Ei oo totta! Mä en tarkota, että teidän pitäs mua miellyttääkseen olla sitä mieltä, että "älä ota, ei tarvitse jos et pärjää" "Eihän sitä nyt tuota aikaa pärjää" jne. Jokaisella kun on omat taidot ja jaksaminen. Mä en oikeen ymmärrä, että täällä tullaan haukkumaan huonoksi äidiksi, huonoksi ystäväksi ja huonoksi ihmiseksi, jos en suostu ILOMIELIN siihen, että hoitaisin kaverin vauvaa, juuri siihen aikaan, kun meilläkin on aamutoimet yms.
Enhän missään vaiheessa ole sanonut, että en ota vauvaa hoitoon, vaan olen vain miettinyt, että miten pärjäisin, kun uloskaan ei saa mennä.
Ja sitten, kun ilmoitan, että otan sen lapsen hoitoon, niin sittenkin olen tyhmä, kun en osaa sanoa mielipidettäni, ja olen tyhmä kun otan. Koittakaa nyt hyvät ihmiset itsekin katsoa, mitä kirjotatte. Minä saatoin tehdä itsestäni pellen, mutta niin kyllä teitte tekin! Mutta sehän ei ole uutta, että meno täällä on tällaista vittuilua ja huutelua koko ajan. Se on niin hyvä purkaa ne arjen kurjuudet tänne tuntemattomille. Toivottavasti teilläkin on parempi viikko ensi viikolla

*halaus*