Ääh, ex-miehellä naisystävä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "miuku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26115887]Siinä vaiheessa nainen ja lapsi olisivat jo tavanneet.[/QUOTE]

Jep, mutta eivät tapaisi uudestaan. Toki se ensitapaaminen täytyy todennäköisesti tulla, jotta loput tapaamiset täytyy estää. Tosin hyvin mahdollista että aisasta kuulisi etukäteen ja sen ehtisi estää ennen tapaamista.

Jatkanpa vielä juttua. Soittelin nimittäin ex-miehelle nyt aamulla ja kysyin ketä siellä oli illalla. Kysyin esittelikö hän lapsille jonkun naisystävänsä. Miehen kavereita oli istunut iltaa sen jälkeen kun lapset oli nukahtaneet ja mies vakuutteli, ettei kyllä esittele ketään naisystävää lapsille ilman että mä tiedän sen olemassaolosta... Jotenkin helpotti.

Sympatiat aloittajan puolella.
Tottakai hänen äitinä pitää tietää missä mennään.
Jos me erottaisi mieheni kanssa, ihan 100 % varmasti nämä asiat hoituisivat niin että myös ex pääsee tutustumaan ensin uuteen kumppaniin. Tottakai!
Käy vaan ne muksut hakemassa sieltä pois, jos sinne on ihmisiä (kavereita ja naisia) menossa silloin kun lapset siellä on. Eiköhän se isä kerkeä kavereitaan ja panojaan näkemään silloin kun lapset ovat äidin luona.

Jaa'a. Yleisesti saan tarkat tiedot lapsen tapaamisista, mutta näin ollen jos lapsen isä rikkoisi tapaamissääntöjä, tapaamiset muuttuisivat sossun valvonnan alaisiksi. Koska isukki ei halua tätä eikä muitakaan kapuloita rattaisiin, hän ei tee typeryyksiä. Lisäksi lapsi menee aina mummolleen hoitoon, vien hänet ovelle illalla. Aamupäivällä haen hänet samalta ovelta. Ei siinä kauheasti ehdi. Useimmiten tytön isän siskotkin paikalla.

Siis ootteeko joku moniongelmaperhe?

Joo, kyllä se musta on asiallista, että kumpikin vanhempi tietää, kenen kanssa lapset on. Eli kyllä pitää esitellä exälle uusi nais/miesystävä.

No ei välttämättä. Ei minua ainakaan tarvitse mieheni lasten äidille esitellä eikä mitään hyväksyntää häneltä hakea.

Minun luotani mieheni lapset lähtevät kouluun puhtaissa vaatteissa ja kunnon aamupalan syöneenä. Toisin kun äitinsä. Äiti on toki kaikkensa yrittänyt ja omalla tavallaan (suullisesti) kyllä välittää lapsistaan mutta itsestään vielä enemmän.

Yhteistyössä