E
ei olisi minusta.
Vieras
Mitä mieltä olette, terve, alkoholisoitunut mies asuu itsekseen isossa talossa. Käy kyllä töissä, mutta missään (missään!) muualla ei käy. Tekee ruokalapun ja jompi kumpi lapsista käy ostoksilla. Myös alkoholi kuuluu näihin ostoksiin. Aikuiset lapset käyvät myös siivoamassa taloa. Mies ei ole liikauttanut sormeakaan talon hoitamiseksi vuosikausiin, pitänyt yhteyttä keneenkään muuhun kuin juuri näihin lapsiin, jotta saa ruokaa kaupasta. Töissä kai käy että olisi rahaa juoda.
Lasten ollessa pieniä, tämä mies oli jo silloin kova ottamaan viinaa ja pyöritti koko perhettä miten halusi. perheen äiti lähti menemään kun ei enää jaksanut.
Onko tämä sitä todellista lähimmäisenrakkautta?
Lasten ollessa pieniä, tämä mies oli jo silloin kova ottamaan viinaa ja pyöritti koko perhettä miten halusi. perheen äiti lähti menemään kun ei enää jaksanut.
Onko tämä sitä todellista lähimmäisenrakkautta?