V
vieras
Vieras
En minä ainakaan lapsena mitään ajatellut, jos joillekin synttäreille pääsin ja joillekin en. Nää on taas jotain aikuisten tasaväkisyysjuttuja.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja liina:en ajattele niin pitkälle, jääkö joku pirukasta pois. Lapsi päättää ketä ne 5 on
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minä ainakaan lapsena mitään ajatellut, jos joillekin synttäreille pääsin ja joillekin en. Nää on taas jotain aikuisten tasaväkisyysjuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuulin että 5pojan luokasta oma poika oli jäänyt vaille synttärikutsua. Syyttä suotta. Ekaluokkalaisista kyse. Kaikki muut oli saanu kutsun ja oma poika jäi ilman, miten joku kehtaa ja miten vanhemmat antaa tehdä näin?? Kyse ei ole mistään riidasta, vihasta, välinpitämättömyydestä tms. poikien välillä, kutsutta jäi silti. Kutsut oli vielä annettu koulussa niin että kaikille tuli selväksi kuka jäi ilman. Kyllä lapset (ja vanhemmat) on kylmiä! Harmittaa kun itse painottaa elämässään sitä että ketään ei ulkopuolelle jätetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja piiukka:Opena olan joutunut lohduttelemaan näitä ei kutsuttuja. Kyllä siinä on miettinyt vanhempien järjenjuoksua. Pieni kyläkoulu maalla kanssa kyseessä. Onneksi nämä jutut unohtuvat pian, keksi lapsellesi jotain vielä hauskempaa juttua, jota lapsi saa hehkuttaa koulussa ja sanoa, että en olisi edes päässyt synttäreille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos synttärit pidetään jossakin mäkkärissä, hoplopissa, huimalassa jne, on kutsuttujen määrä todellakin rajattu. Muuten ois sen yhdenkin voinut vielä pyytää.
Kyse on ihan lapsen kotona pidettävistä juhlista: Ei täällä "maalla" tuommosia vietetä kun ei ole huimalaa, ei hoploppia, ei mäkkäriä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minä ainakaan lapsena mitään ajatellut, jos joillekin synttäreille pääsin ja joillekin en. Nää on taas jotain aikuisten tasaväkisyysjuttuja.
Alkuperäinen kirjoittaja leidi laulaa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos synttärit pidetään jossakin mäkkärissä, hoplopissa, huimalassa jne, on kutsuttujen määrä todellakin rajattu. Muuten ois sen yhdenkin voinut vielä pyytää.
Kyse on ihan lapsen kotona pidettävistä juhlista: Ei täällä "maalla" tuommosia vietetä kun ei ole huimalaa, ei hoploppia, ei mäkkäriä.
mikä ihmeen HUIMALA?
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onneks vanhemmat voi täältä ottaanyt opikseen ja kuttua sit kaikki kerralla. Onneks oot noin huolehtivainen äiti niin ei lapselles sit tuu tästä elämän mittaista traumaa. Tsemppiä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onneks vanhemmat voi täältä ottaanyt opikseen ja kuttua sit kaikki kerralla. Onneks oot noin huolehtivainen äiti niin ei lapselles sit tuu tästä elämän mittaista traumaa. Tsemppiä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onneks vanhemmat voi täältä ottaanyt opikseen ja kuttua sit kaikki kerralla. Onneks oot noin huolehtivainen äiti niin ei lapselles sit tuu tästä elämän mittaista traumaa. Tsemppiä :wave:
no kuuleppas tiedätkö miltä tuntuu olla ulko puolinen? Tiedätkö sanontaa minkä vanha oppii sen nuorena taitaa. Kyl musta jo lapsena pitää oppia ottaa kaikki peliin niin sitte aikuisenaki ei vain sylje katu juoppojen ja muitten syrjittyjen päälle vaan ojentaa auttavan kätensä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Onneks vanhemmat voi täältä ottaanyt opikseen ja kuttua sit kaikki kerralla. Onneks oot noin huolehtivainen äiti niin ei lapselles sit tuu tästä elämän mittaista traumaa. Tsemppiä :wave:
no kuuleppas tiedätkö miltä tuntuu olla ulko puolinen? Tiedätkö sanontaa minkä vanha oppii sen nuorena taitaa. Kyl musta jo lapsena pitää oppia ottaa kaikki peliin niin sitte aikuisenaki ei vain sylje katu juoppojen ja muitten syrjittyjen päälle vaan ojentaa auttavan kätensä.
Mikäs uusi sanonta se tollanen on?
Meillä puhuttiin, jotta "minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa"![]()
Sama juttu. Ja siihen maailman aikaan ajateltiin, että lapselle on vaan hyväksi oppia kestämään pettymyksiä. Kaikkea ei tarvinnut saada mitä muut sai.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minä ainakaan lapsena mitään ajatellut, jos joillekin synttäreille pääsin ja joillekin en. Nää on taas jotain aikuisten tasaväkisyysjuttuja.
Elämä on julmaa. Pojastasi ei vaan pidetä. Voit jäädä vain odottamaan mitä vielä tuleman pitää.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kuulin että 5pojan luokasta oma poika oli jäänyt vaille synttärikutsua. Syyttä suotta. Ekaluokkalaisista kyse. Kaikki muut oli saanu kutsun ja oma poika jäi ilman, miten joku kehtaa ja miten vanhemmat antaa tehdä näin?? Kyse ei ole mistään riidasta, vihasta, välinpitämättömyydestä tms. poikien välillä, kutsutta jäi silti. Kutsut oli vielä annettu koulussa niin että kaikille tuli selväksi kuka jäi ilman. Kyllä lapset (ja vanhemmat) on kylmiä! Harmittaa kun itse painottaa elämässään sitä että ketään ei ulkopuolelle jätetä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Sama juttu. Ja siihen maailman aikaan ajateltiin, että lapselle on vaan hyväksi oppia kestämään pettymyksiä. Kaikkea ei tarvinnut saada mitä muut sai.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En minä ainakaan lapsena mitään ajatellut, jos joillekin synttäreille pääsin ja joillekin en. Nää on taas jotain aikuisten tasaväkisyysjuttuja.