Äitienpäivälahjaksi häätö:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TooQT2BSTR8
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:
No niin, nyt on jätetty ilmoitus et halutaan vuokrata talo.
ja kaikki sit peukuttaa et löydettäis joku kiva ja aika pian =)

Mistäs päin olette?

Tosi kurja juttu kyllä.
Jos sun anopillas on jotain tarvetta rahalle ja meinaa myydä taikka pistää vuokralle sen osakkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Mistäs päin olette?

Tosi kurja juttu kyllä.
Jos sun anopillas on jotain tarvetta rahalle ja meinaa myydä taikka pistää vuokralle sen osakkeen?

Eikun se osake jää tyhjilleen. ei pistä edes vuokralle sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:

Mistäs päin olette?

Tosi kurja juttu kyllä.

Eikun se osake jää tyhjilleen. ei pistä edes vuokralle sitä.

:o
No ompas fiksua.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
no minkäs kokoinen se osake on? jos te muuttaisitte siihen? ainakin väliaikaisesti, kunnes löydätte uuden asunnon? =)

yksiö.. kaks aikuista, kaks kissaa ja kaks koiraa=ei toimi, ei mitenkään :D

no mut miten kummassa anoppis on kuvitellut, että voisi asua yksiössä lopun elämäänsä :o mä en ainakaan koskaan osta kolmioo pienempää vanhuuden päiviä varten, koska on elettyä elämää ja muistoja, niin tarvitaan tilaakin =)

no minkäs kokoinen se osake on? jos te muuttaisitte siihen? ainakin väliaikaisesti, kunnes löydätte uuden asunnon? =)

yksiö.. kaks aikuista, kaks kissaa ja kaks koiraa=ei toimi, ei mitenkään :D

no mut miten kummassa anoppis on kuvitellut, että voisi asua yksiössä lopun elämäänsä :o mä en ainakaan koskaan osta kolmioo pienempää vanhuuden päiviä varten, koska on elettyä elämää ja muistoja, niin tarvitaan tilaakin =)

Mä en hänen järjenjuoksustaan tiedä. Onkokaan sitä edes...
mutta sitten kun me tästä muutetaan pois niin ihan hänen loppuelämänsä pituuden kannalta olis hyvä että ei tuu mun silmien eteen. voi olla muuten odotettua lyhyempi se elämä...
minoon niin pahalla päällä nyt että. kiva saada tämäkin stressi kaiken muun päälle :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pidetään peukkuja että löydätte uuden kodin mahd. pian!
Onhan se ikävää, ett joudutte muuttamaan, mut anopillasi on kyllä täysi oikeus häätää teidät talostaan. Valitettavasti.

Eiköhän se koti löydy =)
Ja ei niin pahaa, ettei jotain hyvääkin; tämän jälkeen mun ei enää koskaan tarvitse nähdä sitä jos en halua.

Alkuperäinen kirjoittaja yksvaa:
aivan oikein sulle. ärsyttää tollaset kaikki mulle ilmaikseksi kommarit! maksa itse talosi. jos ei ole varaa asu sitten yksiössä vuokralla.

Anteeksi vaan, mutta mä en pyytänyt saada muuttaa tähän, vaan anoppi itse tarjosi tätä asuntoa meille.
Ja rahasta tässä ei ole kyse, vaan siitä, että jotkut eivät ole sanansa mittaisia.

voi voi.. keskustelkaa nyt sen verran sivistyneesti anopin kanssa, että saisitte siinä asua, kunnes löydätte mieleisen uuden asunnon =) turha sitä nyt on siltoja polttaa takanaan... *kannustaa joviaalisuuteen*

voi voi.. keskustelkaa nyt sen verran sivistyneesti anopin kanssa, että saisitte siinä asua, kunnes löydätte mieleisen uuden asunnon =) turha sitä nyt on siltoja polttaa takanaan... *kannustaa joviaalisuuteen*

mä en keskustele sen kanssa enää mitään. me lähdetään heti kun mahdollista, vaikka ei se mitään päivämäärää sanonutkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Piti kysymäni, että minkäikäinen anoppi on?

kai se jossain kuudenkympin tienoilla on.kuis?

Sitä vaan että onkohan se yhtään aatellut sitä että kovin kauaa se ei jaksa kaikkia omakotitalo hommia ite tehä...varmaan oottelee sit teitä autteleen rempoissa tms. :whistle:

Piti kysymäni, että minkäikäinen anoppi on?

kai se jossain kuudenkympin tienoilla on.kuis?

Sitä vaan että onkohan se yhtään aatellut sitä että kovin kauaa se ei jaksa kaikkia omakotitalo hommia ite tehä...varmaan oottelee sit teitä autteleen rempoissa tms. :whistle:

siinähän sit odottelee. meidän apu loppu sillä hetkellä kun se söi sanansa.

mehän lähdetään heti kun vaan löytyy uus talo minne mennä.

tyhmä kysymys, mutta jos teille on vasta esikoinen tulossa miksi pitää olla nimenomaan TALO? luulis että hetkeksi mahtuisi pienempäänkin asuntoon...

Alkuperäinen kirjoittaja salla:
mehän lähdetään heti kun vaan löytyy uus talo minne mennä.

tyhmä kysymys, mutta jos teille on vasta esikoinen tulossa miksi pitää olla nimenomaan TALO? luulis että hetkeksi mahtuisi pienempäänkin asuntoon...

Kun noitten elukoitten kanssa en lähde asumaan muuten. ja on monta moottoripyörää ja autoja ja kaikkea.

Alkuperäinen kirjoittaja No :
mitäs jos meette pankkiin hakeen lainaa ja asuntoa ostamaan?

voipi olla et niin tehdäänkin, jos ei muu auta. ei vaan paljon lainan otto just nyt kiinnostais, kun olitarkoitus ensin muutama vuosi säästää ja vasta sitten ostaa.
mutta samapa tuo, kunhan tästä päästään vaan äkkiä pois :D

Yhteistyössä