ABC vaunut ja rattaat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on isokokoiset sateenvarjorattaat. Kohta 4v lapsi matkustaa niissä hyvin, tosin jalkatuki repesi viime viikolla. Olisikohan niin, ettei 15 kg painoa oikein se kestä. Muuten ovat toimineet oikein hyvin ja olemme olleet tyytyväisiä.

Meillä on ABC:n matkarattaat, olen ostanut käytettynä ne ja mua ennen ollut kahdella lapsella. Meillä ollut käytössä loppukesästä asti ja ihan talvellakin, tosin ei lumella eikä loskalla;) Mun mielestä kivat ja suojaisat rattaat ihan pienellekin, ja kantokoppakin mahtuu. Eivät ole rikki ainakaan vielä mistään, vaikka paljon käytetyt on.

Meillä käytössä molemma sekä rattaat ja vaunut. Rattaissa ei mitään moitittavaa, vaunujen "aisa" on vähän vääntynyt kun on edestakaisin nosteltu autoon ym. Molemmat on nyt jo toisella lapsellä käytössä. Hintaansa nähden mun mielestä hyvät.

meillä oli abc:n kuomurattaat jotka oli kyl kamalan painavat työntää ja viettivät vasemmalle työnnettäessä. nyt ollaan ostamassa uusia vaunuja tulevalle vauvalle ja ei oteta abc.merkkiä enää. vaik saattohan tuo olla maanantaikappale meilläkin, mut silti..

Abc vivot oli 6kk käytössä. Renkaat irtoili, kerrankin oltii vauvan kanssa ulkoilee ja hups, rengas lähti... Ne eva- muovipyörät oli huonot talvella! Makuutila jää äkkiä pieneksi (ratasosan kanssakin). En tahtois enää abc vaunuja.

Meillä myös ABC-desingin yhdistelmät käytössä nyt toisella lapsella enkä ole oikein tykänny. Vikana mein vaunuissa se, että kun ei käytä enää pehmeää kantokoppaa ja lasta nukuttaa niissä, pääpuoli on alempana kuin jalat. Jostain syystä siis sen selkänojan alimmassa tasossa ei ole mitään lukkiuttajaa, joten selkänoja menee alemmas kuin jalkaosa ja sitten pitää toppailla pääpuolta, että saa pään vähän ylemmäs... Muuten ok, mutta jos vielä lapsia tulee, vaunut menee vaihtoon...

me ostettiin esikoiselle sellaset kolmipyöräset aikanaan sellaseksi "kakkosrattaiksi". no osottautuki sitte tosi hyviksi ja ennemmin lähin niillä liikenteeseen mitä emmaljungan isoilla vaunuilla :D eikä nuo abc:t menny rikki vaikka kuin "yritin",sain niistä 4vuoden jälkeen vielä muistaakseni yli 200e ku myin :o liekö uutenakaan niin paljoo makso :D

Ja me ostettiin n 3.5 vuotta sitte KÄYTETYT ABC - rattaat ihan kauppareissuille, helppo tunkasta auton taakse :D

Nämä on nähny elämää ja vaihtaneet maisemaa, ne on ollu mukana parilla Espanjan reissuilla ja kotosuomen huvipuistoja on kierrelty, niin shoppailut kuin ihan paikallisetkin kaupat on kierretty ja monesti !

Ja on todella hyvässä kunnossa edelleen, ehjät, renkaat hyvät, ei repsottele tai klonksu mikään kohta jne =)

Täytyy sanoa et ovat olleet yhet parhaimmista rattaista mitä meillä on ollu =)

Kiitos vastauksista :)
Täytyy käydä ihan livenä katsomassa ja vertailemassa muun merkkisiin. Ja kiinnittää erityistä huomiota noihin vikoihin mitä muutamat mainitsi. Enimmäkseen tulee kuitenkin autolla liikuttua, niin nuo tuntui ainakin hinnaltaan sopivilta suht vähäiseen käyttöön.

Yhteistyössä