aika törkeää.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomatonta!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomatonta!!

Vieras
mun mies ja hänen pikkuserkkunsa ovat tunteneet toisensa aina (kaikki kun ei tunne pikkuserkkujaan) ja ovat olleet tosi läheisiä. edelleen tänä päivänä ovat paljon tekemisissä, mutta ei enää kovin läheisiä ole..
miehen pikkuserkku on äärettömän röyhkeä ja törkeä ihminen, saattaa esim.kutsua meidät kahville ja kun saavutaan paikalle, niin lähtee ite meneen, ovela lapsenvahtikikka.
aikanaan lainattiin sille autoa, niin palautti sen päivän myöhässä ja tankki tyhjänä vaikka tankki oli sinne mennessä täys ja se tartti autoa yhteensä n.50km matkoihin kun piti lääkäriin päästä.
se kutsu meidät ja monta muuta heille synttäreilleen ja käski tuoda omat RUUATKIN, juomat ymmärrän. eräissä heidän juhlissaan alkoivat törkeästi rahastamaan vieraita, että tarjoilut maksaa 20e per lärvi.
nyt sit hän on järjestämässä itselleen läksiäisiä kun lähtee opiskeleen muualle ja tänään soitti et on vuokrannu saunatilat jotka maksaa 100e, et varautukaa sit maksamaan osa siitä.
siis mä en enää voinut kun pyöritellä silmiäni ja huokailla, aivan uskomatonta!!!

ja sen haluan nyt sanoa, että meiltä ei sinne suuntaan ole latin latia eikä autoa eikä mitään tippunut 3 vuoteen, mä en kertakaikkiaan kestä tollasia ihmisiä!!!! että on pokkaa!! jättäs sit juhlat järkkäämättä jos ei ole varaa niihin!! eri asia jos etukäteen sovitaan et on vaik nyyttäriperiaate tms, mut et kutsutaan juhlimaan ja sti juhlissa aletaan rahastaan.. ihan järkyttävää.
ai että kun taas sappi kiehuu. huhhuh.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti neljälle:
Tuolleehan isot kuin pienetkin asiat ja erityisesti juhlat tulisikin viisaasti kustantaa, eli jakaa ilot/menot kaikkien kesken...

joo eikä mulla mitään sitä vastaan oliskaan jos etukäteen kimpassa sovittais asioista. vaikka siltikin olen sitä mieltä, että jos juhlat haluaa,niin järkkää ne sit sillain et on varaa niihin, mä en omia vieraitani laittais maksajiks vaan mieluummin sit siirtäisin ajankohtaa tms.

multa ne ei enää uskalla kysyä edes 2 euroa lainaks kun tietävät mun kannan, mut mieheltä ne olis jatkuvaan lainaamassa jotain...... onneks mieskin on oppinut sanomaan ei!!

ja olosuhteiden pakosta ollaan tekemisissä, siis he ovat ihan mukavia ihmisiä muuten, eli siksikin, mut heidän yksi lapsi on meidän kummilapsi ja halutaan pitää yhteyttä. lisäks nähdään sukulaisissa heitä joka viikko...

Yhteistyössä