Hei !
Eli onko täälä ketään kuka olisi saanut jo 9 kk ikäisen lapsen nukkumaan ulos vaunuihin ?
Meillä lapsi nukkuu kyllä n.tunnin tai hiukan vähemmän aikaa vaunuissa kun olen lenkillä. Mutta kun saavumme kotipihaan ja vauhti lakkaa, niin lapsi herää. Pidemmän päiväunet myöhemmin nukkuu sitten sisällä omassa pinnasängyssään.
Nyt olen sitten ajatellut, että josko lapsen saisikin nukkumaan pidemmät päikkärinsä omassa pihassa vaunuissa. Tällöin voisi sitten sisällä rauhassa kolistella, esim. imuroida, eikä tarvisi pelätä että lapsi herää. Meidän koirakin kun on sellainen että haukku louskuttaa jos ovikello soi. Tällöin ei olisi tuotakaan ongelmaa. Tokihan ulkonakin on erilaisia ääniä, mutta ehkäpä sitä ulkona jotenkin nukkuu sikeämmin, kun lenkilläkään ei välttämättä heräile ohi ajavien autojen ääniin.
Kertokaahan vinkkejä miten saada lapsi nukkumaan paikoillaan olevissa vaunuissa ulkona !
Eli onko täälä ketään kuka olisi saanut jo 9 kk ikäisen lapsen nukkumaan ulos vaunuihin ?
Meillä lapsi nukkuu kyllä n.tunnin tai hiukan vähemmän aikaa vaunuissa kun olen lenkillä. Mutta kun saavumme kotipihaan ja vauhti lakkaa, niin lapsi herää. Pidemmän päiväunet myöhemmin nukkuu sitten sisällä omassa pinnasängyssään.
Nyt olen sitten ajatellut, että josko lapsen saisikin nukkumaan pidemmät päikkärinsä omassa pihassa vaunuissa. Tällöin voisi sitten sisällä rauhassa kolistella, esim. imuroida, eikä tarvisi pelätä että lapsi herää. Meidän koirakin kun on sellainen että haukku louskuttaa jos ovikello soi. Tällöin ei olisi tuotakaan ongelmaa. Tokihan ulkonakin on erilaisia ääniä, mutta ehkäpä sitä ulkona jotenkin nukkuu sikeämmin, kun lenkilläkään ei välttämättä heräile ohi ajavien autojen ääniin.
Kertokaahan vinkkejä miten saada lapsi nukkumaan paikoillaan olevissa vaunuissa ulkona !