huomenta! :wave:
Täällä mennään viikoilla 25+3 ja elämä on ihanaa!!!!Siis musta on aivan ihanaa olla raskaana,nyt tuntuu että hormoonit oikeen jyllää ja on tosi hyvä olla

saa nähä mites ensviikolla :kieh:
Eilen oli tarkistusneuvola ton verenpaineen takia ja kaikki ok,hb oli pysyny 118 eli hyvä vielä vaikka aluksi tippu 140 tohon. Mutta lepopulssi mulla huidellu parhaimmillaan 146,mutta yleensä on 105-120.Siksi joudun käymään verikokeissa,kuulemma kilpirauhasista vois johtua

en sitte tiiä että onkohan siitä mitään haittaa tai hoitokeinoa.Ku eihän siinä muuten mutta mä läähätän hirmu herkästi ku pumppu jytisee yli pari kertaa sekunnissa :ashamed: Onkos muilla tämmösiä vaivoja? Ja siis peruskunto mulla PITÄIS olla hyvä

ennen raskautta pelasin salibandya,reenit kolme kertaa viikossa + muut liikkumiset...no joo :saint:
Tänään mennään ukkelikullan kans ultraan klo.12.30 :heart: :heart: :heart:
En malttanu enää oottaa yhtään viikkoa.Ihana ku pääsee taas kurkistamaan ku pikkunen siellä touhuaa. Ja mä haluaisin saaha painoarvion ku rakenneultrassa eivät puhuneet sillon mitään.
Mitäs mieltä ootte kestovaippailusta? Mä oon suhtautunu melko kielteisesti kunnes eilen tuli postissa äippäpakkaus ja siinä oli semmonen opus ni mä innostuin =) =) =) tai sanotaanko että aion ainaki kokeilla välillä. Tietty kyläreissuilla sun muuta kertakäyttöset on käytännöllisempiä =)
Tietääkö kukaan muuten täällä hepatiitti A ja B rokotteesta ennen kuinka paljon ennen matkaa tulee eka pistää? Ku neuvolassa sano että kuukausi ennen matkaa,ja taas mun äidille oli sanottu että puoli vuotta ennen matkaa eka ja siitä kuukausi ni toinen!!!

Helmikuussa ollaan Thaimaahan lähössä,vauvaahan ei tarvi rokottaa,nekun yleensä sairastavat hepatiitin ripulina ja muutenki saavat sen huonosti...
Mutta joo,pitää tulla sit taas kertomaan ultrakuulumisia =)