V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mieti asiaa lapsen kannalta. haluaisitko sinä että isäsi on isoisä ikäinen. Haluatko että kun olet 15 isä on 70?Miksi olisi liian vanha?
Juuri noin se on.On ja on liian vanha. Lapset nyt alle 30 ja isä kuoli. Ajatusmaailma on niin kaukana jo tästä päivästä ja mitä vanhempi isä sen suurempi riski. Nämä 50-60 vuotiaat miehet kuvittelevat että "uusi elämä" tulee ja pitää heidät nuorina/nuorekkaana mutta toisin käy.
Väittäisin melkein, ettei se lapsen saaminen helppoa vanhentuvilla miehilläkään ole. Tosin ei nykyisin nuorillakaan, koska sperman laatu on heikentynyt niin paljon.Juuri noin se on.
Se että Sauli Niinistöstä tuli isä ikämiehenä ei päde tavalliseen mieheen. Naisilla luonto pitää huolen ettei lisäänny liian vanhana. Miehellä luulisi järkeä löytyvän ettei enää liian vanhana kuvittele liikoja. Ja kyllä naisenkin pitää katsoa minkä ikäisen miehen kanssa perheen perustaa.
Mieti asiaa lapsen kannalta. haluaisitko sinä että isäsi on isoisä ikäinen. Haluatko että kun olet 15 isä on 70?
Mieti asiaa lapsen kannalta. haluaisitko sinä että isäsi on isoisä ikäinen. Haluatko että kun olet 15 isä on 70?
Naisilla luonto pitää huolen ettei lisäänny liian vanhana.
Lapset ovat lojaaleja vanhemmilleen ja siksi eivät sano mitään. Kaveripiirissä ja koulussa tilanne on kuitenkin toinen.Ei lapsi siitä iästä piittaa. Isä on isä. Mun mieheni oli 46, kun esikoisemme syntyi, ja 49, kun kuopus syntyi. Eivät he ole sanoneet "miksi et ole nuorempi".
Lapset ovat lojaaleja vanhemmilleen ja siksi eivät sano mitään. Kaveripiirissä ja koulussa tilanne on kuitenkin toinen.
Lapset ovat lojaaleja vanhemmilleen ja siksi eivät sano mitään. Kaveripiirissä ja koulussa tilanne on kuitenkin toinen.
Ei lapsi siitä iästä piittaa. Isä on isä. Mun mieheni oli 46, kun esikoisemme syntyi, ja 49, kun kuopus syntyi. Eivät he ole sanoneet "miksi et ole nuorempi".
Omat vanhempani ovat olleet noin 37-38 vuotiaita minut saadessaan ja kyllä muistan että itse ainakin häpesin vanhempieni ikää ala-asteella, esim. koulussa englannin tunnilla erinäisissä peleissä kysyttiin mm. vanhempien ikää jolloin valehtelin vanhempien iän huomattavasti alaspäin.
Nykyään iällä ei ole väliä, toki toisen vanhemman olen menettänyt jo lukioikäisenä.
Jos " hankkii" lapsen vanhemmalla iällä niin kyseessä on hyvin itsekäs ratkaisu jossa ei ole ajateltu lapsen parasta.Omat vanhempani ovat olleet noin 37-38 vuotiaita minut saadessaan ja kyllä muistan että itse ainakin häpesin vanhempieni ikää ala-asteella, esim. koulussa englannin tunnilla erinäisissä peleissä kysyttiin mm. vanhempien ikää jolloin valehtelin vanhempien iän huomattavasti alaspäin.
Nykyään iällä ei ole väliä, toki toisen vanhemman olen menettänyt jo lukioikäisenä.
Siinä ei ole mitään mallia tavikselle. Tuo ukko on megamiljonääri ja julkkis. Normi tuon ikäinen ei saa hedelmällisessä iässä olevaa naista90 vuotta vanha Bernie Ecclestone on vuoden vanhan lapsen isä. Siitä mallia muille.
Jos " hankkii" lapsen vanhemmalla iällä niin kyseessä on hyvin itsekäs ratkaisu jossa ei ole ajateltu lapsen parasta.
Katsokaa naiset että ette valikoi kumppaniksi liian vanhaa ukkoa. Ja tehkää lapset reilusti alle 40v
Siinä ei ajatella ollenkaan lapsen parasta. Kyllä lapsella on oikeus energisiin ja " oikean" ikäisiin vanhempiin.En oikeastaan välittäisi vastata näin typerään ja ilkeämieliseen kommenttiin, mutta minkä vuoksi on "itsekäs" ratkaisu?