A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:eikö sinun pitänyt mennä sinne töihin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lla on oikeus olla vihainenkin, mutta toisaalta äidillään ei ole ollut velvollisuutta asiasta kertoa. AP:n kypsymättömyydestä taas kertoo se, että miettii jotain vanhoja lapsuuden juttuja, kasvatustapoja jne ja selittää niitä nyt tuolla isosiskolla.
Ap:lla ei varmasti ole itsellään lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:eikö sinun pitänyt mennä sinne töihin?
Vai luulitko että kouluun olen menossa? Osaan kyllä suteuttaa palstailuni aikatauluuni, toisin kuin eräät....Niin ja ikää jo 25 ja se sisko on hitusen vanhempi. Olisi ollut kohtuullista kertoa aiemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lla on oikeus olla vihainenkin, mutta toisaalta äidillään ei ole ollut velvollisuutta asiasta kertoa. AP:n kypsymättömyydestä taas kertoo se, että miettii jotain vanhoja lapsuuden juttuja, kasvatustapoja jne ja selittää niitä nyt tuolla isosiskolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lla on oikeus olla vihainenkin, mutta toisaalta äidillään ei ole ollut velvollisuutta asiasta kertoa. AP:n kypsymättömyydestä taas kertoo se, että miettii jotain vanhoja lapsuuden juttuja, kasvatustapoja jne ja selittää niitä nyt tuolla isosiskolla.
Joo, ap:n syytähän tämä kaikki tietysti on. Ja kaikki muut täällä olisivat zenmäisen tyyniä kuullessaan tuollaisen uutisen ja kiittäisivät äitiään tämän toiminnasta.
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huoh:eikö sinun pitänyt mennä sinne töihin?
Vai luulitko että kouluun olen menossa? Osaan kyllä suteuttaa palstailuni aikatauluuni, toisin kuin eräät....Niin ja ikää jo 25 ja se sisko on hitusen vanhempi. Olisi ollut kohtuullista kertoa aiemmin.
Olisikohan sinun kuitenkin parasta hankkia itsellesi ihan ammattia keskustelia,mielenterveystoimisto?
Voi helpottaa oloasi tuosta sinun lapsuus traumoistakin
Kaikkea hyvää sinulle kuitenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sama:Alkuperäinen kirjoittaja Hisu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ap:lla on oikeus olla vihainenkin, mutta toisaalta äidillään ei ole ollut velvollisuutta asiasta kertoa. AP:n kypsymättömyydestä taas kertoo se, että miettii jotain vanhoja lapsuuden juttuja, kasvatustapoja jne ja selittää niitä nyt tuolla isosiskolla.
Joo, ap:n syytähän tämä kaikki tietysti on. Ja kaikki muut täällä olisivat zenmäisen tyyniä kuullessaan tuollaisen uutisen ja kiittäisivät äitiään tämän toiminnasta.
Jos minä saisin nyt tietää, että minulla on jossain isosisarus niin minä kyllä kysyisin äidiltäni ihan normaalisti, että miksi ei ole aiemmin kertonut ja miksi kertoo asiasta juuri nyt, kysyisin myös että mitkä syyt ajoi hänet siihen että antoi lapsen pois.
Sen sijaan en alkaisi pohtia tuollaisia, että "äitini hoiti minua lapsena niin ja näin koska hänellä oli jossain tärkeämpi lapsi". Tuo on naurettavaa. Ja myös se ettei ap ole voinut puhua äitinsä kanssa asiasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aivan eri asia jos avoimesti olisi voinut puhua. Miksi lopetti puhelun tuosta noin vaan???? Minä vaan kysyn. Ei ihan normaalia. Ja suhtautuminen sen mukaan..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aivan eri asia jos avoimesti olisi voinut puhua. Miksi lopetti puhelun tuosta noin vaan???? Minä vaan kysyn. Ei ihan normaalia. Ja suhtautuminen sen mukaan..
No mitä sinä teit, kun äitisi kertoi tuon? Jatkoitko itse juttua?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Aivan eri asia jos avoimesti olisi voinut puhua. Miksi lopetti puhelun tuosta noin vaan???? Minä vaan kysyn. Ei ihan normaalia. Ja suhtautuminen sen mukaan..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta sanokaas viisaat miksi vanhempani eivät koskaan ole käyneet asunnossani? Johtuuko se kenties menetetystä lapsesta? Mutta minä olen asunut koko ikäni äidin kanssa ja hän rankaisee tuolla tavoin, että vaan soittelee. Kulkuyteyksistä ei ole kiinni vaan omasta kiinostuksesta/halusta. Olen pyytänyt käymään ja ovt luvanneet mutta ei.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta sanokaas viisaat miksi vanhempani eivät koskaan ole käyneet asunnossani? Johtuuko se kenties menetetystä lapsesta? Mutta minä olen asunut koko ikäni äidin kanssa ja hän rankaisee tuolla tavoin, että vaan soittelee. Kulkuyteyksistä ei ole kiinni vaan omasta kiinostuksesta/halusta. Olen pyytänyt käymään ja ovt luvanneet mutta ei.
Kerro nyt oikeesti minkä ikäinen olet?Kiukuttelet ihan ihmeellisistä jutuista. Oletko kutsunut, oletko sanonut että tulkaa ensi tiistaina klo 18? Vai oletko sanonut vain, että tulaa joskus? Kauanko olet sitten asunut pois kotoa? Oletko kysynyt, että miksi ette tule vaikka pyydät? Ja miten hitossa se johtuisi siitä, että äitisi on saanut lapsen jo ennen? Kyllä sulla on tavallisen etäiset ja kylmät välit, jos et voi kysyä äidiltäsi että mikset tule kylään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta sanokaas viisaat miksi vanhempani eivät koskaan ole käyneet asunnossani? Johtuuko se kenties menetetystä lapsesta? Mutta minä olen asunut koko ikäni äidin kanssa ja hän rankaisee tuolla tavoin, että vaan soittelee. Kulkuyteyksistä ei ole kiinni vaan omasta kiinostuksesta/halusta. Olen pyytänyt käymään ja ovt luvanneet mutta ei.
Kerro nyt oikeesti minkä ikäinen olet?Kiukuttelet ihan ihmeellisistä jutuista. Oletko kutsunut, oletko sanonut että tulkaa ensi tiistaina klo 18? Vai oletko sanonut vain, että tulaa joskus? Kauanko olet sitten asunut pois kotoa? Oletko kysynyt, että miksi ette tule vaikka pyydät? Ja miten hitossa se johtuisi siitä, että äitisi on saanut lapsen jo ennen? Kyllä sulla on tavallisen etäiset ja kylmät välit, jos et voi kysyä äidiltäsi että mikset tule kylään.
Ei noin kuulu lastaan kohdella. Äitisi on kohdellut sua väärin.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja äiti alkoi käyttäytymään minua kohtaan todella töykästi silloin kun kuukautiseni alkoivat. Minulla ei ollut poikaystäviä tms. ja olin mielelläni kotona koulujuttujen parissa, hikipinkona. Joskus mm. sanoi minua huoraksi. Etsi huumeita tavaroistani mutta eiköhän tuo penkominen ole normaalia suojelevalle äidille.Siinä ehkä selitys omalle taustalleen, kipeät muistot muttei minulle tarviktse olla tuollainen ja kuvittella että minusta tulisi samanlainen kuin hänestä vaikka oelnkin hänen lapsi.