Aikani Suomi24-palstaa luettuani, tajuan nyt syyt sille, miksi mä en vaan ikinä löydä ketään miestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kiva juttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kiva juttu"

Vieras
Mä oon aina kuvitellut että oisin tosi hyvä "saalis". Oon ollut yh nuorimman lapsen syntymästä saakka, siis seitsemän vuotta. Nämä vuodet mä oon keskittynyt lapsiini ja oman elämäni kuntoon saattamiseen. Olen opiskellut itselleni korkeakoulututkinnon ja kasvattanut lapseni, rakentanut meille vakaan ja turvatun elämän ja tulevaisuuden. Miehiä ei ole ollut, sillä en ole ollut valmis mihinkään. Minun piti ensin selvitellä asioita omassa päässäni ja oppia taas rakastamaan itseäni. Minun piti myös keskittyä siihen, mikä on tärkeintä, omiin pieniin lapsiini.
Ja nyt, kun nuorinkin on jo koulussa, minulla vakituinen työ ja ammatti jota rakastan, nyt minulla olisi sitten aikaa parisuhteellekin. Elämäni on kunnossa, kaikki on tasapainossa ja valmiina rakkaudelle.

Mutta kävinpä tuolla suomi24:lla, ja mun kuvitelmat omasta ihanuudestani rapisi sen siliän tien.
Ensinnäkin, mä oon yh. Ja saitin vallitsevan mielipiteen mukaan "kukaan normaalijärkinen ei huoli yh:ta". Lisäksi jos on ollut yli kaksi vuotta sinkkuna, niin on jotenkin viallinen eikä kukaan fiksu mies katso kahta kertaa sellaista päin. Mun omasta mielestä tukevalle perustalle rakennettu elämä onkin vain pelkkää huijausta, ammattini perusteella olen mato-aivoinen sossupummi, jonka kanssa ei pysty keskustelemaan mistään Pikkukakkosen Ransua suuremmasta yleissivistyksestä vaativasta aiheesta. Sitäpaitsi, mun elämä on liian hyvässä järjestyksessä, eihän sinne mahdu miestä, mun pitäis ottaa koira.
Ja kaiken muun lisäksi mä oon tylsä ja mitäänsanomaton hissukka, josta kukaan mies ei jaksa kiinnostua kymmentä sekuntia kauempaa.

Että joo. Kiitos.
Nyt mulle selvis kertaheitolla kaikki ne syyt, joiden takia mä oon ja pysyn sinkkuna.
Mä oonkin sinkkumarkkinoiden alinta kastia, ennemmin lähiöbupin Pirjokin saa seuraa kuin tämmöinen harmaa hissukka jolla on asiat liian hyvin.

Ja ootapas jos seuraa hakee netistä tai livenä se lähipubin eronnut Pena jolla 3 lasta ja joka juopottelee vk-loput ja muutenkin elämää nähneen näköinen. Niin sehän saa jonkun 25v pimatsun heti. Elämä on miehille tehty ja valmiiksi pureskeltu! Oikeasti vain naiset joutuvat hakemaan paikkaansa elämässä, miehet ei edes ajattele koskaan sellaista.

:D voi herran jee!! Suomi24ko sen luokitteleekin mikä miehille kelpaa, juu'u. Kasaa ittes nainen :)

Joo, kasaan. Mutta tuli jotenkin semmoinen ahdistusvyöry kun lueskelin tuota palstaa. Että ihanko oikeasti ihmiset on tuota mieltä, ihanko oikeasti ne ajattelee noin? Ja että mä taidan elää niin toisella planeetalla kuin kaikki muut, kun kerran ne asiat jotka on mulle hienoja juttuja, onkin toisten mielestä luuserien merkkejä.

Pitänee deletoida koko sivusto ja jatkaa vaan omaa elämää. Ehkä se Oikea joku päivä kävelee vastaan. Sellainen mies, joka on ihan yhtä pihalla arvojensa ja ajatustensa suhteen, kuin mäkin.. ;D

[QUOTE="Kiva juttu";24065545]Joo, kasaan. Mutta tuli jotenkin semmoinen ahdistusvyöry kun lueskelin tuota palstaa. Että ihanko oikeasti ihmiset on tuota mieltä, ihanko oikeasti ne ajattelee noin? Ja että mä taidan elää niin toisella planeetalla kuin kaikki muut, kun kerran ne asiat jotka on mulle hienoja juttuja, onkin toisten mielestä luuserien merkkejä.

Pitänee deletoida koko sivusto ja jatkaa vaan omaa elämää. Ehkä se Oikea joku päivä kävelee vastaan. Sellainen mies, joka on ihan yhtä pihalla arvojensa ja ajatustensa suhteen, kuin mäkin.. ;D[/QUOTE]

Mutta jos viihdyt yksinäsi niin mikäpäs siinä. Totuus on että harvoin niin käy. Ja voi olla että se tilaisuus on sulta jo mennyt.

Sanoisin, että suurempi ongelma sinulle suoli24: mielipiteiden sijaan on ruudunkin läpi tunkeva tosikkomaisuus. Kuulostat juuri sellaiselta ihmiseltä, että suunnittelet kaiken kovin tarkkaan ja et osaa heittäytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja sitä saat odotella...;24065618:
Mutta jos viihdyt yksinäsi niin mikäpäs siinä. Totuus on että harvoin niin käy. Ja voi olla että se tilaisuus on sulta jo mennyt.

Ja höpön löpön. Jos ei ole nuttura liian kireällä ihan kaikkien asioiden suhteen niin niitä hyviäkin miehiä joskus tulee vastaan. Kyllä se on hyvä vähän omaltakin kannalta asiaa katsoa, eikä tyytyä siihen että saa jonkun kaksilahkeisen pyydystettyä. Parempi ilman kuin huonossa suhteessa.

Mun kaveripiiristä sinkkuäidit ovat pariutuneet paljon nopeammin kuin ikinä olisin uskonut. Ja ei tosiaan mitään tytöheitukoita enää näistä kukaan.

Yhteistyössä