ai kun riepoo ne vanhemmat jotka eivät saa rakkaudenhedelmiään kuriin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChEERS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ChEERS

Aktiivinen jäsen
08.11.2008
1 145
0
36
|O |O |O

enkä nyt tarkoita, että lapsen pitäisi pahimmassakin uhmassa uskoa katsetta ja seistä jäpittää rivissä, vaan sitä, että jotain alkeellisia käytöstapoja kiitos!!!

olin tänään käyttämässä lastani terkkarissa ja siihen tuli vähän meidän jälkeen perhe jossa n.2v tyttö ja n.4v poika.

ensin tää tyttö kävi vartavasten lyömässä mun lasta. mun muksu ihan haavi auki et äiti hei toi löi mua :o sanoin aika tylysti, että HUOMASIN, älä välitä tollasista. tää äiti ei sanonut lapselleen mitään.

sit se poika alko paiskoon kirjoja siitä odotushuoneen pöydältä lattioille.
isänsä sanoi hyvin hennosti, et yleensä ei oo ollu tapana heitellä täällä, että et viitsis lopettaa? ja alkoi itse keräämään niitä kirjoja kontaten pitkin lattioita.

sit mun lapsi meni keinuhevosen kyytiin ja tää pikkutyttö tuli ja alko renkuttaa sitä heppaa niin et se meinas mennä ympäri ja huusi ja raivos. se oli potkasemassa mun lasta kun ehdin väliin. äitinsä vaan hymyili vieressä.

ja oikeesti se ½tuntinen oli ehkä elämäni pisin, noi oli ekan 10 minuutin tapahtumat ja tota samaa jatku koko sen ½tuntia.

lopulta sit ärähdin, et jotain käytöstä kiitos kun se tyttö roikku mun lapsen hupussa!! se äiti sit hymyili, että "no sä varmaan äitinä ymmärrät, että lapset on lapsia ja meidän tyttö on niin kovin villi.."
sanoin suoraan, että kyllä, lapset ovat lapsia ja on myös villejä lapsia, mutta luulis että vähän puuttuis jälkikasvunsa tekemisiin!!

käveltiin lääkärin huoneeseen kun kuulin kun tää äiti huoaks miehelleen, et ihme nipottaja :xmas:

No voi vitsi, mitäs mä nyt tein?

Joo, mutta siis joka tapauksessa.. Ihan ihme sakkia. Mä olisin kysynyt että haluatko löytää nenäsi niskasta mieluummin kuin pidät lapsesi kurissa?

Juuh. Mutta sitten myös tämä että kun minä komennan esimerkiks terveyskeskuksessa lastani joka riehuu niin joku helkkarin mummo tulee mulle ärisemään että lasta ei saa komentaa |O |O |O |O

Jep, kusipäitä löytyy äideistäkin. Viimeeks lauantaina kun kävin Kappahlissa ostoksilla niin siellä italialaisia lapsia ja niiden pari mammaa, poika oli varmaan 6-7v ja riehui siinä lasten leikkipaikalla, paiskoi leegoja tyttöjen päälle ja kaasi lelulaatikon pitkin lattioita. Äitinsä ei edes vilkaissut. Harmi etten osaa italiaa, olisin mielelläni sanonut pari valittua sanaa.

Ne äiti ja isä eivät varmaan ole saaneet aikanaan itse kunnon kasvatusta. Ihmisten käytöksestä usein näkee millaisesta perheestä ovat tulleet :)
Et oo mun mielestä nipo. Mutta niiden villimuksujen vanhemmat on kyllä noloja. Todella asiatonta siltä äidiltä kommentoida sun perään tuolla lailla.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja Wide :
2v. on aika pieni vielä.. Oisit sanonut jos vaivaa,oot kyllä nipottaja kun et suutas saa auki.

Tota eksää osaa lukea?

Kyllä osaan, eihän ap. ollut tälle äidille mitään sanonut. Ilmeisesti 2v. lapselle.
Rauhotu hyvä nainen :D

Oli sanonut, anteeksi erehdykseni.
Muistakaa kuitenki että olette aikuisia ja minkä kuvan itse annatte tiuskimalla. Kohteliaastikkin voi sanoa :)

2v. on aika pieni vielä.. Oisit sanonut jos vaivaa,oot kyllä nipottaja kun et suutas saa auki.

Tota eksää osaa lukea?

Kyllä osaan, eihän ap. ollut tälle äidille mitään sanonut. Ilmeisesti 2v. lapselle.

Muistakaa kuitenki että olette aikuisia ja minkä kuvan itse annatte tiuskimalla. Kohteliaastikkin voi sanoa :)

Aina ei tarvitse olla kohtelias, etenkään jos vastassa on täysi moukka. :)

Tota eksää osaa lukea?

Joo mä olen hyvinkin rauhallinen. Mikään 2+palstan pösilö ei mua saa vielä rauhattomaksi :D
Mua ei paljon liikuta minkä kuvan mä annan, kohteliaastikin voi sanoa ääntään korottamatta että "koitas ny saada nuo perkeleestä olevat kakarasi kuriin" ja siihen päälle vielä hymy niin avot :xmas:

no ei nykyajan vanhemmat halua saada rakkauden hedelmiään kuriin. onhan se niin monesti luettu, esim. mun lapsi loukkaantui leikkuuveitsestä kauppareissulla, niin että joutui tikkaukseen toisen lapsen takia, jota vanlhemmat ei viitsineet vahtia. mutta palstalaisista iso osa oli sitä mieltä, että minähän se syyllinen olin kun olin lapseni kanssa kaupassa just silloin. elikkäs sähän siinä olet syyllinen kun satuit sinne terveyskeskukseen ;) :whistle: :xmas:

Joo, noi on sitten karseita tapauksia.

Mä en ymmärrä miksi ei kielletä??!! Ihania kullannuppuja muutaman vuoden päästä.. :saint:
Vai onko siinä sitten tosiaan se ajatus että ajan kanssa oppivat, muka? :/

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Mä en ymmärrä miksi ei kielletä??!! Ihania kullannuppuja muutaman vuoden päästä.. :saint:

Kato kun 2v on niin pieni ettei se ymmärrä. :saint:

Mä olin otsikon luettuani varma, että siellä kirjoittelee naapuripihan täti... Mun hedelmä nimittäin karkas multa tänään naapuri rivitalon erään asunnon ulko-ovelle ja nauroi vaan kun komensin :headwall: jouduin hakeen sen pois.

Ja mä kuitenki yritän kaikin tavoin pitää kuria :( en vaan onnistu, en tiedä mitä teen väärin :(

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:

Kato kun 2v on niin pieni ettei se ymmärrä. :saint:

Ai niinhän se olikin, mä jotenkin aina unohdan kun omani on kyllä ymmärtänyt, mutta mähän olenkin aikamoinen natsiäiti joka on pistänyt tuon ikäisen jopa jäähylle, vessaan. :kieh:
:'(
:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Huh:
Mä olin otsikon luettuani varma, että siellä kirjoittelee naapuripihan täti... Mun hedelmä nimittäin karkas multa tänään naapuri rivitalon erään asunnon ulko-ovelle ja nauroi vaan kun komensin :headwall: jouduin hakeen sen pois.

Ja mä kuitenki yritän kaikin tavoin pitää kuria :( en vaan onnistu, en tiedä mitä teen väärin :(
no etkös sä toiminut ihan oikein,kun ei puhetta uskonut, niin menit ja hajit pois, niinhän sitä pitää tehdä, kyllä ne kohta sitten alkaa uskomaan puhettakin, kun näkevät, että jos ei puhe auta, niin teot sitten

Ai niinhän se olikin, mä jotenkin aina unohdan kun omani on kyllä ymmärtänyt, mutta mähän olenkin aikamoinen natsiäiti joka on pistänyt tuon ikäisen jopa jäähylle, vessaan. :kieh:
:'(
:xmas:

Ei kun nyt sä yrität vaan päteä ja uskotella että sun lapsi on jotenkin erityinen. :saint:

Aika usein täällä on nähnyt että kaksivuotiaan huonoa käytöstä ja siihen puuttumattomuuta perustellaan sillä että toinen on niin pieni vielä. Pienihän se on mutta kyllä tavallinen 2v puhetta ymmärtää. Jos ei tottele puhetta niin muut keinot käyttöön. Jäähy on jees ja ap:n tapauksessa olisin varmaan napannut sen kauhukakarani syliin jäähyilemään.

Kyllä noita valitettavasti välillä näkee. Voi olla vanhemmat ihmeissään reilun kymmenen vuoden päästä. :whistle:

Yhteistyössä