J
Ja vielä
Vieras
Niin kauan kuin suomalaiset ei suostu suurista työttömyysluvuista huolimatta ottamaan vastaan siivous-ym.töitä, saa mun puolesta tulla maahanmuuttajia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Pöyristyttävää! Miettikää me kotiäidit saamme paljon vähemmän tai ainakin siis me, jotka ollaan kotihoidontuella kasvattamassa ja hoitamassa lapsiamme.
Siis miettikää todella mihin tämä Suomi on menossa ja miettikää myös sitä ketä äänestätte ensi vaaleissa!
juttu kokonaisuudessa Hesarissa http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Turvapaikanhakijolle+aletaan+ehk%C3%A4+antaa+rahan+sijasta+hy%C3%B6dykkeit%C3%A4/1135250970208
Minä saan kotihoidontukea 700e kuussa, yhdestä lapsesta. Siihen päälle vielä asumistuki, lapsilisä ja elarit.
Mä en ihan heti julistaisi kateutta turvapaikanhakijaa kohti. Yleensä turvapaikanhakijoilla on aika rankka tausta. Minä olen sentään saanut syntyä maassa, jossa on ollut rauha pitkään ja hyvinvointi kukoistaa.
Sitten kun vielä kitkettäisiin ihmisten kateellisuus ja itsekkyys.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Onko vara arvostella!!:Kyllä minäkin kannatan rikollisten poistamista maasta, mutta...
Aika järkkyä että jyrkimmät asenteet maahanmuuttoa vastaan ovat yleensä niillä, jotka eivät itsekään ole tehneet mitään tämän yhteiskunnan eteen!
Osa teistäkin on taatusti sellaisia, että ei ole päivääkään työkokemusta, tupakoivia ja ylipainoisia (=veronmaksajat maksavat aiheuttamanne elintasosairaudet), kouluttamattomia (peruskoulu tai korkeintaan lukio takana), kielitaitoa tuskin yhtään sen enempää kuin mamuillakaan ja makaatte kotona lasten kanssa ilman mitään kiirettä töihin!! ETTE TODELLAKAAN OLE MITÄÄN YHTEISKUNNAN KERMAA ITSEKÄÄN JOTEN OLKAA HILJAA!
Olen hyvä palkkaisessa vakituisessa työssä, en vastusta maahanmuuttoa vaan turvapaikan hakijoita jotka on täällä vaan rahan takia. Annetaan hurjia määriä rahaa vaikka mieluumin annettaisiin pakolaisille ruokaa,vaatteet, lääkkeet jne, raha määrä mikä nyt heille annetaan on todella huikea ja väärinkäytöt on lisääntyny paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja Ja vielä:Niin kauan kuin suomalaiset ei suostu suurista työttömyysluvuista huolimatta ottamaan vastaan siivous-ym.töitä, saa mun puolesta tulla maahanmuuttajia!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Pöyristyttävää! Miettikää me kotiäidit saamme paljon vähemmän tai ainakin siis me, jotka ollaan kotihoidontuella kasvattamassa ja hoitamassa lapsiamme.
Siis miettikää todella mihin tämä Suomi on menossa ja miettikää myös sitä ketä äänestätte ensi vaaleissa!
juttu kokonaisuudessa Hesarissa http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Turvapaikanhakijolle+aletaan+ehk%C3%A4+antaa+rahan+sijasta+hy%C3%B6dykkeit%C3%A4/1135250970208
Minä saan kotihoidontukea 700e kuussa, yhdestä lapsesta. Siihen päälle vielä asumistuki, lapsilisä ja elarit.
Mä en ihan heti julistaisi kateutta turvapaikanhakijaa kohti. Yleensä turvapaikanhakijoilla on aika rankka tausta. Minä olen sentään saanut syntyä maassa, jossa on ollut rauha pitkään ja hyvinvointi kukoistaa.
Miten ihmeessä voi noin paljon saada?????![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jippo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Onko vara arvostella!!:Kyllä minäkin kannatan rikollisten poistamista maasta, mutta...
Aika järkkyä että jyrkimmät asenteet maahanmuuttoa vastaan ovat yleensä niillä, jotka eivät itsekään ole tehneet mitään tämän yhteiskunnan eteen!
Osa teistäkin on taatusti sellaisia, että ei ole päivääkään työkokemusta, tupakoivia ja ylipainoisia (=veronmaksajat maksavat aiheuttamanne elintasosairaudet), kouluttamattomia (peruskoulu tai korkeintaan lukio takana), kielitaitoa tuskin yhtään sen enempää kuin mamuillakaan ja makaatte kotona lasten kanssa ilman mitään kiirettä töihin!! ETTE TODELLAKAAN OLE MITÄÄN YHTEISKUNNAN KERMAA ITSEKÄÄN JOTEN OLKAA HILJAA!
Olen hyvä palkkaisessa vakituisessa työssä, en vastusta maahanmuuttoa vaan turvapaikan hakijoita jotka on täällä vaan rahan takia. Annetaan hurjia määriä rahaa vaikka mieluumin annettaisiin pakolaisille ruokaa,vaatteet, lääkkeet jne, raha määrä mikä nyt heille annetaan on todella huikea ja väärinkäytöt on lisääntyny paljon.
Se on ihan sama minkä värinen on ja mikä passi taskusta löytyy, kaikille sama kohtelu: Suomalaiset toimeentulotuen "tarvitsijat" ilmiselvästi eivät osaa hanskata raha-asioitansa, joten rahat pois ja vaatteet, lääkkeet yms tilalle, ei missään nimessä rahaa.
Ja sitten tuet pois kaikilta mukamasköyhiltä jotka polttavat tupakkaa tai juovat alkoholia (tai käyttävät huumeita).
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja jeps:Alkuperäinen kirjoittaja kotiäiti:Pöyristyttävää! Miettikää me kotiäidit saamme paljon vähemmän tai ainakin siis me, jotka ollaan kotihoidontuella kasvattamassa ja hoitamassa lapsiamme.
Miten ihmeessä voi noin paljon saada?????![]()
Toki siitä seitsemästä sadasta menee verot valtiolle, mutta siis bruttona tulee muistaakseni 701 ja joitakin senttejä. Espoon kuntalisä tekee siihen parisataa euroa.
Mun mielestä olisi hyvä pitää turvapaikanhakijat ja muut maahanmuuttajat erillään. Siis ajatuksen tasolla. En ole perehtynyt niin paljoa maailman tilanteeseen, että tietäisin edes suurinpiirtein maailman eri pakolaisleireillä olevien lukumäärää. Musta on ihan hyvä, että muut maat auttavat näitä ihmisiä. Miten paljon Suomeen voidaan turvapaikanhakijoita ottaa, siitä mulla ei ole hajuakaan. Kotouttaminen ei kuitenkaan ole kovin hyvin onnistunut enää parina viime vuosikymmenenä. En tiedä miksi. Jos siis vertaa aikoinaan maahan tulleita venepakolaisia ja nykyisiä turvapaikanhakijoita, niin eroa on kotoutumisessa merkittävästi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ja vielä:Niin kauan kuin suomalaiset ei suostu suurista työttömyysluvuista huolimatta ottamaan vastaan siivous-ym.töitä, saa mun puolesta tulla maahanmuuttajia!
Maahanmuuttaja on ERI ASIA!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja rautalanka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voisiko joku joka kannattaa maahanmuuttoa kertoa onko maahanmuutolle olemassa jokin raja mitä enemmän ei Suomi voittaa pakolaisia vastaan, vai onko se rajoittamatonta?
Voisiko joku vastata tähän kyssäriin?
Maahanmuutto ja pakolaisuus ovat kaksi täysin eri asiaa.
Pakolaisuuskin on maahanmuuttoa.
Miksi kukaan ei halua vastata esittämääni kysymykseen? Onko maahanmuutolle olemassa jokin yläraja, vai pitääkö sen olla täysin rajoittamatonta?
Maahanmuuttoa ei ole rajoitettu. Tännehän saa tulla ihan kuka vaan käytännössä, Saksasta, Jenkeistä, Briteistä, Ruotsista. Pakolaiskiintiö kyllä on. Ymmärrätkö nyt, et ne on täysin eri asioista? Turvapaikanhakija on pakolainen, eli niitä otetaan rajattu määrä. Maahanmuuttaja, esim. Ranskasta tänne muuttava pariskunta, niiden määrää ei ole rajoitettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikävää että moni nainen höyrähtää näihin miehiin ja tekevät lapsia... jotku menee rakkaudesta naimisiin, suurinosa ei. Enkä tarkoita maahanmuuttajia vaan näitä elintasopakolaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikävää että moni nainen höyrähtää näihin miehiin ja tekevät lapsia... jotku menee rakkaudesta naimisiin, suurinosa ei. Enkä tarkoita maahanmuuttajia vaan näitä elintasopakolaisia.
White trashilla on kaksi vaihtoehtoa: kuoppo tai mamu. Valitse sitten siitä se vähemmän huono itsellesi ja lapsillesi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikävää että moni nainen höyrähtää näihin miehiin ja tekevät lapsia... jotku menee rakkaudesta naimisiin, suurinosa ei. Enkä tarkoita maahanmuuttajia vaan näitä elintasopakolaisia.
White trashilla on kaksi vaihtoehtoa: kuoppo tai mamu. Valitse sitten siitä se vähemmän huono itsellesi ja lapsillesi.
juoppo tai mamu.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ikävää että moni nainen höyrähtää näihin miehiin ja tekevät lapsia... jotku menee rakkaudesta naimisiin, suurinosa ei. Enkä tarkoita maahanmuuttajia vaan näitä elintasopakolaisia.
juoppo tai mamu.
juoppo kuolee todennäköisesti ennemmin![]()