ääh,mä oon ihan romuna ja in love

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
en kestä itseeni ku olen niin saamaton, olen ihastunut yhteen mieheen jonka olen "tuntenut" 10vuotta tai no siis on mun yhden parhaan kamun isoveli :ashamed: en oo kauheesti nähnyt elämäni aikana tätä jätkää enkä siis tunne juuri ollenkaan,ajattelen yöt ja päivät sitä mutta mitä voin tehdä asialle ku ei sillä oo hajuakaan että olen ihastunut siihe? nyt ollaan nahty pari krt sattumalta ja ihan vaan moikattu ja mä vasta tajusin että mä oon aina kai haaveillu meistä mutta en voi tehdä mitään alotetta koska se oli niin kova häpäsy jos en saa vastakaikua :laugh: tän tyypin isä on myös mun isän hyvä y ystävä että mä kuolisin häpeeseen ja toisekseen tää on tällane tuppukylä..mitä ihmettä mä voin tehdä :'( kärsiä,kitua??

Alkuperäinen kirjoittaja :/:

sulla ei ole mitää hajua millasta on asua tällases käpylässä missä kaikki tietää toisten asiat,et voi pierasta ettei joku sitä tietäs, kaikki tuntee toisensa jne. ri tääl kuule noin vaan mennä kenen kans vaan treffeille,täytyy ottaa huomioon että tää mies on seurustellut mun luokkakaverin kans 6 vuotta ja erosivat tuos joku aika sitte kun tää mies jätti hänet ja meillä on luokkakokous 1kk päästä jota minä, tämä neiti ja pari muuta ovat järjestämäs. tääl saa kattoa ettei kaduta..

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mene metsään.

Ap, Jos koittasit järkätä vaan silleen että tapaisitte porukassa vaikka, tai sattumalta, jos saisit elekielellä viestin perille, tai edes siitä viestistä alkua? :saint:

no se täs onki ku mä aina mokaan kaiken

:ashamed: esim ku näin tän äijän monen vuoden jälkee just hiljattain kaverin baarissa töissä ni sanoin mun kamulle et tsiisus onpa teil komee baarimikko!! :xmas: :xmas: sillain et hänki kuuli ihan sit varmasti ja en heti yhdistänyt /muistanut että kuka se oli ku oli muuttunut niin paljon :ashamed: sit tää kaveri katto mua vähän kieroon et juu se on vaan meidän jesse.. :xmas: niin no tietty mä olen koittanut urkkia mun kaverilta tietoa mutta se tuntee mut niin hyvin että en voi paljoa enempää kysellä :laugh: ja siis tiedän ainakin että se on sinkku..

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Mene metsään.

Ap, Jos koittasit järkätä vaan silleen että tapaisitte porukassa vaikka, tai sattumalta, jos saisit elekielellä viestin perille, tai edes siitä viestistä alkua? :saint:

no se täs onki ku mä aina mokaan kaiken

:ashamed: esim ku näin tän äijän monen vuoden jälkee just hiljattain kaverin baarissa töissä ni sanoin mun kamulle et tsiisus onpa teil komee baarimikko!! :xmas: :xmas: sillain et hänki kuuli ihan sit varmasti ja en heti yhdistänyt /muistanut että kuka se oli ku oli muuttunut niin paljon :ashamed: sit tää kaveri katto mua vähän kieroon et juu se on vaan meidän jesse.. :xmas: niin no tietty mä olen koittanut urkkia mun kaverilta tietoa mutta se tuntee mut niin hyvin että en voi paljoa enempää kysellä :laugh: ja siis tiedän ainakin että se on sinkku..

No jos se on sinkku ja komea, niin...

Joskus on otettava riskejä.

Ja on se vähän niinkin, ett mitä enemmän koittaa jotenkin salassa toimia muiden selän takana, niin sitä oudommaksi oma käyttäytyminenkin menee: meidän, siis mun ja mun miehen, touhut paljastu kyllä kaikille jo kauan ennen kun itse tiedettiin siitä, luultiin olevinamme kovinkin ovelia, kuljettiin eri puolilla kevyen liikenteen väylää ja ylitettiin autotie eri suojateitä. Mutta muut tiesi silti.. :ashamed:

Yhteistyössä