, että vain sinulla on oikeus laukoa mielipiteesi tälle äidille noin tökerösti, mutta sulle ei sais eriävää mielipidettä esittää??? Se onkin sitten riitelyä ja sinä poistut? Olet oikeasti tosi naurettava kun luikit pakoon heti kun saamasi palaute ei miellytä!
Oikeastaan, tämä aloittajan tapa toimia tarkoittanee vain sitä, että hän odotti että muut ovat samaa mieltä ja hän pääsisi oikein myllyttämään ja moittimaan tätä äitiä täällä samanhenkisten kanssa, eikö totta? Siis kun eriävät mielipiteet ovat riitaa eivätkä hänelle kelpaa.
Selvisi oltermannin luonne.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Alkuperäinen kirjoittaja p:Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:En mä usko, että vauva tuosta traumatisoituu koko loppuiäkseen jos hoito on hyvää. Muuten olisi Eurooppa, Jenkkilä ja kaikki muutkin maanosat pullollaan täysin häiriintyneitä lapsia.
Väitätkö ettei näin ole??
Niin et vain Suomessa on hyvin kasvatettuja, onnellisia, toisten kanssa toimeen tulevia, kelpoja kansalaisia? Oma maa mansikka, muu maa mustikka![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oltermanni:No oli mulla sinne muutakin asiaa kun mennä kyttäämään onko tämä äiti töissä....
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Alkuperäinen kirjoittaja pientenäiti:Mikäs hoito se on, jos isä on kotona. Onko tämä alkuperäinen vauva tosiaan edes hoidossa, vai jääkö isä kotiin?
Niinpä!!!! Onko se hoitoon viemistä jos lapsen isä hoitaa lasta kotona???
Alkuperäinen kirjoittaja p:Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Alkuperäinen kirjoittaja p:Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:En mä usko, että vauva tuosta traumatisoituu koko loppuiäkseen jos hoito on hyvää. Muuten olisi Eurooppa, Jenkkilä ja kaikki muutkin maanosat pullollaan täysin häiriintyneitä lapsia.
Niin et vain Suomessa on hyvin kasvatettuja, onnellisia, toisten kanssa toimeen tulevia, kelpoja kansalaisia? Oma maa mansikka, muu maa mustikka![]()
Öö.. ei kun että voitko sanoa, että maailma ei olis täynnä häiriintyneitä ihmisiä? Lapsia, ja jo aikuisiksi ehtineitä, niitä 70-luvulta ilman vanhempien hoitoa "ilman traumoja" selvinneitäkin..?
Suomi mukaanluettuna, tietysti!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei nykyajan ihmisillä mitään traumoja ole, kaikki on niin pirun onnellisia ja normaaleja kun olla vaan voi
sanopa muuta, pelkkää hymyä kaikki tyynni!
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:vanhemmat eivät jaksa vauvaa hoitaa, joten sen vuoksi vauva hoitoon laitetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Alkuperäinen kirjoittaja p:Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:Alkuperäinen kirjoittaja p:Alkuperäinen kirjoittaja Kimppa:En mä usko, että vauva tuosta traumatisoituu koko loppuiäkseen jos hoito on hyvää. Muuten olisi Eurooppa, Jenkkilä ja kaikki muutkin maanosat pullollaan täysin häiriintyneitä lapsia.
Öö.. ei kun että voitko sanoa, että maailma ei olis täynnä häiriintyneitä ihmisiä? Lapsia, ja jo aikuisiksi ehtineitä, niitä 70-luvulta ilman vanhempien hoitoa "ilman traumoja" selvinneitäkin..?
Suomi mukaanluettuna, tietysti!
Voitko sinä sitten sanoa, että maailma ON täynnä häiriintyneitä ihmisiä? Tämä on varmaan katsojasta kiinni. Onko niinku lasi puoliksi tyhjä vai puoliksi täynnä. Ehkä olen törmännyt niin hyväänkin erinäisten ihmisten taholta, että uskoa ihmisyyteen löytyy edelleen...
TOSI harva lapsi on 70-luvullakaan kasvanut ILMAN vanhempiensa hoitoa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu ei nykyajan ihmisillä mitään traumoja ole, kaikki on niin pirun onnellisia ja normaaleja kun olla vaan voi
sanopa muuta, pelkkää hymyä kaikki tyynni!
Puhumattakaan nykyajan lapsista ja nuorista? Kotihoito pelastaa maailman.