9 v isän poika..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimoäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimoäiti

Vieras
Isä tekee keikkatyötä,ajaa rekkaa,on poissa jopa viikkoja joskus.
Nyt on isä ollut 9 pv kotona,ollut poikansa kanssa ja muunkin perheen kanssa tiiviisti,on tehty retkiä,leikitty ja pelattu..Kun tuo poika kuitenkin tietää että aamulla kl 3 isä taas hyppää rattiin ja menee,on poissa tälläkertaa vain 4 pv,on talo täynnä huutoa,itkua ja tappelua..

Ollaan koitettu kaikki keinot,puheet,keskustelut,annettu olla vain kahden...mutta nyt äitillä hajoo pää-kun ei tiedä mitä tuon pojan kanssa tekisi..

Opettajat tietää isän työn luonteen,itkuherkkyyttä on myös koulussa joskus ollut.Koulunkäynti sinällään ei ole kärsinyt,mutta aamut on kauheita:ei pueta reippaasti,aamupalaa ei syödä,hampaanpesu ei suju...mikään ei kulje..

Onko tää peli jo menetetty?!

No jaa, meillä on vähän samankaltainen kuvio. Joskus pojat protestoivat enemmän ja joskus vähemmän - muistaakseni tuo ikä oli meillä kanssa vaikea. Juttele ja kuuntele maailmantappiin asti, ei siinä muu auta. Ja usein kun tuntuu että kaikki keinot loppuu on tapahtunutkin joku klik jossain ja hommat sujuu. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
Auttaisiko pojalle isäkalenteri, että joka aamu ruksaisi päivän ja itse laskisi milloin isä tulee. Nyt kun olisi poissa vaan 4päivää voisi olla helppo opetella sen käyttö?

Tätä voisi koklata..

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoäiti:
Auttaisiko pojalle isäkalenteri, että joka aamu ruksaisi päivän ja itse laskisi milloin isä tulee. Nyt kun olisi poissa vaan 4päivää voisi olla helppo opetella sen käyttö?

Tätä voisi koklata..

Mitäs jos tulee suunnitelmiin muutos.... onko pettymys liian suuri.

Hyvä pontti muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:
Alkuperäinen kirjoittaja vaimoäiti:

Tätä voisi koklata..

Mitäs jos tulee suunnitelmiin muutos.... onko pettymys liian suuri.

Hyvä pontti muuten.

Siperian kouluttamana... :)

Yhteistyössä