A-vitamiini

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nina rv12
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nina rv12

Vieras
Voiko naposteluporkkanoita syödä ja ylipäänsä porkkanoita kun niissä on a-vitamiinia ?
Söin tänään puoli pussia pikkuporkkanoita niin tuli vaan mieleen ?
 
Mulle ravitsemusterapeutti sanoi, et porkkanoita voi syödä ihan vapaasti. Niissä oleva A-vitamiini on eriasteista kuin esim. maksassa oleva A-vitamiini, joten nou hätä!=0)
 

Similar threads

Yhteistyössä