Äidin sydäntä raastaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Tyttö (2v8kk) on hoidossa iso-mummon luona... On ollut eilisestä lähtien ja huomiseen vielä on..
soitin tytölle äsken ja juteltiin ensin niitä näitä ja sitten pieni sanoi että "mä tuun nyt kotiin" sanoin sitten, että me tullaan häntä huomenna hakemaan isin kanssa niin tyttö huus "eikun äiti mä tulen NYT kotiin. Haluun olla äitin ja isin kanssa" ... Puhelun jälkeen tyttö oli jatkanut piirtämistä ihan normaalisti mutta kyllä äitiä raastaa sydämestä kun toisella on jo ikävä!!

Tyttö rakastaa mennä iso-mummon luokse mutta nyt on näköjään tullut siihen ikään, että osaa tuntea jo ikävääkin...

Kuinka monta päivää on teillä tuon ikäiset olleet pisimmillään hoidossa? 2 päivää tuntuu niin ikuisuudelta, vaikka tyttö on kyllä jo aiemminkin ollut noin "kauan"

Mä en yleensä soittele lapsille, jos ovat yökylässä, josta ei voi tulla kesken kotiin. Äidin äänen kuulemisesta tulee ikävä, vaikka muuten äiti ei kävisi mielessäkään. Varsinkin ilta on huono aika soittaa, silloin äiti on takuulla mielessä nukkumaan mennessä ja tulee ikävä. Puhelut aamulla tai päivällä, niin on päivä aikaa unohtaa....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en yleensä soittele lapsille, jos ovat yökylässä, josta ei voi tulla kesken kotiin. Äidin äänen kuulemisesta tulee ikävä, vaikka muuten äiti ei kävisi mielessäkään. Varsinkin ilta on huono aika soittaa, silloin äiti on takuulla mielessä nukkumaan mennessä ja tulee ikävä. Puhelut aamulla tai päivällä, niin on päivä aikaa unohtaa....

Toi ois kyllä pitänyt tajuta :'(

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Toi ois kyllä pitänyt tajuta :'(
No älä sure, sun lapsi siellä jo piirteli iloisena, mun lapset lopettaa puhelun itkien. Siinä on iso ero...

Meillä taas on tapana aina soitta muksuille illalla hyvät yöt, tosin harvoin ovat missään yöhoidossa, mutta jos vaikka toinen vaan on reissussa lasten kanssa. Keskimmäinen muksu ei suostu tulemaan puhelimeen, varmaan tietää että voi tulla pahamieli, tosin ei tee näin aina ;)

Meidän 3½ vuotias on ollut maksimissaan yhden yön pois kotoa. Jos on aamulla mennyt niin seuraavana aamuna ollaan haettu kotiin. Jos on mennyt iltapäivällä tai illalla niin ollaan ennen päiväunia haettu seuraavana päivänä kotiin eli puolenpäivän jälkeen :)

Tytölle taisi tulla äitiä ikävä kun kuuli äänesi. Jos jo touhuaa normaalisti niin ei neidillä mikään hätä ole :)

Yhteistyössä