Ahdistaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Liie

Vieras
Onko muilla alkuraskaudessa ollut suunnatonta pelkoa keskenmenosta? Ymmärrän, että on normaalia varautua pahimpaan, eli jättää kuuluttamatta kaikille raskaudesta. Mutta kun musta tuntuu ettei saa happea, kun pelottaa niin paljon. Oon nyt rv 6 ja viikon päästä eka ultra. Tätäkin tehtiin puolitoistavuotta endon kanssa..

Mulla tuli yksi keskenmeno, se tuli ihan alussa.. jotai 5 viikolla! Oli ihan kauheeta, ja tulin sitten raskaaksi parin kuukauden kuluttua.. ja oon pelänny ihan näihin päiviin asti että mitä jos vauvalla kaikki ei oo ok! mitä jos mitä jos.. päivän menny kerrallaan. Ja nyt kuitenkin on menossa viikot 35+5. Alkaa tuntumaan että tuleeko meille oikeesti vaavi! En oo uskaltanu vieläkään kauheena ostaa vauville mitään.. Kun jotenkin pelottaa vaan.. mutta en kuitenkaan ressaa asiasta päivittäin. Lohduttaudu ajatuksella, että yleensä keskenmenon syy on siinä , että "lapsi" on viallinen, tai jokin on vialla... pääsee parempaan paikkaan....... Me ootettiin että olin viikolla 12 , että kerrottiin kellekkään..

Yhteistyössä