O
onneton
Vieras
Minun tarina on tällainen että Olen 8kk ikäisen ihanan tytön äiti. seurustelen lapseni isän kanssa mutten ole halunnut avioitua vielä koska tahdon hänen eka pääsevän kokonaan eroon alkoholi ongelmastaan. oli raskasta oottaa lasta kun mies välillä oli viikkoja reissuillansa ja yksin itkin. Mieheni alkoholi ongelma on jo paremmalla mallilla ja juominen pysyy aisoissa, mutta tahdon että mies on vuoden våhintään täysin raittiina että voin luottaa hänen tervehtyneen. nyt minun täytyisi palata takaisin koulun penkille ja mies on lomautettuna. kelan rahat ainoat tulot? nyt tein raskaustestin ja vaikka e-pillereitä olen syönyt ahkerasti jostain syystä testi näytti positiivistä. ensimmäisenä mieleeni tuli että en voi pitää tätä lasta, etten jaksa uudestaan vielä sitä mitä raskaana koin, olin silloin vielä tosi huono kuntoinen kaiken lisäksi. ja pakko saada opiskelut loppuun eikä olisi millään varaa elättää tällä hetkellä kahta lasta. Mutta olen aina kauhistellut ihmisiä ketkä tekevät tuosta vain abortin ja se on minulle järkyttävintä mitä voisin lapselleni tehdä. olen itkenyt ja miettinyt miten teen ja tuntuu ettei mikään vaihto ehto ole hyvä.
mitä tekisitte tilanteessni? ja jos joku tietää ni miten abortti toimen pide tarkalleen tehä jo lapsi on jo vähän isompi? toivon että ne jolla on jtn pään aukomista asiastani jättävät vastaamatta. olen tarpeeksi rikki.
mitä tekisitte tilanteessni? ja jos joku tietää ni miten abortti toimen pide tarkalleen tehä jo lapsi on jo vähän isompi? toivon että ne jolla on jtn pään aukomista asiastani jättävät vastaamatta. olen tarpeeksi rikki.