J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mIINA:Jos te olette jo vuoden asunut talossa ilman vuokraa eli asumiskustannusten hinnalla, niin kai teillä on sitten jo säästössä pesämuna omaa asuntoa varten. Olettehan säästäneet vuokrakuluissa jo valtavasti. Minä ainakain olisin laittanut sen vuokran verran kuukaudessa säästöön ja nyt olisi jo pesämuna1
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Alkuperäinen kirjoittaja mIINA:Jos te olette jo vuoden asunut talossa ilman vuokraa eli asumiskustannusten hinnalla, niin kai teillä on sitten jo säästössä pesämuna omaa asuntoa varten. Olettehan säästäneet vuokrakuluissa jo valtavasti. Minä ainakain olisin laittanut sen vuokran verran kuukaudessa säästöön ja nyt olisi jo pesämuna1
meillä on mennyt enempi asumiseen kuin mitä meni vuokraan. ainakin parisen sataa kuussa kalliimpaa ollu asuminen täällä.
Että ei tässä säästetty ole asumiskuluissa ainakaan, muuten kyllä on jonkin verran sukanvarressa.
Alkuperäinen kirjoittaja Onhan:se vähän kurjaa tuollainen siipeily!!
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Alkuperäinen kirjoittaja mIINA:Jos te olette jo vuoden asunut talossa ilman vuokraa eli asumiskustannusten hinnalla, niin kai teillä on sitten jo säästössä pesämuna omaa asuntoa varten. Olettehan säästäneet vuokrakuluissa jo valtavasti. Minä ainakain olisin laittanut sen vuokran verran kuukaudessa säästöön ja nyt olisi jo pesämuna1
meillä on mennyt enempi asumiseen kuin mitä meni vuokraan. ainakin parisen sataa kuussa kalliimpaa ollu asuminen täällä.
Että ei tässä säästetty ole asumiskuluissa ainakaan, muuten kyllä on jonkin verran sukanvarressa.
Olis vaan ollu noin sata kertaa helpompaa ostaa tää ja rempata mieleisekseen ilman et olis tarvinnu stressata et löytyykö taloa ja mistä. ja muuttaa taas...
Ja ihan periaatteesta en pidä ihmisistä, jotka ei pidä sanaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Alkuperäinen kirjoittaja ikävää mutta totta:Kuulostaa niiiin tutulta. ME kun mentiin aikanaan kihloihin, käski anoppi meidän etsiä asuntoa. (Asuttiin molemma tkotona). No alettiin ehti etsimään ja kun ekaa tarjottiin, keksikin anoppi tarjota meille omaansa kun muuttaa kuitenkin kolmiosta pienempään. No minä siis muutin sinne kun anoppi pois. Paitti viihtyikin siinä sitten vielä 6kk ennen muuttoa! No muutti kuitenkin ja me rakennettiin omaa kotia, tehtiin iso remontti jne. No tuli aika kertoa esikosiesta, saattiin haukut niskaamme!! No esikoisne synnyttyä ja kotiuduttuamme, anoppi sanoi vuokrasopimuksemme irti ja käski ettiä oman asunnon. Hän oli päättänyt myydä asunnon jotta pääsee matkustamaan enemmän (ja matkusti siis jo 6krt vuodessa).
Ja tätä voisin jatkaa, mutta olkoon nyt tässä. Halusinv ain kertoa että muitakin P-anoppeja löytyy.
Ei hitto.
Mä oon nyt vaan niin iloinen, että pääsen lopullisesti eroon siitä harakasta. Ei sitä ole meidän elämä kiinnostanu aiemminkaan niin tuskin on suuri menetys sillekään. Helpottaa jo pelkkä ajatuskin, et kun tästä lähdetään niin mun ei ole enää koskaan pakko nähdä sitä.
Toi on kyllä totta. Paree vaan kun lähtee mahdollisimman kauas ja ostaa ventovieraaltaAlkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:Alkuperäinen kirjoittaja Horrorpops:Alkuperäinen kirjoittaja ikävää mutta totta:Kuulostaa niiiin tutulta. ME kun mentiin aikanaan kihloihin, käski anoppi meidän etsiä asuntoa. (Asuttiin molemma tkotona). No alettiin ehti etsimään ja kun ekaa tarjottiin, keksikin anoppi tarjota meille omaansa kun muuttaa kuitenkin kolmiosta pienempään. No minä siis muutin sinne kun anoppi pois. Paitti viihtyikin siinä sitten vielä 6kk ennen muuttoa! No muutti kuitenkin ja me rakennettiin omaa kotia, tehtiin iso remontti jne. No tuli aika kertoa esikosiesta, saattiin haukut niskaamme!! No esikoisne synnyttyä ja kotiuduttuamme, anoppi sanoi vuokrasopimuksemme irti ja käski ettiä oman asunnon. Hän oli päättänyt myydä asunnon jotta pääsee matkustamaan enemmän (ja matkusti siis jo 6krt vuodessa).
Ja tätä voisin jatkaa, mutta olkoon nyt tässä. Halusinv ain kertoa että muitakin P-anoppeja löytyy.
Ei hitto.
Mä oon nyt vaan niin iloinen, että pääsen lopullisesti eroon siitä harakasta. Ei sitä ole meidän elämä kiinnostanu aiemminkaan niin tuskin on suuri menetys sillekään. Helpottaa jo pelkkä ajatuskin, et kun tästä lähdetään niin mun ei ole enää koskaan pakko nähdä sitä.
Siinä ottaa sen riskin et jos osataa lähisukulaisen talon, niin siellä kuljetaan edelleen niinku kotonaan ja kuvitellaan et on jotenki enemmän sananvaltaa asioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja omakotitalo :siis ei se minusta ilmasta ole jos taloa laittaa kuntoon ja pitää yllä.on jätemaksua ja tiemaksua ja vaikka mitä.eipä tommosista tarvii murehtia kun vuokralla asuu.
toivottavasti löydätte kiva kodin!!onnea=)
Alkuperäinen kirjoittaja Grow up:Niin. Aina ei saa heti kaikkea ja vieläpä ilmatteeksi. Mene hyvä lapsi nyt töihin, tuskin huomenna synnytät kuitenkaan. Ensin ostatte kaksion kerrostalosta, sitten vaihdatte 3h+k tai jopa 4h+k, sen jälkeen ehkä rivarin kautta okt. Ei heti nyt kaikki mulle. Elämä ei mene niin.
Alkuperäinen kirjoittaja Wieras:ei juma, että pistää naurattaan, kiitos! Siis onhan tuo, jos aikaiset immeiset tuollain syövät vanhempaa naista... Ja sitten kyllä ostellaan leluja ja vaikka mitä.. ei käy mielen vieressäkkään ajatella pitemmällä.. sitten itketään, että kun vauvakin on tulossa.. Muuttakaa muualle asumaan, eikö se sillä selviä? Itse en myöskään katsoisi poikani tai tyttäreni moista tuhlailua, vaan vaatisin omani takaisin.. Jotkuthan ei kehtaa sanoa suoraan, että maksa.. Mutta pitäähän se itekki tajuta, että mammalle vois alkaa maksamaan jo.. Ja muka tullu kalliimmaksi nyt asua, kuin mitä vuokralla tai lainarahalla.. HAHehkä ootte niille teidän leluille tehnee isompaa autotallia?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja mikä hemmetin äitienpäivälahja se sulle oli??? ethän sinä ole äiti??? Ja sinä muka kehtaat vauhkota toisessa ketjussa, kuinka jotkut varastaa! Sinä itse olet pahimmasta päästä lypsämällä miehes äiteetä