V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaipaa aktivointia!!!!!!!!!!!!!!
Pahalta tuntuu. Mut en kyllä uskalla ottaa riskejä. Onko se koiralle oikein että me pidetään sitä sitten laumasta erillään,vaikka kuinka olisikin lapsiportin takana. Eikä näin pieni vauva tule vielä pitkään aikaan tajuamaan ettei koiraan mennä koskemaan... Enkä anna itselleni ikinä anteeksi jos tekisi tulevaisuudessa mun lapselle jotain,tai jonkun muun..
Pahalta tuntuu. Mut en kyllä uskalla ottaa riskejä. Onko se koiralle oikein että me pidetään sitä sitten laumasta erillään,vaikka kuinka olisikin lapsiportin takana. Eikä näin pieni vauva tule vielä pitkään aikaan tajuamaan ettei koiraan mennä koskemaan... Enkä anna itselleni ikinä anteeksi jos tekisi tulevaisuudessa mun lapselle jotain,tai jonkun muun..
mä olen viimeisen päälle koiraihminen, mulla on ollut aina koiria. mutta mulle on aina lasten turvallisuus etusijalla. sijtä ei saa uhata edes koira. päätös on varmaan raskas, tiedän sen. mutta oikean ratkaisn sinä näytät tekevänPitkään tätä asiaa pohtineeena, ollaan kyllä taivuttu sen puoleen että koira lähtee. Miehen veli ottaa luokseen nyt muutamaksi päiväksi,ja koska hän asuu maalla (ei voi ottaa koiraa itselleen,omat koirat eivät tule toimeen vieraiden urosten kanssa) tulee kunnan eläinlääkäri käymään nukuttamassa pojan heillä. En tiedä pystynkö itse olemaan paikalla,tuntuu luovuttamiselta mutta tosiaan kiertoon en poikaa itse enää halua laittaa, ja meille ei voi jäädä,vaikka kuinka pahalta tuntuukin ja kuinka itsekäältä kuulostaisikin,niin pienen liikkuvaisen ja aika vaativan tyttölapsen äitinä mulla ei ole aikaa paneutua koiran kouluttamiseen perinpohjin.
Nyt kaikki koiraihmiset voivat sitten vapaasti lynkata mut.
Pitkään tätä asiaa pohtineeena, ollaan kyllä taivuttu sen puoleen että koira lähtee. Miehen veli ottaa luokseen nyt muutamaksi päiväksi,ja koska hän asuu maalla (ei voi ottaa koiraa itselleen,omat koirat eivät tule toimeen vieraiden urosten kanssa) tulee kunnan eläinlääkäri käymään nukuttamassa pojan heillä. En tiedä pystynkö itse olemaan paikalla,tuntuu luovuttamiselta mutta tosiaan kiertoon en poikaa itse enää halua laittaa, ja meille ei voi jäädä,vaikka kuinka pahalta tuntuukin ja kuinka itsekäältä kuulostaisikin,niin pienen liikkuvaisen ja aika vaativan tyttölapsen äitinä mulla ei ole aikaa paneutua koiran kouluttamiseen perinpohjin.
Nyt kaikki koiraihmiset voivat sitten vapaasti lynkata mut.
koira on varmaan jo nyt yhdistänyt lapsen siihen minkä takia koiraa pidetään "eristyksessä".