Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Huomentaaa... kahvit on juotu jo, jos vaikka pepsi maxia vähän ottais.
Vähän olisi kyllä nälkäkin mutta ei nyt jaksa mitää alkaa vääntämään.
Laitappa puuroo tmssitten jaksaa mukavasti lounasaikaan .
Moro! About tunnin päästä loppuu tämä duunivuoro ja alkaa vapaat.ja huomenna saan uuden tatskan. Sitä odotellessa sitten.
![]()
minen ole oikein puuro ihmisiä, en nyt inhoo suoraan mutta en kyllä oikein nautikkaan siitä![]()
siitä on nähtävä sit kuvaa, onko tulossa kerta istumalta vai tehdäänkö se osissa?
Tehdään kerralla. Meillä on siinä koko ilta aikaa huomenna, niin ei ole mikään kiire.ja joo, laitan sulle kyllä kuvan siitä sitten, kun on vähän parantunut ensin.
Senkin taidon voi opetella
Itsellä ei päivä starttaa ilman puuuuroo .
(laittaa aivot toimimaan )
Huomenet! Jaa ei palsta ummarra venäjää, no ei sitten. :xmas:
*blink blink* öö... tarkennas![]()
Meinasin kirjoittaa kyrillisillä "teetä, kiitos", mutta sain vaan läjän kysymysmerkkejä aikaan. x)
hahano eihän siinä, selittyy tämä mieltymys Russian Earl Greyhinkin
![]()
Opiskelen sitä ja olen ihan ihastunut.![]()
HuomentaMulla on kauhee ongelma sen kanssa et pitäs likka viiä vartti ennen hoitoon, enkä mä sinne oo sen kummemmin ilmotellu ja nyt nolottaa :O Mä oon yleensä tarkka kellon ajoista, eli jos viiään kahdeksaks no sillon ollaan minuutillee kahdeksalta pihassa :O
No, toivottavasti ei ala sanomaan mitää...![]()
Huomenta!
Tänään taas ammatinvalinnanohjaajalle. Eilen mietin/valitin miehelle, että kuinka luuseri voi ihminen olla, ku ei lähes kolmikymppisenäkään vielä tiedä mitä haluaa tehdä, siis mistä ansaita rahansa..Vaan v*ttu kun joka asiassa sama juttu, ku jtn pitäs päättää..ei tää oo helppoa miullekaan
Sit ku sanoin, että on se nyt aika säälittävää, etten oo tähän mennessä saanu mitään aikaan niin mies vaa sanoi; Onhan meillä kaks ihanaa lasta :heart:
Äh, taas menee valitukseks..viettäkää ihanaa päivää, te kaikki!!![]()