AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

hyytikyppynen

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
26 410
8
38
puurajan takana
Pakko purkaa johonki ko paniikkia pukkaa päälle taas |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Mie oon varma että mie kuolen ja silti pelkään etten kuolekkaan ja silti tiän etten ees meinaa kuolla :snotty: Mie vain kuvittelen. Kuvittelen. :kieh:

Helpottaisko... Tarvis jotaki muuta ajattelemista nyt! Juoksin jo koko mökin ympäri kolmesti, kiljuin ja heiluttelin käsiä ja helpotti hetkeksi mut nyt se piru pukkaa päälle taas :headwall:

Ja ko olen yksin vielä tunnin :$

*kiitos ja kumarrus*

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja No:
Keitäppä kaakaota ja syö voikkari sen kanssa. Helpottaa ja tunti menee nopeasti. Tai vastaile kaikkiin etusivun ketjuihin.

Mie tungen voileipää suuhun koko ajan :D Ja hoilotan samalla virttä ja jalalla rapsutan kissan massua :laugh:

Nyt tartteis kyllä vielä kuva saada, onkos kamera lähellä?

Keitäppä kaakaota ja syö voikkari sen kanssa. Helpottaa ja tunti menee nopeasti. Tai vastaile kaikkiin etusivun ketjuihin.

Mie tungen voileipää suuhun koko ajan :D Ja hoilotan samalla virttä ja jalalla rapsutan kissan massua :laugh:

Nyt tartteis kyllä vielä kuva saada, onkos kamera lähellä?

Ei onneksi :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Ootko koskaan kokeillu joogaa ja meditointia? :hug:

Juu, joogaa olen harrastanu muutamia vuosia sitte. Mielenhallinta mulla on hyvä paniikkikohtausten kanssa mutko tämä raskausaika tekkee temppuja :kieh:

Joogaa voi ja on ihan tosi hyvä harjoittaa raskaanakin :) ja jos se vielä auttaaki niin ei se kokeileminen ainakaan pahasta ole =) mun mummi sanois että ei ota jos ei annakkaan =)

Ootko koskaan kokeillu joogaa ja meditointia? :hug:

Juu, joogaa olen harrastanu muutamia vuosia sitte. Mielenhallinta mulla on hyvä paniikkikohtausten kanssa mutko tämä raskausaika tekkee temppuja :kieh:

Joogaa voi ja on ihan tosi hyvä harjoittaa raskaanakin :) ja jos se vielä auttaaki niin ei se kokeileminen ainakaan pahasta ole =) mun mummi sanois että ei ota jos ei annakkaan =)

Juu, ihan tottahan tuo... Mulla vaan loppu sillon aikoinaan mielenkiinto koko juttuun jostaki syystä. Ehkä vielä joskus... :D

No miulla on välillä vähän samanlaisia paniikkeja. Lapsen odottaminen yksin aiheuttaa kyllä monenlaista avuttomuuden tunnetta. Jos vaikka tulisikin joku hätä ja äkkilähtö ja puhelin sattuu olemaan jossain muualla ja ei pääsekään liikkeelle ja lapset nukkuu. Siinä sitten koittaa huutaa lapsia hereille ja isompaa tuomaan luurin.

Lähinnä kai tuo äkillisen kuoleman pelko korostuu yksin ollessa. Sitä pelkää toisinaan iltaisin että kroppa pettää raskauden myötä johonkin sairaskohtaukseen tai muuta hullua.

Yhteistyössä