A
aikasyöppö
Vieras
Se on ollut mulle jo iät ajat tuttua että aika kuluu mulle tosi nopeaa ja siksi ikinä ei saa oikein mitään aikaan kun ei ehdi tehdä mitään. Päivät menee vauhdilla. Viime vuosina kuitenkin muutkin ihmiset on alkaneet valitella sitä että mun seurassa aika menee liian nopeaa. Eli jos mun kanssa lähtee kahville tai syömään tai vaikka shoppailemaan tai tulee mulle kylään, niin on varma että myöhästyy sieltä mihin oli menossa, kun luulee kellon olevan vähemmän kuin se on. Jopa lääkäriajat tuntuu usein venähtävän vähän yliajaksi. Hävettää. Enkä siis tahallani viivytä ihmisiä tai piilota kelloa yms.
Mikä minussa on oikein vikana? Oon miettinyt sitä että ehkä oon liian puhelias ja mietin yksinollessanikin liikaa kaikkea, mutta ei sekään kuitenkaan voi olla se pohjimmainen syy, koska osaa muut puheliaat kontrolloida aikaa paremmin. Sitten oon miettinyt sitä että ehkä oon vain niin hidasälyinen, että mulla menee enemmän aikaa prosessoida asioita ja kun kuitenkin ajattelen paljon niin sitä aikaa menee tosi paljon, mutta miten se vaikuttais sitten muihin. Tämä ongelma taitaa olla niin monimutkainen ettei se kovin helposti ratkea...