A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja erkki-45:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Suhde alkaa usein niin kuin se päättyy: jos suhde alkaa pettämisestä, se päättyy todennäköisesti juuri siihen ja jos intohimosta niin sitten sen puutteeseen.
Voi näitä logiikan ihmelapsia... jos joku alkaa niinkuin päättyy, niin intohimosta alkava myös loppuu siihen.
Et silleeeen
Alkuperäinen kirjoittaja Hehkeää arkea:"Heillä oli omituinen kuvitelma siitä, että suhde voi aina olla hehkeä ja että kumppani on aina elämän ja arjen keskipiste."
Kyllä minä ainakin haluan olla kumppanini keskipiste, sehän on toisen huomioimista.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Olen saanut kirjoituksistasi käsityksen, että elät onnellisessa avioliitossa, Vanha Noita?
Jaa. Ja?
Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Olen saanut kirjoituksistasi käsityksen, että elät onnellisessa avioliitossa, Vanha Noita?
Jaa. Ja?
Siinä kaikki. Kerroit jo kaiken oleellisen.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Elämällä ei ole velvollisuutta tehdä meitä onnelliseksi. Kukaan ei pysty pitkässä suhteessa koko aikaa antamaan toiselle juuri sitä, mitä tämä tarvitsee. Välillä voi olla hyviä aikoja, jolloin kumppanien tarpeet käyvät yksiin, mutta ei se ole tilanne koko aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Olen saanut kirjoituksistasi käsityksen, että elät onnellisessa avioliitossa, Vanha Noita?
Jaa. Ja?
Olen saanut kirjoituksistasi käsityksen, että elät onnettomassa avioliitossa, greg?
Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Olen saanut kirjoituksistasi käsityksen, että elät onnellisessa avioliitossa, Vanha Noita?
Jaa. Ja?
Olen saanut kirjoituksistasi käsityksen, että elät onnettomassa avioliitossa, greg?
Minäpä en olekaan kertonut kaikkea oleellista, Vanha Noita.
Mieleeni tulikin hetki sitten, että etkös ole joskus aikaisemminkin kirjoittanut, kuinka miehesi pakeni työhönsä sinua ja "hepuliasi"? Ja koska (varsinkin parisuhteessa) ei kahta ilman kolmatta, ellei useampaakin, niin olen pakotettu vahvistamaan käsitystäni siihen suuntaan, että elät sittenkin onnettomassa avioliitossa, Vanha Noita.
Alkuperäinen kirjoittaja mezmerize:Tutkimusten mukaan yleisin eron syy on puolison tylsyys.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Minä ainakin pitkässä parisuhteessa saatan fantasioida muista naisista, vaikka omaani panenkin. En myöskään syty aivan liian tutusta ja turvallisesta naisestani, vaan sytyn ilman naista, mutta nainen on kohde, johon syttymistäni toteutan.
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Pitkän parisuhteen on melkein aina perustuttava ystävyyteen ja tottumukseen. Intohimoa siinä voi näennäisesti olla, mutta usein intohimokin perustuu seksuaalisuuden ja kognitiivisten toimintojen yhdistelmään eli suomeksi sanottuna pill*nhimon turvottamaan mielikuvitukseen. Minä ainakin pitkässä parisuhteessa saatan fantasioida muista naisista, vaikka omaani panenkin. En myöskään syty aivan liian tutusta ja turvallisesta naisestani, vaan sytyn ilman naista, mutta nainen on kohde, johon syttymistäni toteutan.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Minä ainakin pitkässä parisuhteessa saatan fantasioida muista naisista, vaikka omaani panenkin. En myöskään syty aivan liian tutusta ja turvallisesta naisestani, vaan sytyn ilman naista, mutta nainen on kohde, johon syttymistäni toteutan.
ja sinäkö kuvittelet, että nainen ei sitä vaistoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Pitkän parisuhteen on melkein aina perustuttava ystävyyteen ja tottumukseen. Intohimoa siinä voi näennäisesti olla, mutta usein intohimokin perustuu seksuaalisuuden ja kognitiivisten toimintojen yhdistelmään eli suomeksi sanottuna pill*nhimon turvottamaan mielikuvitukseen. Minä ainakin pitkässä parisuhteessa saatan fantasioida muista naisista, vaikka omaani panenkin. En myöskään syty aivan liian tutusta ja turvallisesta naisestani, vaan sytyn ilman naista, mutta nainen on kohde, johon syttymistäni toteutan.
Jos joku ihminen ei ymmärrä, että toinen ihminen fantasioi toisista ihmisistä seksin aikana, kannattaa siirtyä elämänkouluun. Minä sanoin miehelleni, että välillä kehitän naidessamme suljettujen silmieni eteen jonkun muun. Mieheni vastasi siihen, että "älä viitsi, ei sun tarvi silmiä sulkea, kunhan et ala liimaamaan muiden ihmisten kuvia seinään" (naimme useimmiten lempiasennossani takaapäin).
Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Alkuperäinen kirjoittaja Hehkeää arkea:"Heillä oli omituinen kuvitelma siitä, että suhde voi aina olla hehkeä ja että kumppani on aina elämän ja arjen keskipiste."
Kyllä minä ainakin haluan olla kumppanini keskipiste, sehän on toisen huomioimista.
Kyllä minäkin tahdon kumppaneiltani vaikka mitä, mutta eivät he pysty sitä minulle antamaan. Se on vain hyväksyttävä. Se kuuluu ihmiselämään. Erään psykologisissa terapioissa käytetyn totuuden mukaan elämällä ei ole velvollisuutta tehdä meitä onnelliseksi. Tämä kannattaa muistaa. Sen jälkeen voi yrittää löytää suhteesta sen onnen mikä siinä on, mutta jos olettaa, että suhteen pitää tehdä aina onnelliseksi, niin pahasti on hukassa.
Eivät sen enempää miehet kuin naiset ole täydellisiä. Kukaan ei pysty pitkässä suhteessa koko aikaa antamaan toiselle juuri sitä, mitä tämä tarvitsee. Välillä voi olla hyviä aikoja, jolloin kumppanien tarpeet käyvät yksiin, mutta ei se ole tilanne koko aikaa.
Taitaa olla niin, että nykyisistä suhteista ainakin 80 % purkautuu silloin, kun symbioosi alkaa hellittää. Nykyihmisiltä puuttuu kyky aloittaa se tylsä ja tasainen yhteiselämä.
Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja -greg-:Olen saanut kirjoituksistasi käsityksen, että elät onnellisessa avioliitossa, Vanha Noita?
Jaa. Ja?
Minäpä en olekaan kertonut kaikkea oleellista, Vanha Noita.
Mieleeni tulikin hetki sitten, että etkös ole joskus aikaisemminkin kirjoittanut, kuinka miehesi pakeni työhönsä sinua ja "hepuliasi"? Ja koska (varsinkin parisuhteessa) ei kahta ilman kolmatta, ellei useampaakin, niin olen pakotettu vahvistamaan käsitystäni siihen suuntaan, että elät sittenkin onnettomassa avioliitossa, Vanha Noita.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Pitkän parisuhteen on melkein aina perustuttava ystävyyteen ja tottumukseen. Intohimoa siinä voi näennäisesti olla, mutta usein intohimokin perustuu seksuaalisuuden ja kognitiivisten toimintojen yhdistelmään eli suomeksi sanottuna pill*nhimon turvottamaan mielikuvitukseen. Minä ainakin pitkässä parisuhteessa saatan fantasioida muista naisista, vaikka omaani panenkin. En myöskään syty aivan liian tutusta ja turvallisesta naisestani, vaan sytyn ilman naista, mutta nainen on kohde, johon syttymistäni toteutan.
Jos joku ihminen ei ymmärrä, että toinen ihminen fantasioi toisista ihmisistä seksin aikana, kannattaa siirtyä elämänkouluun. Minä sanoin miehelleni, että välillä kehitän naidessamme suljettujen silmieni eteen jonkun muun. Mieheni vastasi siihen, että "älä viitsi, ei sun tarvi silmiä sulkea, kunhan et ala liimaamaan muiden ihmisten kuvia seinään" (naimme useimmiten lempiasennossani takaapäin).
Te kaksi sanoitte juuri ääneen sen miksi teidän liittonne eivät ole kestäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Te kaksi sanoitte juuri ääneen sen miksi teidän liittonne eivät ole kestäneet.
Alkuperäinen kirjoittaja intohimosta allikkoon:Siinäpä se ehkä onkin! Jos suhde alkaa intohimoisesti ja alun symbioottisuus ajaa yhteiseen elämään, sillä ei taida ollakaan sellaista kantavaa pohjaa pidemmän päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Pitkän parisuhteen on melkein aina perustuttava ystävyyteen ja tottumukseen. Intohimoa siinä voi näennäisesti olla, mutta usein intohimokin perustuu seksuaalisuuden ja kognitiivisten toimintojen yhdistelmään eli suomeksi sanottuna pill*nhimon turvottamaan mielikuvitukseen. Minä ainakin pitkässä parisuhteessa saatan fantasioida muista naisista, vaikka omaani panenkin. En myöskään syty aivan liian tutusta ja turvallisesta naisestani, vaan sytyn ilman naista, mutta nainen on kohde, johon syttymistäni toteutan.
Tämä on (huomaa no) ensimmäinen näin avoin ja silti läheinen liittoni ja se kestää vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja no:Alkuperäinen kirjoittaja Vanha Noita:Alkuperäinen kirjoittaja Kolmesti pitkästi:Pitkän parisuhteen on melkein aina perustuttava ystävyyteen ja tottumukseen. Intohimoa siinä voi näennäisesti olla, mutta usein intohimokin perustuu seksuaalisuuden ja kognitiivisten toimintojen yhdistelmään eli suomeksi sanottuna pill*nhimon turvottamaan mielikuvitukseen. Minä ainakin pitkässä parisuhteessa saatan fantasioida muista naisista, vaikka omaani panenkin. En myöskään syty aivan liian tutusta ja turvallisesta naisestani, vaan sytyn ilman naista, mutta nainen on kohde, johon syttymistäni toteutan.
Tämä on (huomaa no) ensimmäinen näin avoin ja silti läheinen liittoni ja se kestää vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Tässä vähän vakavampi vastaus: on niitä naisia, itse olen sellainen=)
Ehkä kyse on kuitenkin ihmistyypistä, itse pidän erittäin naiivina ajatusta ihastumisesta ensi silmäyksellä, enkä edes usko suureen intohimoon. Tai onhan sitä olemasssa, mutta kun se haihtuu, niin ei jää mitään. Kyllä pysyvä suhde pitää rakentaa jonkun muun varaan, älä etsi heti alkuun palavaa intohimoa vaan sitä halua olla juuri sen ihmisen kanssa ja seurassa. Toki seksuaalinen viehätys tulee olla mukana, mutta ei sänkyyn tarvitse heti ensi treffeillä hypätä.
Suhde alkaa usein niin kuin se päättyy: jos suhde alkaa pettämisestä, se päättyy todennäköisesti juuri siihen ja jos intohimosta niin sitten sen puutteeseen. Jos suhdee alkaa syvästä kiinnistuksesta ja kunnioituksesta toiseen on sillä todellinen mahdollisuus onnistua.
Alkuperäinen kirjoittaja naapurin tyttö:Suhteita on niin monenlaisia, ei kaikkien tarvitse alkaa ja edetä samalla tavalla.