Äidinmaidonkorvikkeeseen totuttaminen, millaisilla annoksilla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sparrow
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sparrow

Vieras
Vauva ollut rintamaidolla, nyt tarvetta totuttaa vauva profylac-jauhekorvikkeeseen (pääosin silti imetän). Millaisilla annoksilla totuttaminen pitäisi aloittaa ja missä tahdissa? Vauva reilu 1kk
 
Voisit lypsää omaa maitoa ja alotella antamaan vaikka seassa pienissä määrin korviketta. Näin mä tien. Seurailtiin ensin tuleeko masuvaivoja, ja kun ei tullut, niin korvikkeen määrää pikkuhiljaa lisättiin,
 
Mä aloin antamaan heti niin paljon kuin vauva joi. Mulla oli vähän pakastettua rintamaitoa jota annoin ekoina päivinä. Vauva oli tosin "jo" 4kk. Imetys loppui siihen, valitettavasti.
 

Yhteistyössä