Äidit vastaan isät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Scania"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ulkopuolisten mielipiteistä pitää ottaa paineita? Jokainen tehkööt valintansa omista lähtökohdista ja omaa perhettään, parisuhdettaan jne. ajattellen. Minun valinnoista ei välttämättä naapuri pidä, mutta entä sitten en minäkään tekisi ainakaan kaikkia asioita samalla tavalla kuin hän.

Itse ainakin nautin työstäni suunnattomasti perheen ohella vielä vähän aikaa sitten. Sitten aloin kuulla ulkopuolisten kommentteja asiaan liittyen, minullakin reissuhommia osittain. Näistä muiden puheista aloin sitten ruoskia itseäni ja nyt olen lähes tulkoon menettänyt koko intoni työtä kohtaan koska kaikki ympärilläni pelottelevat miten kadun ratkaisua myöhemmin. Kuitenkin lapsemme ovat tasapainoisia ja parisuhde voi hyvin, ainut mikä rassaa on se että itse olen kovin stressaantunut kun poden huonoa omatuntoa, tuntuu että pitää revetä kahteen eri suuntaan joissa molemmissa valtavat paineet ja vaatimukset. Pelkään burn outia, miten minä saan takaisin sen sisäisen hehkuni mikä minulla oli ennen kuin ulkopuolisten ilkeilyt sekoittivat pakkani kokonaan?
Nyt miehenikin on vähän ryhtynyt samaan kuoroon muiden marisijoiden kanssa, ennen hän oli täysin tyytyväinen tilanteeseen, mutta nyt kun muut ovat reissuamistani kommentoineet, on hänkin alkanut välillä puolileikillään kuittailla. :( Lisäksi minua rassaa pomoni, jolle olen sanonut sata kertaa etten tee joka viikko työmatkoja lasten takia. Hän sanoo ymmärtävänsä, taputtaa olalle mutta saattaa tunnin päästä vain ilmoittaa minulle että on luvannut minut toiselle puolelle Suomea keikalle :(

Yhteistyössä