Aamukahvia !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Senkin taidon voi opetella :D:D
Itsellä ei päivä starttaa ilman puuuuroo . :)
(laittaa aivot toimimaan )

no mulla on sellainen jonkintasoinen unihäiriö... eilen menin nukkumaan klo 23 ja heräsin suoraan hereille noin 3 aikaan. toistunut tässä jo aika pitkään tuo että en yli 4 tuntia putkeen saa unta normaalisti. Mutta pointti siis oli että mä herään syvästä unesta suoraan hereille, ilman välivaiheita. Niin ei tarvi erikseen mitään "herätystä" puuronkaan avulla :D mutta tokihan se olisi ihan fiksu tapa, minen vaa jaksa tiskailla niitä sementti kattiloita , liian suuri homma verrattuna siihen mitern "hyvältä" se maistuu :D

Huomenta!

Tänään taas ammatinvalinnanohjaajalle. Eilen mietin/valitin miehelle, että kuinka luuseri voi ihminen olla, ku ei lähes kolmikymppisenäkään vielä tiedä mitä haluaa tehdä, siis mistä ansaita rahansa..Vaan v*ttu kun joka asiassa sama juttu, ku jtn pitäs päättää..ei tää oo helppoa miullekaan :(
Sit ku sanoin, että on se nyt aika säälittävää, etten oo tähän mennessä saanu mitään aikaan niin mies vaa sanoi; Onhan meillä kaks ihanaa lasta :heart:

Äh, taas menee valitukseks..viettäkää ihanaa päivää, te kaikki!! :)

Huomenta :) Mulla on kauhee ongelma sen kanssa et pitäs likka viiä vartti ennen hoitoon, enkä mä sinne oo sen kummemmin ilmotellu ja nyt nolottaa :O Mä oon yleensä tarkka kellon ajoista, eli jos viiään kahdeksaks no sillon ollaan minuutillee kahdeksalta pihassa :O
No, toivottavasti ei ala sanomaan mitää... :D

Huomenta!

Tänään taas ammatinvalinnanohjaajalle. Eilen mietin/valitin miehelle, että kuinka luuseri voi ihminen olla, ku ei lähes kolmikymppisenäkään vielä tiedä mitä haluaa tehdä, siis mistä ansaita rahansa..Vaan v*ttu kun joka asiassa sama juttu, ku jtn pitäs päättää..ei tää oo helppoa miullekaan :(
Sit ku sanoin, että on se nyt aika säälittävää, etten oo tähän mennessä saanu mitään aikaan niin mies vaa sanoi; Onhan meillä kaks ihanaa lasta :heart:

Äh, taas menee valitukseks..viettäkää ihanaa päivää, te kaikki!! :)

:hug: En mäkään ole vielä löytänyt sitä omaa juttua mitä etsin. Häröilen vaan kaikenlaista päämäärättömästi. Jospa se vielä iskee jostain kulman takaa. :)

Yhteistyössä