aamupala/ iltapala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vaan

Vieras
hei!! mitä te annatte lapsellenne aamu/ iltapalaksi?? meidän tyttö ei puurosta välitä joten täytyy antaa jotain muuta...ennen söi iltapuuron ja nukkui yönki melkein kokonaan, nyt ei enää puuro maistu ja heräilee yöllä useamman kerran.. johtuu kyllä varmaan hampaista...;)

Jogurttia, viiliä, leipää, karjalanpiirakkaa, rieskaa, hedelmiä, vispipuuroa (kaurapuuroa ym syö kyllä mut syö yleensä päikkäreiden takia toisen lämpimän sen verran myöhään, klo 17-18, ettei sit jaksa syödä puuroa)... mitä milloinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jogurttia, viiliä, leipää, karjalanpiirakkaa, rieskaa, hedelmiä, vispipuuroa (kaurapuuroa ym syö kyllä mut syö yleensä päikkäreiden takia toisen lämpimän sen verran myöhään, klo 17-18, ettei sit jaksa syödä puuroa)... mitä milloinkin.

Lisään vielä et meil oli varmaan 1,5v asti aina aamulla ja illalla puuro mut sit tökkäs vaik vaihtelin aina puuroja. On kausia ettei puuro maistu ja sit taas saattaa ite pyytää et haluu iltapalaks puuroa. Monesti oon tehny niinkin et teen ohrapuuroa iltapalaks ja syö sitä vähän ja lopusta teen rieskoja mitä syö sit kans iltapalaksi.

Yhteistyössä